17335345
Slovenský pozemkový fond
Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK
36224278
YMS, a.s.
Hornopotočná 1, Trnava, 91701, SVK
Poskytovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom IS Depozity
poskytovanie služby, údržba a rozvoj IS
Služba
1. Poskytovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom IS Depozity
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom IS Depozity pre objednávateľa na obdobie 24 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Údržba IS Depozity objednávateľa | mesiac | 24 | ||
Hot-line podpora | mesiac | 24 | ||
Technická podpora | mesiac | 24 | ||
Zasielanie pravidelného mesačného výkazu poskytnutých služieb | mesiac | 24 | ||
Garancia reakčných časov, doby zahájenia a vyriešenia incidentov | mesiac | 24 | ||
Školenia | človekodeň | 12 | ||
Rozvoj IS Depozity objednávateľa | človekodeň | 225 |
Názov |
Rozvoj IS Depozity objednávateľa: Riadenie funkčných a dátových prístupových oprávnení pre agendu súdnych sporov,riadenie procesov pre sledovanie životného cyklu agend súvisiacich so súdnymi spormi, nakonfigurovať schvaľovacie procesy agendy, interaktívna konfigurácia aktivít procesov administrátorom systému. Možnosť upravovať priebeh procesu prostredníctvom administračného modulu IS Depozity, štruktúrovaná evidencia údajov agendy súdnych sporov,prehľad evidencie a aktuálneho stavu agendy,viacstupňové schvaľovanie výstupných dokumentov, |
Elektronické podpisovanie výstupných dokumentov kvalifikovaným elektronickým podpisom (KEP),odosielanie dokumentov do elektronickej schránky subjektov, resp. integrácia na justice.gov.sk (https://obcan.justice.sk/ezaloby). Automatické párovanie prichádzajúcich platieb so záznamami sporovej agendy Depozitov,fulltext vyhľadávanie údajov v evidovaných agendách Depozitov,evidencia a riadenie pohľadávok vyplývajúcich zo súdnych sporov,evidencia a riadenie pohľadávok za bezdôvodné obohacovanie, |
Integrácia na elektronické služby katastra nehnuteľností pre automatizované získavanie údajov o parcelách registra C a E, integrácia na vizuálne služby katastra nehnuteľností pre výber, identifikáciu a overovanie parciel registra C a E, vizualizácia parciel v prostredí IS Depozity na mapovom podklade, automatizované blokovanie a odblokovanie procesov pri schvaľovaní zmlúv a narábaní s pozemkami, ktoré boli v systéme Depozitov zablokované. Zabezpečiť automatickú blokáciu narábania s parcelami, na ktorých prebieha súdne konanie, v informačných systémoch Objednávateľa, |
Reporting - štatistický prehľad početnosti otvorených a právoplatne uzavretých sporov za dané obdobie, automatické kontroly plnenia zákonných lehôt a zabezpečiť automatické včasné notifikácie,migrácia historických údajov sporovej agendy, ktoré existujú v digitálnej forme,automatizované prepojenie sporovej agendy Depozitov na IS Fabasoft. Automatické zakladanie záznamov z Depozitov v prislúchajúcich spisoch v IS Fabasoft. Otvorenie spisovej agendy Depozitov priamo zo spisu v IS Fabasoft, |
Generovanie dokumentov na základe šablón dokumentov, s podporou dynamicky vkladaných značiek, správa šablón dokumentov administrátorom IS Depozity. |
Miesto odovzdania predmetu zmluvy je sídlo objednávateľa. Telefonickú podporu zabezpečí dodávateľ v čase od 8:00 hod. do 16:00 hod. v pracovných dňoch. Riadenie projektu, technická podpora a školenie budú realizované v termíne a rozsahu podľa vzájomnej dohody zmluvných strán. |
Cenu za predmet plnenia uhradí objednávateľ na základe vystaveného daňového dokladu. Faktúry budú obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Cena za služby, ktoré sú predmetom zmluvy bude fakturovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca za každý aj začatý mesiac. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude výkaz poskytnutých služieb. |
Pravidelná mesačná údržbu IS Depozity bude fakturovaná samostatne a samostatne bude fakturovaný Rozvoj IS Depozity Objednávateľa za skutočný počet človekodní poskytnutých pre rozvoj IS Depozity Objednávateľa. |
Dodávateľ do troch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy (zverejnenej v crz.gov.sk) preukáže objednávateľovi, že je oprávnený na poskytovanie služieb starostlivosti, priebežnej aktualizácie, poradenstva a rozvoja funkcionalít IS Depozity postavenej na proprietárnej softvérovej platforme yAgenda, originálom alebo overenou kópiou certifikátu výrobcu alebo certifikátu distribútora, alebo originálom alebo overenou kópiou vyhlásenia výrobcu alebo oprávneného distribútora. |
Dodávateľ preukáže realizáciu minimálne dvoch zákaziek podobného alebo rovnakého charakteru za predchádzajúce obdobie predložením potvrdeného referenčného listu obsahujúceho minimálne názov a sídlo odberateľa, názov a sídlo dodávateľa, predmet zákazky, meno, kontaktné údaje a podpis oprávnenej osoby odberateľa do 7 dní od uzavretia zmluvy. Za zákazku podobného alebo rovnakého charakteru sa považuje poskytovanie služieb servisnej podpory vrátane služieb rozvoja funkcionalít pre informačné systémy pre viac ako 50 používateľov. |
Dodávateľ je povinný poslať do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:mená kontaktných osôb a rozsah ich kompetencií, ktorí sú oprávnení jednať v zmysle ustanovení tejto zmluvy,zaslať podrobnú cenovú ponuku s vyčíslením ceny za mesačnú údržbu IS Depozity a celkovú cenu za rozvoj IS Depozity v rozsahu 225 človekodní na dva roky,zaslať podrobnú cenovú ponuku s vyčíslením ceny za školenia IS Depozity poskytovateľa v rozsahu 12 človekodní,potvrdenie o schopnosti zasahovania, vykonania zmien a zabezpečenia servisnej podpory IS Depozity priamo alebo prostredníctvom servisnej organizácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje sprístupniť do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy pre Objednávateľa zákaznícky Helpdesk pre nahlasovanie vád v IS Depozity, z ktorého bude možné preukázateľne dokladovať plnenie poskytovaných služieb a reakčných časov, vrátane prehľadnej identifikácie procesu riešenia hlásenej vady a zároveň od uvedeného termínu zabezpečiť plnú funkčnosť IS Depozity. Helpdesk je komunikačný nástroj, ktorý bude slúžiť na vzájomnú komunikáciu a zadanie požiadaviek a bude prístupný pre oprávnené osoby Objednávateľa minimálne počas pracovných dní v čase od 8:00 do 16:00 hodiny. |
Služby rozvoja funkcionality budú Dodávateľom vykonávané na základe zadania požiadavky objednávateľom do systému Helpdesk. |
V prípade nedostupnosti Helpdesku musí Dodávateľ poskytnúť náhradné telefonické riešenie pre hlásenie vád a to až do doby opätovného sprístupnenia Helpdesku. |
Objednávateľ poskytne pre Dodávateľa vzdialený prístup k infraštruktúre IS Depozity za účelom diagnostiky a riešenia chybových stavov IS Depozity. |
V prípade, ak Dodávateľom odhadovaná prácnosť na realizáciu zadanej požiadavky bude viac ako 4 hodiny, je Dodávateľ povinný s oprávnenou osobou za objednávateľa písomne odsúhlasiť celkovú prácnosť riešenia zadanej požiadavky, inak Dodávateľ nie je oprávnený realizovať zadanú požiadavku. Zmluvné strany si v uvedenom prípade vzájomne písomne odsúhlasia cenu požiadavky ako aj termín jej dodávky. |
Prevzatie doplnených funkcionalít IS Depozity bude vykonané na základe úspešne vykonaných akceptačných testov/skúšok funkcionality zo strany objednávateľa. Akceptačné testy budú vykonané v lehote do 14 pracovných dní odo dňa, kedy Dodávateľ odovzdá úpravy IS Depozity objednávateľovi na akceptáciu. Objednávateľ je oprávnený prevziať úpravu IS Depozity aj v prípade, že v zápise z akceptačných testov budú uvedené vady, ktoré nebránia užívaniu IS Depozity, pričom tieto vady musia byť uvedené v akceptačnom protokole so stanovením termínu ich odstránenia. |
Potvrdením o zrealizovaní služieb poradenstva a rozvoja funkcionalít IS Depozity je akceptačný protokol podpísaný oprávnenými osobami objendávateľa a Dodávateľa. |
Školenia bude Dodávateľ poskytovať po obojstrannej dohode s objednávateľom a v dohodnutom termíne. Potvrdením o vykonaní školenia bude prezenčná listina podpísaná účastníkmi školenia. |
Objednávateľ bude komunikovať s Dodávateľom prostredníctvom určených kontaktných osôb. Zoznam kontaktných osôb Objednávateľ poskytne po nadobudnutí účinnosti zmluvy Dodávateľovi v lehote do 5 pracovných dní. Dodávateľ poskytne pre objednávateľa kontaktné telefonické čísla pre poskytovanie služieb poradenstva. |
Objendávateľ požaduje prevádzkovanie systému vo vlastnom virtualizovanom infraštruktúrnom prostredí a výhľadovo predpokladá prevádzkovanie v prostredí vládneho cloudu. |
Predmet plnenia tohto verejného obstarávania bude Dodávateľ poskytovať po dobu 24 mesiacov alebo do vyčerpania finančného plnenia podľa toho, čo nastane skôr. |
Dodávateľ musí byť vzhľadom k predpokladanej hodnote zákazky zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle §11 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Dodávateľ musí byť zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. |
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Údržba a podpora používateľov programu IS Depozity, rozsah služieb: | odstránenie chýb zistených používateľmi programu IS Depozity,úpravy a bežná údržba na základe schválených pripomienok používateľov vo všetkých už dodaných moduloch programu IS Depozity |
Údržba a podpora používateľov programu IS Depozity, rozsah služieb: | asistencia pri napĺňaní popisných údajov a aktualizácii číselníkov, vykonanie ďalších úprav odstraňujúcich i používateľmi nezistené (skryté) chyby, |
Údržba a podpora používateľov programu IS Depozity, rozsah služieb: | úpravy za účelom zrýchlenia a optimalizácie spracovania údajov, zlepšenie používateľského rozhrania, |
Údržba a podpora používateľov programu IS Depozity, rozsah služieb: | dodanie aktualizovanej príručky používateľa na praktické využitie modulov IS Depozity v elektronickej forme vždy spolu s modifikovanou verziou systému, |
Údržba a podpora používateľov programu IS Depozity, rozsah služieb: | informácie o aktuálnej verzii, zmenách a popis programu na webových stránkach, e-mailová podpora používateľov programu,telefonická podpora používateľov programu, |
Údržba a podpora používateľov programu IS Depozity, rozsah služieb: | 24-hodinová webová služba na automatickú registráciu chybových hlásení programu IS Depozity, osobný servisný zásah alebo vzdialenú pomoc na vyžiadanie, |
Údržba a podpora používateľov programu IS Depozity, rozsah služieb: | podľa potreby osobné stretnutia s používateľmi, informatikmi a zástupcami Objednávateľa, poskytnutie nových aktualizovaných verzií programu IS Depozity, |
Údržba a podpora používateľov programu IS Depozity, rozsah služieb: | vydanie modifikovaného počítačového programu (aktualizovanej verzie) IS Depozity na základe vykonanej údržby. |
Údržba a podpora používateľov programu IS Depozity, lehoty odstránenia chýb: | Incident kategórie A: aplikácia, alebo jej významná časť nie je dostupná vo svojej základnej funkcii, alebo je významným spôsobom obmedzená možnosť používania aplikácie. |
Údržba a podpora používateľov programu IS Depozity, lehoty odstránenia chýb: | Incident kategórie B: nedostupnosť časti aplikácie, ktorá nie je podstatná z pohľadu celkovej funkčnosti riešenia no samotná aplikácia, alebo jej významná časť je dostupná, |
Údržba a podpora používateľov programu IS Depozity, lehoty odstránenia chýb: | Vada nemá vplyv na kvalitu dát, výsledky spracovania a ňou spôsobené problémy možno dočasne riešiť organizačnými opatreniami |
Údržba a podpora používateľov programu IS Depozity, lehoty odstránenia chýb: | Incident kategórie C: akákoľvek iná chyba ktorá neobmedzuje zásadným spôsobom funkčnosť aplikácie. Kozmetická vada. |
Údržba a podpora používateľov programu IS Depozity, lehoty odstránenia chýb: | Čas na prijatie požiadavky je do 4 hodín pre všetky kategórie incidentov. |
Údržba a podpora používateľov programu IS Depozity, lehoty odstránenia chýb: | Čas na zahájenie riešenia: Incidenty kategórie A do 8 hodín, Incidenty kategórie B do 16 hodín ,Incidenty kategórie C do 16 hodín |
Údržba a podpora používateľov programu IS Depozity, lehoty odstránenia chýb: | Čas na odstránenie incidentu: Incidenty kategórie A do 1 pracovný deň, Incidenty kategórie B do 2 pracovných dní, Incidenty kategórie C do 5 pracovných dní |
Služby priebežnej aktualizácie IS Depozity zahŕňajú: | posudzovanie a implementáciu bezpečnostných záplat v IS Depozity, |
Služby priebežnej aktualizácie IS Depozity zahŕňajú: | poskytovanie aktualizovaných verzií IS Depozity, ktoré sú vyvolané potrebou aktualizácie v oblasti kybernetickej bezpečnosti a v rámci identifikovaných bezpečnostných zraniteľností, |
Služby priebežnej aktualizácie IS Depozity zahŕňajú: | poskytovanie aktuálnych verzií IS Depozity s optimalizovanými funkciami, ak k takej optimalizácii dôjde, |
Služby priebežnej aktualizácie IS Depozity zahŕňajú: | zabezpečenie súladu funkcionality IS Depozity s aktuálnymi verziami webových prehliadačov Edge, Mozilla, Firefox a Google Chrome. |
Služby poradenstva a rozvoja funkcionalít IS Depozity zahŕňajú: | Objednávateľom vyžiadané poradenstvo k používaniu alebo rozvoju IS Depozity a objednávateľom vyžiadané administrátorské služby na IS Depozity, |
Služby poradenstva a rozvoja funkcionalít IS Depozity zahŕňajú: | Objednávateľom vyžiadané dátové služby, migrácie dát, alebo automatizované spracovanie dát a objednávateľom vyžiadané školenia, |
Služby poradenstva a rozvoja funkcionalít IS Depozity zahŕňajú: | Objednávateľom vyžiadaná úprava funkcionality alebo vytvorenie novej funkčnosti IS Depozity podľa požiadaviek objednávateľa. |
Búdková 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.03.2020 07:00 — 02.03.2022 16:00
120,00 mesiac
239 904,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.02.2020 11:39
24.02.2020 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.02.2020 12:55 - Vstupná ponuka | 239 880,00 | € | Cena s DPH |
24.02.2020 10:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 238 880,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: