• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2020 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    20.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.02.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.02.2020 10:50

Detail zákazky Z20203200

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2020 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    20.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.02.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.02.2020 10:50

Základné údaje

Z20203200

OF-207960

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4457987

Objednávateľ

35971126

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK

Dodávateľ

17312001

MEDITRADE spol. s r.o.

Levočská 1/2101, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Analyzátor na online monitoring krvných parametrov pri mimotelovom obehu

analyzátor, online, krvné parametre, mimotelový obeh, pH, PCO2,PO2, K+, optická fluorescencia

  • 33120000-7 - Záznamové systémy a vyšetrovacie prístroje
  • 33123000-8 - Kardiovaskulárne prístroje
  • 33162100-4 - Prístroje operačnej sály
  • 33195000-3 - Systém monitorovania pacientov

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Analyzátor na online monitoring krvných parametrov pri mimotelovom obehu
Funkcia
Prístroj na monitorovanie kritických krvných parametrov, ktorý je pomocou príslušenstva napojený na hadicový set mimotelového obehu, založený na princípe optickej fluorescencie s presnosťou takmer laboratórneho vyšetrenia.
Meranie 12 kritických krvných parametrov: DO2, pH, PCO2, PO2, K+, teplota, saturácia kyslíka, HCT, total hemoglobín, spotreba kyslíka, HCO3, prietok krvi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozsah merania DO2 ml/min 10 2000
rozsah merania pH pH 6,0 8,0
rozsah merania PCO2 mmHg 10 100
rozsah merania pO2 mmHg 10 600
rozsah merania K+ mmole/-1 1,0 8,0
rozsah merania teplty °C 15 45
rozsah merania SO2 % 60 100
rozsah merania HCT % 15 45
rozsah meranie total HCT % 15 45
rozsah merania prietoku l/min 0 9,9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
real-time monitorovanie DO2 áno
kontinuálne meranie parametra DO2 (O2 delivery) pre zníženie výskytu AKI (akútne zlyhanie obličiek) áno
cyklus merania pH, PCO2, PO2 každú sekundu áno
cyklus merania K+ každých 6 sekúnd áno
cyklus merania SO2, HCT, HGB každých 18 milisekúnd áno
možnosť integrovanej tlačiarne v systéme pre potrebu archivácie nameraných údajov áno
kalibrácia systému pred použitím ako bezpečnostný prvok áno
kombinácia farebne rozlíšených modulov arteriálny/venózny a HCT/saturácia áno
online aktualizácia meraných parametrov na systémovom displeji každých 6 sekúnd áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodať nové, nepoužívané výrobky v predmete Zmluvy.
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti výrobkov v predmete Zmluvy a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu na mieste plnenia.
Objednávateľ potvrdzuje dodávku na preberacom (akceptačnom) protokole a protokole o zaškolení zamestnancov objednávateľa, ktorý pripraví dodávateľ.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov. Počas záručnej doby sa oprava bez použitia náhradného dielu musí uskutočniť do 72 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch), s použitím náhradného dielu do 96 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch) alebo poskytnutie náhradného prístroja po dobu opravy.
Odborná údržba - pravidelný servis - bezpečnostno-technické prehliadky, opravy, údržba a testovanie v intervaloch predpísaných výrobcom musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne.
Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto podmienky majú prednosť pred ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Platba: bezhotovostným platobným stykom.
Požaduje sa v lehote najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi (poštou alebo elektronickou poštou, v listinnej alebo v elektronickej podobe) podrobný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy v položkovej špecifikácii.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní.
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ:
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou., alebo môže od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ sa zaväzuje nepostúpiť svoje pohľadávky súvisiace s peňažným plnením objednávateľa v zmysle práv a povinností zmluvných strán dohodnutých v tejto zmluve na tretiu osobu (subjekt) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade porušenia tohto záväzku dodávateľom je také postúpenie voči objednávateľovi neúčinné a právny úkon postúpenia pohľadávky /pohľadávok/ sa považuje za neplatný právny úkon.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Pri komunikácii bude objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Krásnou hôrkou 1 , Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

06.03.2020 00:00 — 24.04.2020 23:59

1,00 ks

33 310,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.02.2020 09:22

20.02.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.02.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.02.2020 14:41 - Vstupná ponuka 33 310,00 € Cena bez DPH
17.02.2020 14:41 - Najvýhodnejšia ponuka 33 310,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS