• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2020 13:32
  •    Predkladanie ponúk
    19.02.2020 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2020 14:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2020 14:50

Detail zákazky Z20203025

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2020 13:32
  •    Predkladanie ponúk
    19.02.2020 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2020 14:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2020 14:50

Základné údaje

Z20203025

OF-209402

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4455903

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

36523496

ARKA, a.s.

Palatínova 15, Komárno, 94501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obálky RTG

Obálka na archiváciu RTG snímkov

  • 30199713-1 - Tlačené obálky na RTG snímky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obálky na RTG snímky
Funkcia
archivácia  RTG snímkov
ochrana RTG snímkov proti poškodeniu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
papierové obálky na RTG snímky, kód 525 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent ks 10.000
rozmer /šírka x dĺžka/ mm 455 x 375
balenie: kart. 500 ks
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
potlač: 1-stranna/1-farebná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou:
a/ štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH, jednotková cena musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
3. Jednorázové dodanie predmetu zákazky podľa požiadaviek objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy maximálne do 5 pracovných dní od prijatia elektronicky zaslanej objednávky.
4. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania spolu s dodacím listom, pripadne s faktúrou, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list.
5. Objednávateľ prevezme od dodávateľa iba tovar bez vád, riadne zabalený.
6.  Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred preddavky a ani zálohu na predmet plnenia
7.  Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi v zmysle § 340 b/ ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy.
8. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
9. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods.2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpením pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné.
V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to výške 10%, slovom: desať  percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
10. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
11. Tovar žiada objednávateľ dodať na rampu skladu, výška auta cca 330 cm, výška betónového podjazdu je presne 350 cm.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

24.02.2020 09:00 — 28.02.2020 09:00

10 000,00 ks

1 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.02.2020 13:32

19.02.2020 13:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.02.2020 14:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 361
 43
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.02.2020 15:13 - Vstupná ponuka 1 000,00 € Cena bez DPH
17.02.2020 10:07 - Najvýhodnejšia ponuka 999,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS