• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2020 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    20.02.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.02.2020 14:01
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.02.2020 14:15

Detail zákazky Z20203213

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2020 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    20.02.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.02.2020 14:01
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.02.2020 14:15

Základné údaje

Z20203213

OF-209354

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4457997

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

52473511

OPUS SK s. r. o.

Šarovce 150, Šarovce, 93552, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Analytické váhy

Analytické váhy

  • 38311100-9 - Elektronické analytické váhy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Analytické váhy
Funkcia
Analytické váhy s váživosťou aspoň 210g
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Analytické váhy ks 1
váživosť g 210 300
citlivosť mg 0,1
priemer vážiacej misky mn 90 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
monolitická váhová cela vyžaduje sa
interná kalibrácia vyžaduje sa
metrologicky overiteľné vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zariadenie musí byť nové, nepoužité, nerepasované, dodané nepoškodené, so zárukou minimálne 24 mesiacov od dodania obstarávateľovi.
Dodávateľ do ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to: dopravné náklady, náklady na manipuláciu,nakladanie, vykladanie, vynášku na miesto inštalácie, inštaláciu zariadenia, kontrolu funkčnosti, zaškolenie personálu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov  preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje v záručnej dobe zabezpečiť pre kupujúceho bezplatné odstránenie prípadných vád predmetu plnenia, ktoré nie sú zapríčinené objednávateľom. Servisná odpoveď musí byť zabezpečená do max. 48 hodín od nahlásenia poruchy.
Dodávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy Vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikát na posudzovanie zhody výrobkov.
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja, požadujeme predložiť manuál, resp. užívateľskú príručku na obsluhu ponúkaného prístroja v slovenskom, resp. českom jazyku, môže byť aj na CD nosiči.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturáciu vyžadujeme v slovenskom jazyku.
Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Miestom plnenia je zdravotnícke zariadenia objednávateľa. Súčasťou dodávky musia byť: dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, inštalačný/odovzdávací protokol.
Ak výsledok predmetnej finančnej kontroly Riadiaceho orgánu MPVR SR nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti Zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického kontraktačného systému.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornopotočná 23, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

26.02.2020 08:00 — 26.03.2020 16:00

1,00 kompletná objednávka

1 400,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.02.2020 10:23

20.02.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.02.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 264
 42
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.02.2020 12:44 - Vstupná ponuka 1 399,00 € Cena bez DPH
20.02.2020 12:48 - Najvýhodnejšia ponuka 1 120,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS