• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2020 14:09
  •    Predkladanie ponúk
    19.02.2020 14:05
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2020 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2020 14:55

Detail zákazky Z20203034

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2020 14:09
  •    Predkladanie ponúk
    19.02.2020 14:05
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2020 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2020 14:55

Základné údaje

Z20203034

OF-208794

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4455911

Objednávateľ

00165549

Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica

Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK

Dodávateľ

35777541

Pharmeco, s.r.o.

J. Cikkera 5, Banska Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Fakoemulzifikačná sonda k prístroju Infinity

faco sonda

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Fakoemulzifikačná sonda k prístroju Infinity
Funkcia
Sonda sa používa pri emulzifikácii katarakty.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
hmotnosť g 60
dĺžka cm 12,7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4- kryštálový piezoelektrický element umožňuje predo-zadný a torzný pohyb facohrotu do strán
možnosť voľby medzi ultrazvukovými režimami Linear, Puls, Burst
sonda musí byť kompaktibilná s prístrojmi Infiniti Vision System, Consttellation Vision Systém a Centurion Vision Systém
kontrola záznamu počtu naladení fakoemulzifikačnej sondy zabezpečuje stabilné hodnoty energie
ergonomický tvar sondy
kryt na konektor sondy pri sterilizácii
rozsah veľkosti možnej operačnej rany -2,4mm ± 0,2mm
možnosť nastavenia dĺžky=šírky Pulsu funkcie Micro Burst, pri Puls fako, ako aj pri Burst mode
možnosť vykonávania mikrocíznej fakoemulzifikácie so zmenšovaním rezu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar musí byť originálny, nový- nepoužitý, nie repasovaný, alebo inak renovovaný, alebo testovaný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád.
Tovar sa požaduje dodať na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa.
Požadujeme predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy a EC certifikát na požadovaný predmet zákazky.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy,  jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť na 2 desatinné miesta.
Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Podkladom pre vystavenie faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí tovaru, vrátane služieb s dodaním tovaru. Dodávateľ je povinný priložiť k faktúre objednávku a dodací list.
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti  v zmysle § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, požadujeme úhradu splatnosti faktúr 60 dní.
Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska /OPET/ a Obchodným zákonníkom.
Požadujeme dodanie predmetu zákazky v uvedenej špecifikácii v technických požiadavkách v opisnom formulári. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretie osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.  V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

24.02.2020 14:06 — 26.02.2020 14:06

3,00 ks

13 560,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.02.2020 14:09

19.02.2020 14:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.02.2020 14:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 325
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.02.2020 16:25 - Vstupná ponuka 13 560,00 € Cena bez DPH
14.02.2020 16:25 - Najvýhodnejšia ponuka 13 560,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS