• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.02.2020 10:24
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2020 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2020 12:00

Detail zákazky Z20203037

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.02.2020 10:24
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2020 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2020 12:00

Základné údaje

Z20203037

OF-208782

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4465008

Objednávateľ

31770398

Centrum sociálnych služieb Pod Karpatmi

Hrnčiarska 37, Pezinok, 90201, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 3,83
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 5 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
forma stravnej poukážky papierová forma
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Naceňuje sa maximálne množstvo stravných poukážok.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto, určené v objednávke.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky.
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, elektronicky.
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky a bude zohľadnená v celkovej cene za jednu stravnú poukážku.
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné sumy, poplatky a provízie.
Dodávateľ sa zaväzuje odobrať objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky a dodať stravné poukážky na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach na základe jednotlivých objednávok. Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej spotreby počas trvania zmluvy.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok pre obdobie, uvedené na stravnej poukážke minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola vydaná
právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
interval objednávania stravných poukážok podľa potrieb objednávateľa, cca raz štvrťročne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hrnčiarska 37, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

10

5 000,00 podľa čiastkových objednávok (v kusoch)

19 150,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.02.2020 10:24

25.02.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.02.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 456
 176
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.02.2020 10:44 - Vstupná ponuka 19 150,00 € Cena s DPH
19.02.2020 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka 19 149,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS