• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2020 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2020 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2020 15:50

Detail zákazky Z20202752

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2020 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2020 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2020 15:50

Základné údaje

Z20202752

OF-209406

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4451770

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

36022331

NABIMEX, s.r.o.

Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čalúnené váľandy

váľanda, matrac

  • 39143110-0 - Postele a lôžkoviny a špeciálne mäkké vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čalúnené váľandy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Čalúnená váľanda s úložným priestorom, s pružinovým matracom ks 139
- rozmer cm 200x90
-  nosnosť kg 150
2. Čalúnená váľanda so zadným čelom, úložným priestorom a pružinovým matracom ks 1
- rozmer cm 200x90
- nosnosť kg 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Vrchná časť váľandy čalúnená so vzorom, látkové prevedenie 75% bavlna a 25% polyester áno
1. Spodná časť drevená do výšky min. 40 cm áno
1. Možnosť výberu čalúnenej i drevenej časti áno
2. Rozmer zadného čela: 200 x min. 70 cm 200x min. 70 cm
2. Vrchná časť váľandy čalúnená so vzorom, látkové prevedenie 75% bavlna a 25% polyester áno
2. Spodná časť drevená do výšky min. 40 cm áno
2. Možnosť výberu čalúnenej i drevenej časti áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v Čiastkových výzvach ( elektronických objednávkach). 4 miesta plnenia v Bratislave.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy ( vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a) názov, opis a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, aby mohol objednávateľ jednozančne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH a ceny celkom bez DPH a s DPH.
c) vzorkovník farieb
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predložených dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Záruka 24 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia v lehote do 3 pracovných dní odo dňa odoslania výzvy na predloženie vzorky.
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy.
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú na 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 6 mesiacov . 8 čiastkových výziev ( elektronických objednávok) počas platnosti Rámcovej dohody.  Rozvoz na štyri pracoviská v rámci Bratislavy.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 14 dní.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu.
V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewiczová 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

6

140,00 ks

14 964,40

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.02.2020 08:13

17.02.2020 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.02.2020 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 802
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.02.2020 15:30 - Vstupná ponuka 14 960,00 € Cena bez DPH
17.02.2020 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka 14 950,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS