00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
47479256
HELAGO-SK, s. r. o.
Kosodrevinová 2, Bratislava, 82107, SVK
Simulátor starostlivosti o pacientov s nasogastrickou a orogastrickou sondou a perkutánnou endoskopickou gastrostómiou
model, výuka, ošetrovateľstvo, auskultácia
Tovar, Služba
1. Simulátor starostlivosti o pacientov s NG, OG a PEG
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nového, nepoužívaného tovaru vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Model | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pomôckou pri nácviku starostlivosti o pacientov s enterálnou výživou | |
Model obsahuje tri cesty, ktorými sa dajú viesť sondy, a umožňuje použiť skutočnú tekutú stravu | vyžaduje sa |
dodávaný s panelom, na ktorom možno demonštrovať, kadiaľ je enterálna výživa vedená | vyžaduje sa |
Polohu sond je možné kontrolovať ako auskultáciou, tak priamym pozorovaním | vyžaduje sa |
Simulátor má pohyblivý krk, | vyžaduje sa |
Vlastnosti: | Zavádzanie nazogastrickej a orogastrickej sondy a perkutánnej endoskopickej gastronomie. Simulátor možno uviesť do Fowlerovej polohy |
Sada obsahuje: | mužské torzo, podstavec, drenáž, lievik, plastová šálka, panel znázorňujúci cesty, ktorými možno sondy viesť, nákres hrudníka, návod na použitie |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, rozpis jednotkových cien bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
4.1. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. |
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, zaškolenie a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
6. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia. |
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
8. Vyžaduje sa zaškolenie aspoň 2 pracovníkov Objednávateľa. |
9. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
13. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
24.02.2020 08:00 — 20.03.2020 12:00
1,00 sada
10 756,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.02.2020 13:46
20.02.2020 14:00
20.02.2020 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.02.2020 15:30 - Vstupná ponuka | 10 756,00 | € | Cena bez DPH |
17.02.2020 15:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 755,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: