30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
45331243
Mgr. Jarmila Kosová - Juraj Kos
Sládkovičova, 1957/27, Hencovce, 09302, SVK
oprava VN vzdušného vedenia
oprava VN vzdušného vedenia
Služba, Tovar
1. Oprava VN vzdušného vedenia.
|
|
---|---|
Funkcia |
Stĺpy , konzoly a izolátory VN vzdušného vedenia sú poškodené. |
Pracovisko je potrebné zabezpečiť skratovacou súpravou. Zo šiestich kusov betónových stĺpov je nutné vymeniť 5 kusov poškodených stĺpov za nové. Na stĺpy je potrebné namontovať VN konzoly, izolátory, objímky, držiaky a čiapky. Na šiestom pôvodnom betónovom stĺpe je nutné vymeniť poškodenú konzolu VN, izolátory, objímky, držiaky za nové. Zároveň je nevyhnutné demontovať poškodené vedenie a namontovať nové vedenie Al Fe 70/11. |
Po skončení prác je potrebné betónové stĺpy označiť (očíslovať), odpojiť skratovú súpravu a zapnúť VN linku a vyhotoviť vyhovujúcu Správu o odbornej prehliadke a odbornej skúške celej VN linky vzdušného vedenia v dvoch vedeniach. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
zabezpečenie pracoviska, skratovanie, zapnutie | súbor | 1,00 | ||
Betónové stožiare 10,5/10 | kus | 5,00 | ||
Izolátory VN, 22 kV na 6 ks betónový stĺp | kus | 18,00 | ||
Konzola VN + objímka + držiak na 6 ks BS | kus | 6,00 | ||
Svorky, spojky na 6 ks betónový stĺp | kus | 34,00 | ||
Čiapky na stožiare | kus | 5,00 | ||
Vodič Al Fe 70/11 | bm | 350,00 | ||
Demontáž VN vedenia, izolátorov VN | súbor | 1,00 | ||
Výkop dier, práca s bagrom | m3 | 7,50 | ||
Zemné práce, betónovanie | m3 | 7,50 | ||
Betón na stĺpy | m3 | 7,50 | ||
Práca žeriava AD080 | súbor | 1,00 | ||
Práca montážnej plošiny | súbor | 1,00 | ||
Montáž VN vedenia, izolátorov VN | súbor | 1,00 | ||
Vyhovujúca Správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške VN vzdušného vedenia - 2 vyhotovenia | súbor | 1,00 | ||
Likvidácia odpadu a odvoz na skládku | súbor | 1,00 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane montáže na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. Dodávateľ pri realizácii diela použije nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve, alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Cena za vykonanie diela musí zahŕňať všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na dopravu, ako aj nákladov na všetky pomocné práce, pomocný materiál, bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy. |
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na objednávateľa v súlade s ustanovením § 69 ods. 12 písm. j) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez dane z pridanej hodnoty a na faktúre uvedie mimo iné aj slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Podmienkou prevzatia diela je úspešné vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky a odovzdanie správy o vykonanej odbornej prehliadke a odbornej skúške, ktorú je dodávateľ v súvislosti s vykonaním diela povinný vyhotoviť. |
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela. |
Ak je dodávateľ právnická osoba musí vlastniť platné Oprávnenie podľa § 15 zákona č.124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov na opravu, montáž, odborné prehliadky a odborné skúšky na vyhradené technické zariadenia (ďalej len „VTZ“) elektrické bez obmedzenia napätia a § 24 revízny technik bez obmedzenia napätia Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. MPSVaR vydané na osobu. |
Ak je dodávateľ fyzická osoba musí vlastniť platné Osvedčenie (vydané na osobu) na VTZ elektrické vydané oprávnenou organizáciu na osobu podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce v rozsahu §24 revízny technik bez obmedzenia napätia Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. MPSVaR. |
Po vygenerovaní zmluvy je dodávateľ povinný písomne požiadať objednávateľa o vydanie oprávnenia na činnosť na VTZ elektrické na pracoviskách objednávateľa. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi. |
Miesto vykonania diela: Kamenica nad Cirochou |
Dielo bude možné realizovať počas pracovných dní v čase od 7.00 hod. do 15,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorázového povolenia. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kamenica n/Cirochou, Humenné, Prešovský, Slovenská republika
09.03.2020 07:00 — 05.06.2020 15:00
1,00 celok
10 135,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.02.2020 14:06
28.02.2020 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.02.2020 19:21 - Vstupná ponuka | 10 128,00 | € | Cena s DPH |
27.02.2020 19:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 128,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: