• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.02.2020 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2020 12:50

Detail zákazky Z20202717

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.02.2020 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2020 12:50

Základné údaje

Z20202717

OF-209245

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4477619

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

44023707

MEDIC INTERNATIONAL s. r. o.

Fongová 5, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vákuová pumpa

pumpa, vákuová

  • 33150000-6 - Prístroje na rádioterapiu, mechanoterapiu, elektroterapiu a fyzioterapiu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vákuová pumpa
Funkcia
polohovacia a imobilizačná pomôcka pre stereotaktickú extrakraniálnu rádioterapiu
neinvazívny systém vákuovej vývevy
používa sa na fixáciu pacienta počas rádioterapie
okrem odsávania vzduchu pumpa aj vháňa vzduch do imobilizačných pomôcok
pri prevádzkových funkciách vyfúknutie, formovanie, nafúknutie je možné individuálne znižovať alebo zvyšovať tlak
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hmotnosť prístroja kg 85
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevádzkový režim nepretržitý bez dozoru
Ovládanie digitálne pomocou dotykovej obrazovky
Vytvára a udržuje podtlak/ pretlak
Sacie hadice s bajonetovým pripojením
Voľba funkcií vyfúknutie, formovanie, nafúknutie
Voľba akustického signálu pri monitorovaní aktívny/neaktívny
Zásuvka napájania s krytkou a poistnou sponou
Integrovaná priehradka pre napájací kábel, sacie hadice
Ukončenie ovládania automatické/ ručné
Brzda všetky kolieska
Režim pohotovostný/ režim spánku
Výveva s výmenným filtrom s možnosťou výmeny užívateľom
Trieda ochrany I.
Stupeň ochrany proti vniknutiu tekutín min. IP20
Dezinfekcia bežnými dezinfekčnými prostriedkami
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Prístroj musí byť nový - nepoužívaný, nerepasovaný.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy: podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy: návod na obsluhu v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, môže byť aj na CD nosiči, vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavení objednávkový formulár.
Požaduje sa predložiť preberací protokol, dodací a záručný list k predmetu plnenia.
Požaduje sa záručná doba 24 mesiacov. Požaduje sa zabezpečenie záručného servisu.
Nástup servisného technika do 48 hodín od nahlásenia poruchy.
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu - Dodávateľ odstráni poruchu v čo najkratšom čase, najneskôr do 48 hodín od nástupu na opravu.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať 3 dní dopredu osobu uvedenú v kúpnej zmluve, ktorá zabezpečí proces preberania.
Predmet plnenia bude dodaný na základe objednávky v celom objeme a v termíne určenom objednávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom.
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Ak dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

24.04.2020 00:00 — 24.04.2020 00:00

1,00 ks

23 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.02.2020 13:05

03.03.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.03.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 306
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.02.2020 14:19 - Vstupná ponuka 23 500,00 € Cena bez DPH
26.02.2020 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka 23 450,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS