31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
36022331
NABIMEX, s.r.o.
Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK
Čalúnené váľandy
váľanda, matrac
Tovar, Služba
1. Čalúnené váľandy
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Čalúnená váľanda s úložným priestorom, s pružinovým matracom | ks | 139 | ||
- rozmer | cm | 200x90 | ||
- nosnosť | kg | 150 | ||
2. Čalúnená váľanda so zadným čelom, úložným priestorom a pružinovým matracom | ks | 1 | ||
- rozmer | cm | 200x90 | ||
- nosnosť | kg | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Vrchná časť váľandy čalúnená so vzorom, látkové prevedenie 75% bavlna a 25% polyester | áno |
1. Spodná časť drevená do výšky min. 40 cm | áno |
1. Možnosť výberu čalúnenej i drevenej časti | áno |
2. Rozmer zadného čela: 200 x min. 70 cm | 200x min. 70 cm |
2. Vrchná časť váľandy čalúnená so vzorom, látkové prevedenie 75% bavlna a 25% polyester | áno |
2. Spodná časť drevená do výšky min. 40 cm | áno |
2. Možnosť výberu čalúnenej i drevenej časti | áno |
Názov |
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v Čiastkových výzvach ( elektronických objednávkach). 4 miesta plnenia v Bratislave. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy ( vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi: |
a) názov, opis a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, aby mohol objednávateľ jednozančne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH a ceny celkom bez DPH a s DPH. |
c) vzorkovník farieb |
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predložených dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Záruka 24 mesiacov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia v lehote do 3 pracovných dní odo dňa odoslania výzvy na predloženie vzorky. |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. |
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú na 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. |
Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 6 mesiacov . 8 čiastkových výziev ( elektronických objednávok) počas platnosti Rámcovej dohody. Rozvoz na štyri pracoviská v rámci Bratislavy. |
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 14 dní. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z. |
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu. |
V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky. |
Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewiczová 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
6
140,00 ks
14 964,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.02.2020 08:13
17.02.2020 09:15
17.02.2020 09:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.02.2020 15:30 - Vstupná ponuka | 14 960,00 | € | Cena bez DPH |
17.02.2020 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 950,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: