• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2020 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    18.02.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.02.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.02.2020 13:50

Detail zákazky Z20202878

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2020 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    18.02.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.02.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.02.2020 13:50

Základné údaje

Z20202878

OF-209622

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4453893

Objednávateľ

304557

Mestská časť Bratislava - Rača

Kubačova 21, Bratislava, 83106, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, stravovanie zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,00
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 51400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka musí obsahovať nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka musí obsahovať názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka musí obsahovať rok platnosti stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný v lehote do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi rozpis zmluvnej ceny. Rozpis zmluvnej ceny je neoddeliteľnou prílohou zmluvy a je podkladom pre fakturáciu.
Predpokladaná cena pozostáva z výšky provízie počas trvania Zmluvy bez DPH, sadzby a výšky DPH, výšky provízie s DPH a ceny stravných poukážok spolu počas trvania zmluvy po zaokrúhlení na dve desatinné miesta.
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, balenie, poistenie, poplatky spojené s vyhotovením, dodaním predmetu zákazky, vrátením alebo výmenou a všetky ostatné náklady.
Výška poplatku za poskytnutie služby sa vyjadruje % z nominálnej hodnoty stravných poukážok a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Stravné poukážky sú platné pre obdobie vyznačené na každej stravnej poukážke. Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané.
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby.
Objednávateľ uhradí dodávateľovi cenu za odobraté stravné poukážky na základe mesačne predložených faktúr a to bezhotovostným prevodom z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi. Súčasťou faktúry je aj dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo jej súčasťou nebude dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty, objednávateľ má právo faktúru vrátiť.
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre pozostávať z: a) hodnoty poukážok - ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok b) ceny poplatku za poskytnutie služby c) DPH z ceny poplatku za poskytnutie služby ak je dodávateľ platcom DPH.
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa na plnenie záväzkov vyplývajúcich mu z tejto zmluvy. Cena za službu je záväzná počas trvania celého zmluvného vzťahu, t.j. aj pri zmene nominálnej hodnoty poukážky. Zmuvné strany sa dohodli, že objednávateľ  má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať.
V prípade poškodenia stravných poukážok pri dodávke zo strany dodávateľa, má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu stravných poukážok za nové stravné poukážky.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie stravných poukážok v prípade, že nespĺňajú ním požadované podmienky (nominálna hodnota, počet kusov) alebo budú poškodené. V takom prípade je dodávateľ povinný dodať nové stravné poukážky v lehote do 24 hodín.
Objednávanie stravných poukážok: množstvo a nominálnu hodnotu poukážky stanoví objednávateľ v písomnej objednávke; za písomnú objednávku sa považuje aj objednávka zaslaná prostredníctvom pošty alebo e-mailu na adresu dodávateľa.
Dodávateľ je povinný doručiť stravné poukážky v lehote do dvoch (2) pracovných dní od doručenia objednávky. Stravné poukážky prevezme osoba splnomocnená objednávateľom na preberanie stravných poukážok.
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od reálnych potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím lehoty jej platnosti, alebo vyčerpaním finančného limitu - hodnoty zmluvy.
Dodávateľ je povinný v mesiacoch november a december príslušného kalendárneho roka dodať stravné poukážky, ktoré sú platné v ďalšom kalendárnom roku.
Objednávateľ požaduje nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom úhradou finančnej čiastky objednávateľovi rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi .
Dodávateľ si pri vrátení ani pri výmene stravných poukážok nebude účtovať žiadne poplatky.
Na vzťahy zmluvou neupravené sa vzťahujú príslušné ustanovenia právnych predpisov Slovenskej republiky, ustanovenia Obchodného zákonníka a Obchodné podmienky elektronického trhoviska v platnom znení, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy.
Názov Upresnenie
Interval objednávania stravných poukážok: podľa potreby objednávateľa (predpoklad 1 x mesačne)
Stravné poukážky: viazané (počítateľné) po 20 ks v bločkoch alebo v hárkoch

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kubačova 21, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.03.2020 00:00 — 28.02.2022 00:00

51 400,00 ks

205 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.02.2020 11:10

18.02.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.02.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 356
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.02.2020 11:22 - Vstupná ponuka 205 600,00 € Cena s DPH
14.02.2020 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka 205 599,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS