• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2020 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2020 11:35

Detail zákazky Z20202713

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2020 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2020 11:35

Základné údaje

Z20202713

OF-209577

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4451760

Objednávateľ

17638593

Stredná odborná škola letecko technická

Legionárska 160, Trenčín, 91104, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebooky

Notebook,prenosný počítač

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
Notebooky pre zabezpečenie výuky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Windows 10 Pro 64-bit
Procesor min. Intel Core i3 8145U Whiskey Lake (2 jadrá) alebo ekvivalent
Displej min. Matný 15,6", LED  podsvietenie, Full HD rozlíšenie (1920 x 1080),pomer strán 16:9
Pamäť 8 GB DDR4 2400 MHz
HDD min. 256 GB SSD ,256 GB HDD,256 GB kombinácia SSD/HDD
Integrovaná grafika v procesore Intel® UHD Graphics 620 ,300MHz,alebo ekvivalent
bezdrôtové pripojenie min. WiFi 802.11 ac , Bluetooth v 4.2
Porty a konektory min. 1 x USB 2.0, 1 x USB 3.0 ,alebo 3.1, 1 x Headphone-out & Audio-in Combo Jack, 1 x HDMI , 1 x LAN  RJ 45,(Gigabit ethernet 10/100/1000,)
Výbava min. Webová kamera , klávesnica SK,(SK+CZ) lokalizácia, Numerická klávesnica, Čítačka pamäťových kariet SD
Max . hmotnosť / rozmery (+-3%) 2,2 kg / (ŠxHxV): 400 x 260 x 30 mm
Batéria lítiovo-iónová polymérová batéria minimalne 4500 mAh
adaptér súčasť balenia notebooku ,EU zástrčka
tieto parametre spĺňa napr. ACER Aspire 3 15 A315-54-31GB alebo ekvivalent, (okrem operačného systému má Windows 10 Home 64-bit,požadujeme Windows 10 Pro 64-bit )
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Operačný systém Windows 10 Pro musí byť nainštalovaný v zariadeniach.
Dodávka je vrátane dopravy na miesto plnenia po telefonickej dohode so zodpovedným pracovníkom
Dodávateľ dodá tovar zabalený v originálnych obaloch od výrobcu, nový ,otvorenie balenia len pre inštalovanie OS Windows 10 Pro.
Bremeno dokazovania ekvivalentu je na strane dodávateľa
V prípade, že niektorá z technických vlastností na plnenie zákazky nebude splnená, bude to zo strany objednávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou odstúpiť od zmluvy zo strany objednávateľa
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek s jednotkovými cenami bez DPH a  sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania kompletného predmetu zmluvy objednávateľovi. Kompletnosť objednávateľ potvrdí na dodacom liste.
Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet zmluvy iba bez zrejmých vád
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení.
Dodávateľ je povinný v prípade záručnej reklamácie osobne do 5 prac. dní prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady. Následne je dodávateľ povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia.
V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ si dá opraviť predmet zmluvy sám na náklady dodávateľa.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu ,požadujeme záručnú dobu min.2 roky od dátumu prebratia tovaru
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 160, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

19.02.2020 13:00 — 25.02.2020 15:00

7,00 ks

3 360,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.02.2020 14:48

17.02.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.02.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 394
 63
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.02.2020 12:48 - Vstupná ponuka 3 359,20 € Cena s DPH
17.02.2020 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka 3 346,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS