• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2020 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    20.02.2020 13:43
  •    Ukončenie zákazky
    20.02.2020 14:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.02.2020 14:35

Detail zákazky Z20202908

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2020 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    20.02.2020 13:43
  •    Ukončenie zákazky
    20.02.2020 14:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.02.2020 14:35

Základné údaje

Z20202908

OF-209625

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4457921

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

40048098

Zoltán Berner

Vajanského 2219/73, Modra, 90001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zberné nádoby pre účely zvozu komunálneho odpadu a vytriedených zložiek odpadu

plastové zberné nádoby a kontajnery na odpad a odpadky

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1100 l HDPE kontajner na triedený odpad - zber papiera a plastov
Funkcia
Plastové zberné nádoby (HDPE) 1100l vhodné na triedený zber odpadu - papiera a plastov (spolu 460 ks)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastový kontajner na triedený zber papiera (modrý) ks 230
Plastový kontajner na triedený zber plastov (žltý) ks 230
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Objem 1100 litrov
Európska norma EN 840 (840-3, 840-5 a 840-6)
Osvedčenie tovaru o zhode (štandard kvality) RAL-GZ 951/1
Celková výška 1460 - 1465 mm
Celková šírka 1370 - 1380 mm
Celková hĺbka 1060 - 1065 mm
Výška k hornej hrane hrebeňa 1203 - 1207 mm
Hmotnosť 60 - 65 kg
Nosnosť min. 430 kg
Manipulácia s kontajnerom 4 gumenné pojazdné otočné kolieska, z toho dve predné s brzdou, priemer koliesok 200 mm, zosilnené držiaky kolies, vysoká odolnosť osiek proti korózii
Rukoväte samostatné ergonomicky tvarované oblé rukoväte vylisované bez ostrých hrán, 2x na ľavej strane a 2x na pravej strane; nie rukoväte na zadnej strane v priestore otvárania veka-ekvivalent odnímateľné
Materiál vysoko odolný HDPE plast, bez obsahu kadmia, UV - stabilizovaný, odolný voči chemikáliám, vysokým a nízkym teplotám, biologickým faktorom, recyklovateľný
Čapy s oceľou vystuženými rúrkami
Veko/hlavná časť výsuvné veko, bezúdržbový pružinový mechanizmus pre zatváranie veka, poistka proti samovoľnému zatváraniu veka
Farba nádoby a veka pre triedený odpad na zber papiera modrá
Farba nádoby a veka pre triedený odpad na zber plastov žltá
Tvar veka oblý
Vypúšťací otvor áno, na dne nádoby so zátkou
Vyprázdňovanie hrebeňové a čapové vyprázdňovanie zberovými vozidlami
Údržba hladké vnútorné plochy, oblé rohy pre bezproblémové čistenie
 2. 120 l HDPE zberná nádoba na zmesový komunálny odpad a triedený odpad plastov
Funkcia
Plastové zberné nádoby (HDPE) 120l vhodná na zber zmesového komunálneho odpadu a na triedený zber odpadu - plastov (spolu 690 ks)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastová zberná nádoba na zber komunálneho odpadu ks 600
Plastová zberná nádoba na triedený zber plastov ks 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Objem 120 litrov
Európska norma EN 840 (840-1, 840-5 a 840-6)
Osvedčenie tovaru o zhode (štandard kvality) RAL-GZ 951/1
Celková výška 920 - 980 mm
Celková šírka 470 - 510 mm
Celková hĺbka 475 - 560 mm
Výška k hornej hrane hrebeňa 860 -970 mm
Hmotnosť min. 8 kg
Nosnosť min. 50 kg
Manipulácia 2 gumenné, plne pojazdné kolieska, priemer 200 mm
Materiál vysoko odolný HDPE plast, bez obsahu kadmia, UV - stabilizovaný, odolný voči chemikáliám, vysokým a nízkym teplotám, biologickým faktorom, recyklovateľný
Veko/hlavná časť vo farbe tela nádoby, rukoväte pre otváranie veka
Farba nádoby a veka pre zmesový komunálny odpad čierna
Farba nádoby a veka pre triedený odpad na zber plastov žltá
Telo nádoby priestor pre upevnenie čipu, prípadne vlisovanie čipu RFID, hrana pre zabránenie hromadenia vody ako ochrana proti primrznutiu veka
Vyprázdňovanie vhodné na hrebeňové vyprázdňovanie zberovými vozidlami, hladké vnútorné plochy zaručujú bezproblémové vyprázdňovanie a čistenie
 3. 240 l HDPE zberná nádoba na zmesový komunálny odpad a triedený zber plastov a skla
Funkcia
Plastové zberné nodoby vhodné na zber zmesového komunálneho odpadu a na triedený zber plastov a na triedený zber skla (spolu 150ks)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastová zberná nádoba na zber komunálneho odpadu ks 80
Plastová zberná nádoba na triedený zber plastov ks 20
Plastová zberná nádoba na triedený zber skla ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Objem 240 litrov
Európska norma EN 840 (840-1, 840-5 a 840-6)
Osvedčenie tovaru o zhode (štandard kvality) RAL-GZ 951/1
Celková výška 930 - 1080 mm
Celková šírka 570 - 590 mm
Celková hĺbka 720 - 740 mm
Výška k hornej hrane hrebeňa 980 - 1070 mm
Hmotnosť min. 10 kg
Nosnosť min. 100 kg
Manipulácia 2 gumenné, plne pojazdné kolieska, priemer 200 mm
Materiál vysoko odolný HDPE plast, bez obsahu kadmia, UV - stabilizovaný, odolný voči chemikáliám, vysokým a nízkym teplotám, biologickým faktorom, recyklovateľný
Veko/hlavná časť vo farbe tela nádoby, rukoväte pre otváranie veka
Farba nádoby a veka pre zmesový komunálny odpad čierna
Farba nádoby a veka pre triedený odpad na zber plastov žltá
Farba nádoby a veka pre triedený odpad na zber skla zelená
Telo nádoby priestor pre upevnenie čipu, prípadne vlisovanie čipu RFID, hrana pre zabránenie hromadenia vody ako ochrana proti primrznutiu veka
Vyprázdňovanie vhodné na hrebeňové vyprázdňovanie zberovými vozidlami, hladké vnútorné plochy zaručujú bezproblémové vyprázdňovanie a čistenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet Rámcovej dohody.
1.1 Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "RD") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi na základe objednávky Tovar špecifikovaný v tejto RD bez vád, vrátane poskytnutia súvisiacich dokumentov a previesť na neho vlastnícke právo k Tovaru a záväzok Objednávateľa tento Tovar prevziať a uhradiť Dodávateľovi za Tovar cenu podľa tejto RD a podrobného aktualizovaného rozpočtu s uvedením jednotkových cien zberných nádob, ktorý Dodávateľ musí doručiť elektronicky Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia tejto RD.
1.2 Účelom tejto RD je stanoviť práva a povinnosti Zmluvných strán a štandardné podmienky obchodného vzťahu medzi Zmluvnými stranami, ktoré sa budú aplikovať na kúpne zmluvy na Tovar, ktoré budú Zmluvné strany uzatvárať výhradne na žiadosť Objednávateľa vo forme objednávok vystavených Objednávateľom (ďalej len „Objednávka“) a potvrdených Dodávateľom (každá z takýchto obojstranne potvrdených Objednávok ďalej len ako „Jednotlivá kúpna zmluva“).
1.3 Dodávateľ sa zaväzuje za podmienok dohodnutých v tejto RD uzatvárať s Objednávateľom Jednotlivé kúpne zmluvy, predmetom ktorých bude záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi presne určené množstvo nových zberných nádob na účely zvozu komunálneho odpadu a jeho vytriedených zložiek, špecifikovaných v tejto RD do miesta plnenia určeného v článku III. tejto RD za jednotkové ceny, ktoré doručí ako podrobne akutalizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien Tovaru v zmysle bodu 1.1 tejto RD vyššie Objednávateľovi (ďalej len „Tovar“).
1.4 Objednávateľ sa zaväzuje Tovar od Dodávateľa prevziať a zaplatiť zaň kúpnu cenu podľa tejto RD.
1. 5 Dodávaný Tovar musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu RD uvedenú v článku II. tejto RD.
1.6 Súčasťou dodaného Tovaru je vždy aj príslušná dokumentácia - dodací list, vrátane návodu na použitie, príslušné osvedčenia, atesty, certifikáty a protokoly o vykonaných skúškach. Dokumentáciu je Dodávateľ povinný predložiť v slovenskom jazyku, pokiaľ sa Zmluvné strany nedohodnú inak.
1.7 Zmluvné strany sa dohodli, že táto Zmluva je zmluvou rámcovou a ustanovenia tejto Zmluvy nemožno vykladať ako povinnosť Objednávateľa objednať si u Dodávateľa Tovar. Predpokladané množstvo Tovaru uvedené v tejto Zmluve nie je pre Objednávateľa záväzné. Skutočne objednané množstvo Tovaru počas trvania tejto Zmluvy môže byť nižšie ako predpokladané množstvo Tovaru a Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať Tovar. Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný Tovar.
2. Miesto plnenia, vlastnícke právo a prechod nebezpečenstva škody.
2.1 Miestom plnenia je sídlo Objednávateľa v prípade, ak nie je v Objednávke alebo Jednotlivej kúpnej zmluve uvedené inak.
2.1 Vlastnícke právo k Tovaru a nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza na Objednávateľa okamihom prevzatia Tovaru podľa Objednávky/ Jednotlivej kúpnej zmluvy uzatvorenej v zmysle tejto RD.
3. Cena a platobné podmienky.
3.1 Cenová ponuka Dodávateľa sa vzťahuje na celý predmet zákazky podľa tejto RD. Súčasťou RD bude podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny všetkých typov zberných nádob (120 l,  240 l a 1100 l) v cene bez DPH za 1 ks, ktorý Dodávateľ doručí elektronicky Objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia tejto RD v zmysle bodu 1.1 tohto článku.
3.2 V Cene budú, bez ohľadu na akékoľvek obchodné zvyklosti inak bežné v odvetví, zahrnuté všetky náklady súvisiace s plnením záväzkov Dodávateľa, najmä prepravné, balné, náklady vykladania Tovaru v mieste plnenia, clo, iné dane a clá, iné poplatky súvisiace s dovozom, poplatky súvisiace s certifikáciou výrobkov, správne a obdobné poplatky vyberané akýmkoľvek orgánom verejnej moci ako aj cena dokumentácie, ktorá je nevyhnutná na užívanie Tovaru alebo s ním súvisí.
3.3 Objednávateľ neposkytuje preddavky.
3.4 Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a zákona o DPH. Prílohou faktúry je potvrdený dodací list. Lehota splatnosti faktúry je šesťdesiat (60) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
3.5 Objednávateľ uhradí Dodávateľovi kúpnu cenu v lehote splatnosti na základe faktúry, ktorú je Dodávateľ povinný vystaviť najneskôr do pätnástich (15) dní odo dňa dodania Tovaru. .
3.6 Podkladom pre fakturáciu je dodací list potvrdený Objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu RD.
4. Dodacie podmienky.
4.1 Zmluvné strany sa dohodli na elektronickom prijímaní a doručovaní Objednávok. Zmluvné strany si vzájomne oznámia v tejto veci kontaktné osoby do 5 pracovných dní od uzavretia tejto RD a to nasledovne: Kontaktná osoba za Objednávateľa je: [●], tel.: [●], email: [●]. Kontaktná osoba za Dodávateľa je: [●], tel.: [●], email: [●].
4.2 Objednávateľ zašle elektronicky naskenovanú podpísanú Objednávku Dodávateľovi s určením termínu dodania, množstva a odberného miesta kontaktnej osobe, ktorú elektronicky oznámi Dodávateľ Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia tejto RD.
4.3 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní písomne potvrdiť prijatie Objednávky a to tak, že doručený sken podpísanej Objednávky vytlačí a označí dátumom prijatia, odtlačkom pečiatky Dodávateľa, podpíše ho a následne zašle takto potvrdenú Objednávku elektronicky Objednávateľovi vo forme naskenovaného dokumentu späť na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa. Doručením potvrdenej Objednávky je uzatvorená Jednotlivá kúpna zmluva.
4.4 Dodávateľ nie je oprávnený odmietnuť potvrdenie Objednávky, ak táto bola zaslaná v zmysle tejto RD. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak Dodávateľ nepotvrdí Objednávku v lehote uvedenej v bode 4.3 tohto článku RD, ani v tejto lehote Objednávku neodmietne, bude sa táto považovať za Dodávateľom potvrdená (akceptovaná).
4.5 Potvrdením Objednávky sa Dodávateľ zaväzuje dodať Tovar v termíne a v rozsahu danom Objednávkou, za podmienok dojednaných v tejto RD (Jednotlivá kúpna zmluva).
4.6 V prípade, ak nebude v Objednávke uvedené inak, termín dodania Tovaru bude dvadsaťjeden (21) kalendárnych dní odo dňa potvrdenia Objednávky. V prípade potreby sa Dodávateľ zaväzuje uskutočniť dodávku Tovaru v kratšej lehote, táto lehota ale bude vopred overená s Dodávateľom pred odoslaním Objednávky.
4.7 Dodávateľ dodá objednaný Tovar do miesta plnenia v súlade s touto RD a Objednávkou/Jednotlivou kúpnou zmluvou v čase určenom v Objednávke/ Jednotlivej kúpnej zmluve, počas pracovných dní v čase od 07.00 hod. do 15.00 hod.
4.8 V prípade, ak hrozí, že Dodávateľ nedodá Tovar v lehote určenej podľa tejto RD, resp. podľa lehoty určenej v Objednávke/ Jednotlivej kúpnej zmluve, Dodávateľ bude o tejto skutočnosti informovať Objednávateľa bez zbytočného odkladu po tom, čo sa o tejto skutočnosti dozvie.
4.9 Dodávateľ sa zaväzuje, že Tovar bude dodaný spolu s dodacím listom. Prevzatie Tovaru sa potvrdí na dodacom liste, ktorý podpíšu obe Zmluvné strany a ktorý bude obsahovať množstvo, čitateľné mená a priezviská a podpisy povereného odovzdávajúceho zamestnanca alebo pracovníka a preberajúceho zamestnanca, pečiatku a dátum prevzatia Tovaru Objednávateľom.
4.10 V prípade, ak Objednávateľ prevezme Tovar s vadou/ami, je povinný tieto vady popísať v dodacom liste s určením termínu na odstránenie vád/vady bez zbytočného odkladu. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevziať dodávku Tovaru, ktorý má vady alebo nekompletnú dodávku Tovaru.
5. Záruka za akosť.
5.1 Dodávateľ poskytuje záruku za akosť a zodpovedá za vady dodaného Tovaru počas záručnej doby, ktorá je dvadsaťštyri (24) mesiacov odo dňa dodania Tovaru podľa bodu 2.1 tejto RD. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej sú v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ a Objednávateľ nemôže Tovar riadne užívať.
5.2 Dodávateľ prehlasuje, že Tovar podľa tejto RD nie je zaťažený žiadnymi právnymi, ani inými vadami.
5.3 Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi zjavné vady na dodanom Tovare, o ktorých sa dozvedel po ich prevzatí, najneskôr do 15 kalendárnych dní odo dňa dodania Tovaru podľa bodu 2.1 tejto RD. Objednávateľ je povinný oznámiť skryté vady na dodanom Tovare počas celej záručnej doby bez zbytočného odkladu od zistenia týchto vád.
5.4 Ak sa Zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ je povinný odstrániť vady na dodanom Tovare do siedmich (7) pracovných dní od ich oznámenia Objednávateľom, ak sa Dodávateľ a Objednávateľ nedohodnú inak.
5.5 Objednávateľ môže požadovať odstránenie vád niektorým z nasledovných spôsobov: a) výmenou vadného Tovaru za Tovar bez vád, b) opravou tovaru – úplne odstránenie vady Tovaru, pokiaľ sú vady odstrániteľné.
6. Zmluvné pokuty.
6.1 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak bude Dodávateľ v omeškaní s dodaním Tovaru podľa tejto RD, Objednávky alebo Jednotlivej kúpnej zmluvy, Objednávateľ je oprávnený požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty za každý aj začatý deň omeškania s plnením vo výške 0,5 % z kúpnej ceny bez DPH uvedenej v nákupnej Objednávke/ Jednotlivej kúpnej zmluve, ktorej sa oneskorené plnenie týka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivanská cesta 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1 300,00 12

79 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.02.2020 14:01

20.02.2020 13:43

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.02.2020 13:58

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 286
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.02.2020 13:42 - Vstupná ponuka 79 000,00 € Cena bez DPH
20.02.2020 13:42 - Najvýhodnejšia ponuka 79 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS