• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2020 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2020 10:05

Detail zákazky Z20203233

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2020 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2020 10:05

Základné údaje

Z20203233

OF-208678

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4495918

Objednávateľ

44518684

Bytový podnik mesta Košice, s.r.o.

Južné nábrežie 13, Košice, 04219, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach , stravné poukážky, dodanie stravných poukážok,

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky Eur 4,40
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 43200
Predpokladaný počet stravných poukážok mesačne priemerne ks 3600
Výška provízie za dodanie predmetu zákazky % 0,1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje číselný resp. čiarový kód
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia.
Doba platnosti zmluvy 12 mesiacov.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa.
Dodanie stravných poukážok na miesto plnenia zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od vystavenia objednávky objednávateľom a doručenia dodávateľovi. Za doručenie sa považuje aj elektronické zaslanie objednávky.
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, prostredníctvom internetu.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky.
Výška provízie je maximálne 0,1% a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu.
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Dodávateľ nebude faktúrovať žiadne iné sumy, poplatky a provízie ako sú uvedené v zmluve.
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia.
Počas trvania zmluvy sa dodávateľ zaväzuje mať uzatvorené zmluvy na platbu jeho stravnými poukážkami s minimálne 30 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v meste Košice. Ich zoznam predloží dodávateľ objednávateľovi do 7 dní po uzavretí zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Podľa OPET verzia 3.6 čl. IV bod 4.4 ak v momente uzavretia Zmluvy nemá zápis Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky  pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté.
Podľa OPET verzia 3.6 Čl.XVIII bod 18.2 písm. w) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v Momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora  konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní.
Objednávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 0,1%.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných poukážok 1 x mesačne formou objednávky objednávateľa
Splatnosť faktúr 60 dní

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Južné nábrežie 13, Košice - mestská časť Vyšné Opátske, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.04.2020 09:15 — 31.03.2021 15:15

43 200,00 ks

190 270,08

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.02.2020 12:50

13.03.2020 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.03.2020 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 454
 56
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.02.2020 13:24 - Vstupná ponuka 190 270,08 € Cena bez DPH
02.03.2020 10:17 - Najvýhodnejšia ponuka 190 199,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS