• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2020 11:40
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2020 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2020 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2020 08:36

Detail zákazky Z20203223

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2020 11:40
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2020 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2020 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2020 08:36

Základné údaje

Z20203223

OF-209378

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4465004

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

36483095

FISHER Slovakia, spol. s r.o.

Mäsiarska 13, Levoča, 05401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rotačná vákuová odparka, určená pre laboratórium organickej chémie

rotačná vákuová odparka

  • 38436200-2 - Rotačné odparovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rotačná vákuová odparka, určená pre laboratórium organickej chémie
Funkcia
Rotačná vákuová odparka, určená pre laboratórium organickej chémie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rotačná vákuová odparka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
manuálny pákový zdvih aparatúry vyžaduje sa
vertikálny chladič vyžaduje sa
displej zobrazujúci teplotu kúpeľa a rýchlosť otáčania banky vyžaduje sa
digitálny regulátor vákua vyžaduje sa
zostava umožňuje pripojenie na zdroj vákua vyžaduje sa
Woulfova fľaša vyžaduje sa
sada hadičiek a súčiastok na zostavenie aparatúry vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zariadenie musí byť nové, nepoužité, nerepasované, dodané nepoškodené, so zárukou minimálne 24 mesiacov od dodania obstarávateľovi.
Dodávateľ do ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to: dopravné náklady, náklady na manipuláciu,nakladanie, vykladanie, vynášku na miesto inštalácie, inštaláciu zariadenia, kontrolu funkčnosti, zaškolenie personálu  a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje v záručnej dobe zabezpečiť pre kupujúceho bezplatné odstránenie prípadných vád predmetu plnenia, ktoré nie sú zapríčinené objednávateľom. Servisná odpoveď musí byť zabezpečená do max. 48 hodín od nahlásenia poruchy.
Dodávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy Vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikát na posudzovanie zhody výrobkov.
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja, požadujeme predložiť manuál, resp. užívateľskú príručku na obsluhu ponúkaného prístroja v slovenskom, resp. českom jazyku, môže byť aj na CD nosiči.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturáciu vyžadujeme v slovenskom jazyku.
Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Miestom plnenia je zdravotnícke zariadenia objednávateľa. Súčasťou dodávky musia byť: dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, inštalačný/odovzdávací protokol.
Ak výsledok predmetnej finančnej kontroly Riadiaceho orgánu MPVR SR nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti Zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického kontraktačného systému.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné poručenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornopotočná 23, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

27.02.2020 08:00 — 27.03.2020 16:00

1,00 kompletná objednávka

5 000,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.02.2020 11:40

24.02.2020 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.02.2020 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 237
 26
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.02.2020 09:05 - Vstupná ponuka 5 000,00 € Cena bez DPH
24.02.2020 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka 4 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS