00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
46323546
OFFICE STAR, s.r.o.
Šancová 63/3568, Bratislava, 83104, SVK
Kancelárske potreby
kancelárske potreby
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby na administratívnu činnosť |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Euroobal A4 lesklý 105mic, 100ks/bal | bal | 2 | ||
2. Euroobal A4 matný 45mic, 100ks/bal | bal | 5 | ||
3. Závesný rýchloviazač s plnou prednou stranou (celý). Vyrobený z eko kartónu Classic gramáže 240 g. Predná strana s potlačou na popis. Formát A4. Balenie 50 ks. Materiál: Classic 240 g Farba: zelená | bal | 1 | ||
4. Klikacie guľôčkové pero s klipom a pogumovaným gripom pre lepšie držanie. Hrot 0,7 mm. Farba: modrá | ks | 30 | ||
5. Skartátor AutoMax 350C 4x38 mm alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
6. Pákový zakladač formátu A4 z na dotyk príjemného kartónu. Vybavený chrbtovým krúžkom, ochranným spodným kovaním, samolepiacim chrbtovým štítkom a uzatváracím mechanizmom. Šírka chrbta 7,5 cm. Farba: zelená | ks | 3 | ||
7. Zošívačka 24/6 Color Blocking - plastovo-kovová, ergonomický tvar, s náplňou 50 nábojov. Variabilná zošívacia plôška pre zošitie z vnútornej alebo vonkajšej strany. Kapacita 25 listov. | ks | 3 | ||
8. Pečiatka dátumová Trodat 4810 | ks | 1 | ||
9. Sada 4 zvýrazňovačov so zrezaným hrotom na vyznačovanie textu. Šírka stopy 1-5 mm, dĺžka stopy 200 m. | sada | 1 | ||
10. Spisové spony DURABLE 32mm zinkové 1000ks | bal | 1 | ||
11. Zošit 440 A4 40 listov čistý | ks | 2 | ||
12. Záznamová kniha A4 100 listov linajková | ks | 1 | ||
13. Lepiaca páska Scotch Magic 19mmx15m 2+1zdarma | bal | 1 | ||
14. Spinky Q-Connect 24/6 zinkové /1000/ | bal | 15 | ||
15. Zásobník pre dokumenty kartónový A4 (250x90x310 mm) | ks | 30 | ||
16. Trojchlopňový obal na dokumenty do formátu A4 z polypropylénu. Uzatváranie uchytením na gumičku. Kapacita 150 listov. Väčšie balenie 10 ks. Farba metalická ružová. | ks | 1 | ||
17. Trojchlopňový obal na dokumenty do formátu A4 z polypropylénu. Uzatváranie uchytením na gumičku. Kapacita 150 listov. Väčšie balenie 10 ks. Farba oranžová | ks | 1 | ||
18. Plastový obal formátu A4 s tromi chlopňami zo silného polypropylénu hrúbky 500 µm s gumičkou. Farba: modrá | ks | 1 | ||
19. Plastový obal formátu A4 s tromi chlopňami zo silného polypropylénu hrúbky 500 µm s gumičkou. Farba: zelená | ks | 1 | ||
20. Plastový obal formátu A4 s tromi chlopňami zo silného polypropylénu hrúbky 500 µm s gumičkou. Farba: číra | ks | 1 | ||
21. Plastový obal formátu A4 s tromi chlopňami zo silného polypropylénu hrúbky 500 µm s gumičkou. Farba: červená | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
5. skartátor s automatickým podávaním papiera. Po 2 minútach nečinosti sa prepne do úsporného režimu. Umožňuje skartovanie až 25 zošitých listov alebo 25 listov spojených sponou, pokrčených papierov, lesklých papierov, kancelárskych spôn, spiniek, magnetických kariet, CD a DVD. Systém SmartLock zabraňuje otvoreniu podávača počas skartovania. Skartátor pre 3 - 5 užívateľov. Kontinuálny chod motora 45 minút. Zoskartuje 350 listov papiera za 9 minút. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. |
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar. |
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
17.02.2020 13:00 — 28.02.2020 12:00
1,00 sada
1 009,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.02.2020 14:02
14.02.2020 14:10
14.02.2020 14:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.02.2020 14:06 - Vstupná ponuka | 1 009,00 | € | Cena bez DPH |
13.02.2020 12:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: