• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2020 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2020 09:18
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2020 10:55

Detail zákazky Z20203199

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2020 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2020 09:18
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2020 10:55

Základné údaje

Z20203199

OF-209656

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4462231

Objednávateľ

159531

Stredná odborná škola

Jarmočná 108, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, zabezpečenie stravovania zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,00
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok do konca roku 2020 ks 1800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
doba platnosti stravných poukážok rok 2020, rok 2021
odoberanie stravných poukážok odoberanie stravných poukážok počas roka formou objednávok. Posledná objednávka bude cca november - december 2020, kde už budeme žiadať poukážky na rok 2021.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa a to  v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 15,00 hod.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky.
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Prípadné zmeny nominálnej hodnoty stravných poukážok je objednávateľ oprávnený vykonať v súvislosti so zmenami ku ktorým dôjde v oblastiach, ktoré hodnotu podmieňujú (výška cestovných náhrad, tvorba a použitie sociálneho fondu a pod.). Zmena ceny stravnej poukážky bude oznámená prostredníctvom vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané do odmeny dodávateľa.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do odberného miesta objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky - balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. Celková cena je vrátane provízie, dane, poštových poplatkov, dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ nebude účtovať žiadne ďalšie náklady súvisiace so zákazkou.
Dodávka stravných poukážok na základe zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou, emailom alebo internetom.
Splatnosť faktúry je 14 dní.
Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu v čase splatnosti faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa.
Doba platnosti stravných poukážok vydaných v mesiacoch  november a december príslušného kalendárneho roka trvá do konca nasledujúceho roka.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp.zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0,00% z hodnoty takto vrátených stravných poukážok.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi aktualizovaný rozpočet poplatkov za služby, v členení na náklady na odmenu a  ostatné  náklady  ( poštovné, poistné a balné...).  Cena bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Cena celkom za stravné poukážky bude tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných lístkov v € a výšky poplatku za služby v € a do výpočtu vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Zmluvné strany sa dohodli, že max. množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral maximálne množstvo.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jarmočná 108, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

27.02.2020 09:19 — 31.12.2020 09:19

1 800,00 ks

7 250,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.02.2020 09:25

24.02.2020 09:18

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.02.2020 09:33

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 96
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.02.2020 09:32 - Vstupná ponuka 7 250,00 € Cena s DPH
17.02.2020 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka 7 225,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS