31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
00612758
AMEDIS spol. s r.o.
Mlynská 10, Piešťany, 92101, SVK
Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia
špeciálny spotrebný materiál, výrobky, inštalácia
Tovar, Služba
1. Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho spotrebného materiálu vrátane jeho inštalácie /ak je uplatniteľné/ do prístrojov , ktoré sú vo vlastníctve verejného obstarávateľa, pre potreby projektov /Projekt 1, Projekt 2/, ktoré sa implementujú na základe zmlúv o poskytnutí NFP uzatvorených medzi MŽP SR a verejným obstarávateľom z OP Kvalita životného prostredia a pre vlastné potreby verejného obstarávateľa ako objednávateľa /ďalej len "objednávateľ"/. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Špeciálny spotrebný materiál do prístroja - Analyzátor foriem uhlíka TOC-L, Shimadzu pre potreby Projektu 1 v nasledovnej skladbe: | súbor | 1 | ||
1.1 Dávkovacia striekačka k 8 cestnému ventilu - 5 ml Syringe TOC-V | ks | 1 | ||
2. Špeciálny spotrebný materiál do prístroja - Plynový chromatograf s FID 3900 GC, Varian pre potreby Projektu 1, Projektu 2 a vlastné potreby v nasledovnej skladbe: | súbor | 1 | ||
2.1 Základňa injektora - Injector Base 1077 vrátane inštalácie do prístroja | ks | 1 | ||
3. Špeciálny spotrebný materiál do prístroja - Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex pre potreby Projektu 2 a vlastné potreby v nasledovnej skladbe: | súbor | 1 | ||
3.1 Dávkovacia špička - ASSY,TIP,SAMPLE,AS-DV vrátane inštalácie do prístroja | ks | 1 | ||
3.2 Skrutka - FTG, BOLT, 10-32, DBL CONE, HP vrátane inštalácie do prístroja | ks | 1 | ||
3.3 Ferule - FTG,FERRULE,DBL CONE,HP vrátane inštalácie do prístroja | ks | 1 | ||
3.4 Riadiaca doska - PCB ASSY,TEC,ICS-5000,NPB vrátane inštalácie do prístroja | ks | 1 | ||
3.5 Ovládanie Rheodine ventilu - VLV POD ASSY,6 PORT,RHEO,PK vrátane inštalácie do prístroja | ks | 1 | ||
3.6 Supresor pre systém s uhličitanovým eluentom (DIONEX AERS 500 CARBONATE ( 4 MM) ANION ELECT) vrátane inštalácie do prístroja | ks | 1 | ||
3.7 Kolóna PROD,COL,IP,AS22,4X250MM | ks | 2 | ||
3.8 Predkolóna PROD,COL,IP,AG22,4X50MM | ks | 2 | ||
4. Špeciálny spotrebný materiál do prístroja - Hmotnostný spektrometer s indukčne viazanou plazmou Aurora M90, Bruker pre potreby Projektu 2 a vlastné potreby v nasledovnej skladbe: | súbor | 1 | ||
4.1 Rozprašovač - Nebulizer Micromist™ 0.4mL/min - unifit with 'Unifit' connector vrátane inštalácie do prístroja | ks | 1 | ||
4.2 Sklenená plazmová hlavica - Glass ICP MS Torch vrátane inštalácie do prístroja | ks | 1 | ||
4.3 Teflónová vložka - 35 ml PFA Liner for Pyrex vessel , 10 ks/bal. | bal | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Špeciálny spotrebný materiál do prístroja - Analyzátor foriem uhlíka TOC-L, Shimadzu pre potreby Projektu 1 v skladbe v rozsahu bodu 1.1 | Špeciálny spotrebný materiál musí byť kompatibilný k prístroju - Analyzátor foriem uhlíka TOC-L, Shimadzu |
2. Špeciálny spotrebný materiál do prístroja - Plynový chromatograf s FID 3900 GC, Varian pre potreby Projektu 1, Projektu 2 a vlastné potreby v skladbe v rozsahu bodu 2.1 | Špeciálny spotrebný materiál musí byť kompatibilný k prístroju - Plynový chromatograf s FID 3900 GC, Varian |
3. Špeciálny spotrebný materiál do prístroja - Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex pre potreby Projektu 2 a vlastné potreby v skladbe v rozsahu bodov 3.1 - 3.8 | Špeciálny spotrebný materiál musí byť kompatibilný k prístroju -Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex |
4. Špeciálny spotrebný materiál do prístroja - Hmotnostný spektrometer s indukčne viazanou plazmou Aurora M90, Bruker pre potreby Projektu 2 a vlastné potreby v skladbe v rozsahu bodov 4.1 - 4.3 | Špeciálny spotrebný materiál musí byť kompatibilný k prístroju - Hmotnostný spektrometer s indukčne viazanou plazmou Aurora M90, Bruker |
Názov |
Požaduje sa použitie originálneho, doposiaľ nepoužitého tovaru. |
Súčasťou ceny predmetu zákazky bude cena za dodávku tovaru a jeho inštaláciu /pri položkách, kde je uplatniteľné/ vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom plnenia (dopravné náklady na miesto dodania, cestovné náhrady, balné , poštovné, iné súvisiace náklady). |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ") podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, ak je uplatniteľné) preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov. |
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla zmluvy, čísla a názvu súvisiaceho projektu /Projekt1, Projekt2/ v rámci ITMS k danej položke, ktoré budú dodávateľovi oznámené do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú alebo nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa uvedené v zmluve a ani v dodatočnej lehote určenej objednávateľom nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek uvedených v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu zmluvy bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, a zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj odovzdávací a preberací protokol/dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Faktúry musia obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné 60 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Ak sa v opisnom formulári v špecifikácii špeciálneho spotrebného materiálu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami za podmienky dodržania kompatibility so zariadením pre ktorý je špeciálny spotrebný materiál určený. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka uchádzača ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Zákazka je financovaná z fondov EÚ, a bude predmetom kontroly zo strany príslušného oprávneného orgánu. Na nadobudnutie účinnosti zmluvy verejný obstarávateľ/objednávateľ uplatňuje odkladný účinok. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, verejný obstarávateľ/objednávateľ si vyhradzuje právo od Zmluvy odstúpiť. |
Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
06.04.2020 08:00 — 05.05.2020 14:00
4,00 súbor
13 678,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.02.2020 12:48
24.02.2020 13:00
24.02.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.02.2020 10:13 - Vstupná ponuka | 13 678,80 | € | Cena s DPH |
21.02.2020 11:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 673,04 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: