• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2020 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2020 14:50

Detail zákazky Z20202779

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2020 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2020 14:50

Základné údaje

Z20202779

OF-209606

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4451798

Objednávateľ

30845157

Kancelária prezidenta Slovenskej republiky

Štefánikova 2, Bratislava, 81105, SVK

Dodávateľ

17315786

2U spol. s r.o.

Trnavská cesta 84, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vlajky, zástavy, stuhy

výhradne šité vlajky, zástavy, stuhy

  • 35821000-5 - Vlajky
  • 39561110-6 - Stuhy
  • 39561000-2 - Tyl, krajka, stuhy, lemovky a výšivky
  • 39561120-9 - Textilné pásky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vlajky, zástavy, stuhy
Funkcia
Predmetom je dodávanie vlajok, zástav a ďalšieho bližšie špecifikovaného tovaru zo strany obstarávateľa v zmysle prílohy na základe jednotlivých objednávok podľa potrieb obstarávateľa.
Predmetom bude výhradne šitý tovar.
Rýchloschnúca povrchová úprava odolná voči poveternostným vplyvom.
Použiteľná v exteriéri a interiéri.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vlajka SR, 300 x 200 cm, 100% PES, karabínky ks 1 200
Vlajka SR, 150 x 100 cm, 100% PES, 10 cm tunel.šnúrka ks 1 200
Vlajka SR, 130 x 90 cm, 100% PES, 10 cm tunel.šnúrka ks 1 200
Vlajka iných rôznych štátov, 300 x 200 cm, 100% PES, karabínky ks 1 200
Vlajka iných iných rôznych štátov, 150 x 100 cm, 100% PES, 10 cm tunel.šnúrka ks 1 200
Štandarda, 280 x 280 cm, karabínky, 100% PES ks 1 200
Štandarda, 120 x 120 cm, 100% PES, 6 ušiek ks 1 200
Štandarda, 92 x 92 cm, 100% PES, 5 ušiek ks 1 200
Zástava SR, 150 x 100 cm, 100% PES, vystužený tunel hore a dole drev. tyč, spevnený popruh s úchytným krúžkom ks 1 200
Zástava iné rôzne štáty, 150 x 100 cm, 100% PES, vystužený tunel hore a dole drevená týč, spevnený popruh s úchyt.krúžkom ks 1 200
Vlajka SR, 300 x 200 cm, WINTEX, karabínky ks 1 200
Štandarda, 280 x 280 cm, karabínky, WINTEX ks 1 200
Zástava SR, 150 x 100 cm, WINTEX, vystužený tunel hore a dole drev. tyč, spevnený popruh s úchytným krúžkom ks 1 200
Zástava rôzne iné štáty, 150 x 100 cm, WINTEX, vystužený tunel hore a dole drev. tyč, spevnený popruh s úchytným krúžkom ks 1 200
Štandarda, 120 x 120 cm, SATÉN, 6 ušiek ks 1 200
Vlajka SR, 150 x 100 cm, SATÉN, 10 cm tunel.šnúrka ks 1 200
Štandarda, 92 x 92 cm, SATÉN, 5 ušiek ks 1 200
Vlajka SR, 130 x 90 cm, SATÉN, 10 cm tunel.šnúrka ks 1 200
Vlajka rôzne iné štáty, 150 x 100 cm, SATÉN, šnúrka ks 1 200
Vlajka stolová 11 x 16,5 cm ks 1 200
Stojan stolový jednoramenný ks 1 100
Stojan interiérový pre vlajky 150 x 100 cm, dvojramenný ks 1 100
Trikolórove stuhy s nápisom 10 x 400 cm ks 1 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kvalitatívne vymedzenie podľa potrieb obstarávateľa v zmysle individuálnych objednávok
Kvantítavne vymedzenie podľa potrieb obstarávateľa v zmysle individuálnych objednávok do výšky predpokladaného limitu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Predpokladaný termín dodania min do 5 dní od zadania objednávky; v akútnych prípadoch je vyžadovaná okamžitá dodávka do 1,5 hod. od prijatia objednávky.
Druh, počet vlajok, zástav a ďalšieho špecifikovaného materiálu sa bude vykonávať formou objednávok podľa konkrétnych potrieb obstarávateľa.
Ostatný bližšie nedefinovaný a nešpecifikovaný tovar v prípade potreby bude potrebné dodať do 5 dní, alebo podľa dohody. Dodávaný tovar musí spĺňať všetky príslušné technické a kvalitatívne normy podľa platných predpisov a technických noriem STN EN ISO 105-B02:2013-10 (80 0121).
Obstarávateľ si vyhradzuje právo prevziať tovar bez zrejmých chýb. Dodávané vlajky, zástavy a iné štátne symboly musia byť v súlade s platnou legislatívou.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Táto rámcová dohoda zaniká uplynutím času, na ktorý bola uzatvorená. Táto rámcová dohoda zaniká písomnou dohodou zmluvných strán. Táto rámcová dohoda zaniká odstúpením od zmluvy, pričom každá zo zmluvných strán je oprávnená odstúpiť od tejto zmluvy na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. Táto rámcová dohoda zaniká písomnou výpoveďou Objednávateľa aj bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je 7 - dňová a začína plynúť prvým dňom po dni, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi riadne a včas predmet zákazky vo forme čiastkových plnení a to v počte uvedenom vo výzve na plnenie počas trvania zmluvy (objednávka).
Názov Upresnenie
Trvanie zmluvy (odo dňa nadobudnutia účinnosti) na dobu určitú v trvaní 24 mesiacov alebo do vyčerpania limitu finančných prostriedkov, na ktorý bola zmluva uzavretá.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 rámcová dohoda

50 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.02.2020 12:18

17.02.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.02.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 428
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.02.2020 13:30 - Vstupná ponuka 49 998,84 € Cena s DPH
16.02.2020 01:50 - Najvýhodnejšia ponuka 49 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS