• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2020 08:26
  •    Predkladanie ponúk
    20.02.2020 09:31
  •    Ukončenie zákazky
    20.02.2020 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.02.2020 10:25

Detail zákazky Z20203183

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2020 08:26
  •    Predkladanie ponúk
    20.02.2020 09:31
  •    Ukončenie zákazky
    20.02.2020 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.02.2020 10:25

Základné údaje

Z20203183

OF-209493

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4457971

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31403344

PLAČEK PREMIUM, s. r. o.

Moyzesova 6, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kompletné krmivo pre dospelé psy veľkých a obrích plemien

krmivo, granule

  • 15700000-5 - Krmivo pre zvieratá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kompletné krmivo pre dospelé psy veľkých a obrích plemien
Funkcia
Krmivo pre služobných psov veľkých plemien
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kompletné krmivo pre dospelých psov veľkých a obrích plemien / balenie kg 15 18
podiel kuracieho mäsa / balenie % 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pridané zložky pre zdravie kĺbov a chrupaviek áno
pridané zložky s vysokou hladinou omega-3 pre zdravé srdce, zdravú kožu a lesklú srsť áno
pridané zložky podporujúce dobré trávenie a imunitu áno
minimálne : mäso kuracie minimálne 45 %, ovos, pšenica, kurací tuk (konzervované s miešanými tokoferolmi), kukurica, sušené jablká, lososový olej (2 %), hydrolyzovaná kuracia pečeň, pivovarské kvasnice, kolagén, schránky kôrovcov (zdroj glukosamínu, 210 mg/kg), chrupavky (zdroj chondroitínu, 150 mg/kg), byliny a ovocie (klinčeky, citrusy, rozmarín, kurkuma, 120 mg/kg), manán-oligosacharidy (120 mg/kg), fruktooligosacharidy (90 mg/kg), juka mohave (90 mg/kg), sušený harmanček (80 mg/kg), slávka zelenoústá (zdroj glykosaminoglykanov, 50 mg/kg), sušené čučoriedky (50 mg/kg). Zloženie:
minimálne : hrubý proteín 27,0 %, obsah tuku 14,0 %, vlhkosť 10,0 %, hrubý popol 7,0 %, hrubá vláknina 2,0 %, vápnik 1,5 %, fosfor 1,1 %, omega-3 0,2 %, omega-6 1,6 %. Analytické zložky minimálne :
minimálne : vitamín A (3a672a) 15 000 IU, vitamín D3 (E671) 1 000 IU, vitamín E (α-tokoferol) (3a700) 400 mg, biotín (3a880) 0,5 mg, cholín chlorid (3a890) 500 mg, hydrát zinočnatého chelátu s aminokyselinami (3b606) 70 mg, cheláty aminokyselín železa, hydráty (E1) 60 mg, chelát mangánu hydrátu aminokyselín (E5) 30 mg, jodid draselný (3b201) 0,5 mg, chelát medi hydrátu aminokyselín (E4) 12 mg, organická forma selénu, ktorú produkujú Saccharomyces cerevisiae CNCM I-3060 (3b8.10) 0,2 mg. Doplnkové látky minimálne:
tokoferolové extrakty z rastlinných olejov (1b306), askorbyl-palmitát (1b304) a extrakt z rozmarínu. Obsahuje antioxidanty schválené EU:
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V celkovej cene zmluvy musí byť zahrnutá aj doprava do sídla objednávateľa a vykládka na objednávateľom určené miesto pri každom čiastkovom plnení.
Cena za predmet zákazky je konečná a musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia.
Lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky) je 5 kalendárnych dní.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

30,00 bal

900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.02.2020 08:26

20.02.2020 09:31

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.02.2020 09:46

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 138
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.02.2020 13:01 - Vstupná ponuka 900,00 € Cena s DPH
18.02.2020 13:01 - Najvýhodnejšia ponuka 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS