Z20202975
OF-209648
zrušená
00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
Tonery tlačiarne a multifunkčné tlačiarne s nízkym negatívnym dopadom na životné prostredie
toner, spotrebný materiál, tlačiareň
Tovar, Služba
1. Tonery pre tlačiarne a multifunkčné tlačiarne
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie tlače a prevádzky tlačiarní a multifunkčných tlačových zariadení |
Predmetom zákazky je dodávka originálnych tonerov vyrobených podľa štandardov výrobcu do konkrétne výrobcom určených zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
CF400X (201 X) HP LJ Pro M277dw - Black (čierny) | ks | 6 | ||
CF401A (201 A) HP LJ Pro M277dw - Cyan (modrý) | ks | 5 | ||
CF402A (201 A) HP LJ Pro M277dw - Yellow (žltý) | ks | 5 | ||
CF403A (201 A) HP LJ Pro M277dw - Magneta (červená) | ks | 2 | ||
CF382A (312A) HP Color LJ Pro 400 MFP M476dn - Yellow (žltý) | ks | 2 | ||
CF280A HP LJ Pro 400 M401d a dn | ks | 5 | ||
44469803 OKI MC351a361dn BK | ks | 1 | ||
44469706 OKI MC351a361dn C | ks | 1 | ||
44469705 OKI MC351a361dn M | ks | 2 | ||
44469704 OKI MC351a361dn Y | ks | 2 |
Názov |
Predmetom zákazky je kúpa originálnych tonerov podľa štandardov výrobcu do konkrétne výrobcom určených zariadení kancelárskej a výpočtovej techniky. |
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania v mieste sídla kupujúceho, jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v ponukovej cene predávajúceho. |
Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené |
Tonerové náplne a spotrebný materiál musia mať ochranné znaky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja, t.j. zaručujú neporušenie záručných podmienok určených výrobcom zariadenia. Ochranné znaky musia byť jasne identifikovateľné na každej náplni. |
Originálne tonery spĺňajú ISO/IEC certifikované podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Pre potvrdenie dokladujme: "Vyhlásenie výrobcu zariadení , že tonery sú v súlade s normami a certifikátmi ISO 9001: 2008, ISO 14001 a ISO/IEC 19752, 19798, alebo 24711 (v závislosti od typu náplne) a ISO/IEC 11179 |
Vyhlásenie výrobcu zariadení (HP Inc Slovakia, s.r.o., Galvaniho 7, 821 04 Bratislava) , že tonery sú v súlade s normami ISO 14001 a ISO/IEC 19752, 19798 v závislosti od typu náplne - predložiť do 48 hodín po aukcii, nepredloženie je považované za podstatné porušenie zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť až po predložení týchto certifikátov a vyhlásení o zhode a nie dňa nasledujúceho po dni zverejnenia v centrálnom registri zmlúv (odkladacia podmienka účinnosti zmluvy). |
S uvedením ochranných prvkov, zaručujúcich originalitu balenia. Musí byť preukázateľná skutočnosť, že tovar je certifikovaný technickou normou ISO/IEC 19752, 19798 alebo 24711 vyťaženosť a ISO/IEC 11798 /archivovateľnosť (v závislosti od typu náplne) |
Pre potvrdenie sú akceptovateľné len vyhlásenie výrobcu zariadení o tom, že tovar tieto podmienky spĺňa |
Tonerové náplne a spotrebný materiál musia byť originálne od výrobcu, nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný neoriginálny recyklovaný prachový toner, atrament alebo optický valec. |
V potvrdení o toneroch vyrobených v súlade s normami garantujúcimi environmentálny systém manažovania (ISO 140001) bude uvedený záväzok zástupcu výrobcu zariadení, garantujúci uvedené požiadavky objednávateľa prostredníctvom dodávateľa. Toto potvrdenie nesmie byť staršie ako rok a musí byť predložené v štátnom jazyku alebo v úradnom preklade. |
Dodávateľ predloží opis technickej špecifikácie – potvrdený technický list ku každému jednému typu toneru a spotrebného materiálu. Z technického listu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán a označenie kompatibilných tlačiarní s daným tonerom a spotrebným materiálom. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vykonanie obhliadky tovaru v mieste dodania v mieste sídla objednávateľa. Tovar musí byť dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve a objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný a bez zjavných chýb. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
Ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú kalkuláciu jednotlivých položiek do 3 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy, v rozdelení jednotková cena pre danú položku v eurách bez DPH a v eurách s DPH, spolu so špecifikáciou – uvedením konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý je predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis). Týmto sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky. |
Potvrdený dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry. |
Záručná doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. Vyznačená doba výroby na obale pri toneroch a optických valcoch nesmie byť staršia ako 18 mesiacov. |
Plnenie bude poskytované jednorazovo v mieste sídla objednávateľa. |
Tonery a spotrebný materiál musia mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek (hologram, resp. hologram s číselným identifikátorom pravosti) ak výrobca zariadení túto ochrannú známku na tovare aplikuje. |
Objednávateľ požaduje dodanie len originálnych tonerov a komponentov, vyrobených do tlačiarní ich výrobcom, nakoľko objednávateľ berie do úvahy garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcu tlačiarní a multifunkčných zariadení. |
Predmetom zákazky nie je nákup alternatívnych ani kompatibilných náplní a náhrad negarantovaných výrobcom. |
Ohliadka tovaru - vykonanie ohliadky tovaru pred jeho prevzatím |
Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky na plnenie. |
Verejný obstarávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu s dodávateľom, ktorý nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora a nemá zapísaných konečných užívateľov výhod. Zmluva nadobudne účinnosť až najneskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Názov položky
Tonery pre tlačiarne a multifunkčné tlačiarne
Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery
Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta pri dodržaní platných ISO noriem 9001 a ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet
Kutlíkova 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
24.02.2020 10:00
31,00 ks
1 860,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.02.2020 08:18
19.02.2020 08:12
19.02.2020 08:27
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: