00313980
Obec Čierne
Čierne 189, Čierne, 02313, SVK
50293893
Škola.sk, s. r. o.
Odborárska 21, Bratislava, 83102, SVK
vybavenie biologicko - chemických učební a fyzikálnej učebne
váhy, laboratórne sklo, varič, teplomer, bezpečnostná skriňa, laboratórne stoly, učebné pomôcky, prenosné počítače
Tovar, Služba
1. Sada digitálnych žiackych váh
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | kus | 8 | ||
Váživosť | g | 2000 | ||
presnosť | g | 0,1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sadu musia tvoriť min. 2 ks váh, minimálne rozmery: 100 x 94 mm, min. rozmery malej misky váh: 100 x 105 x 8 mm, min. rozmery veľkej misky váh: 130 x 110 x 21 mm, max. obrysové rozmery: 125 x 105 x 17 mm, musia mať funkciu privažovania, počítania kusov, prepínania medzi jednotkami, s batériami a sieťovým adaptérom pre napájanie |
2. Laboratórny stojan s príslušenstvom pre učiteľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stojan musí obsahovať 3 min. rôzne kruhy na varenie s priemermi aspoň 70, 100 a 130 mm, ďalej aspoň 1 držiak na chladič, 2 držiaky bez svorky a 6 dvojitých svoriek, musí mať kovovú základňu, výška základovej tyče musí byť min. 750 mm, aspoň 1 sieťku na kahan s rozmermi min. 120 x 120 mm s keramickou vrstvou |
3. Chemický kahan s príslušenstvom pre učiteľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sklenený liehový kahan musí obsahovať min. 1 ks liehového kahanu s min. objemom 250 ml, hrúbkou skla min. 1,8 mm, ďalej 1 ks laboratórnej trojnožky so sieťkou na kahan, 250 ml liehu na horenie |
4. Stojan na sušenie chemického skla a pomôcok pre učiteľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
min. kapacita stojanu musí byť 55 miest, musí obsahovať stojan a misku na zachytávanie vody, min. rozmery: výška 64 cm, dĺžka 36 cm a šírka 14 cm |
5. Súbor nástenných tabúľ na chémiu
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
súbor musí mať min. 3 obrázky na chémiu v slovenskom jazyku s min. rozmermi 110 x 140 cm, všetky nástenné tabule musia byť laminované so závesnými lištami a háčikmi na zavesenie, tiež musí súbor obsahovať aspoň 16 ks tabuliek formátu A4 pre žiakov z každej obsiahnutej témy – min. tieto témy: Periodická sústava prvkov, Pokyny na prácu v laboratóriu, Chemické látky |
6. Plastové modely trojrozmerné pre chémiu
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada 3 D modelov pre učiteľa musí obsahovať min. 8 ks demonštračných 3 D modelov na chémiu – aspoň 1 ks interaktívneho modelu atómu, 1 ks žiackeho modelu atómu, 1 ks anorganickej chémie, 1 ks organickej chémie, 1 ks modelu Chloridu sodného, 1 ks modelu Grafitu, 1 ks modelu Diamantu, 1 ks modelu Síranu vápenatého, modely musia byť z plastu a ich popis musí byť v slovenskom jazyku |
7. Prístroj na určenie ph s príslušenstvom pre učiteľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 | ||
rozsah merania | pH | 0 | 14 | |
presnosť | pH | +- 0,2 | ||
požadované rozlíšenie | pH | 0,01 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pH tester musí mať digitálny displej a zabudovanú elektródu, ďalej musí automaticky rozpoznať pufre, musí obsahovať náhradnú elektródu, cca 1 000 hod. kontinuálneho merania, v balení požadujeme aspoň 2 sáčky po 20 ml pufru pH 4, 2 sáčky po 20 ml pufru pH 7, 2 sáčky po 20 ml čistiaceho roztoku |
8. Sada laboratórneho skla
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí obsahovať min.: 1 ks kadičky 250 ml-ovej s výlevkou a stupnicou, 1 ks kadičky 500 ml-ovej s výlevkou a stupnicou, 1 ks Erlenmayer-ovej banky 250 ml-ovej so širokým hrdlom, 1 ks Frakčnej banky 125 ml-ovej, 3 ks skúmavky s min. rozmermi 13 x 120 mm, 3 ks skúmavky s min. rozmermi 16 x 150 mm, 1 ks skúmavky s min. rozmermi 8 x 150 mm, 4 ks skúmavky s min. rozmermi 22 x 150 mm, 1 ks skúmavky tvaru U s dvojitým bočným ramenom, 1 ks podkladového odmerného valca 50 ml-ového, 2 ks zakrivenej sklenej trubice s dlhou 90°-ou rúčkou, 2 ks skleneného Y – konektoru s Ø 7 mm, | |
1 ks meracieho nátrubku so skleným kohútom, 1 ks teplomeru, -10 až +110°C, 1 ks skleného odmerného valca 10 ml, 1 ks skladovacieho boxu s vekom, 1 ks špeciálnej sklenej trubice k skúmaniu sálania tepla tekutín, 1 ks 45°-ovo zakrivenej sklenej trubice s Ø15 mm/5 mm, 1 ks liatej sklenenej kadičky so skleným vekom, 16,5 x 9 x 9,5 cm |
9. Indukčný varič
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
musí byť jednoplatňový s min. príkonom 2 000 W, s regulovateľným termostatom a ochranou proti prehriatiu s kontrolkami |
10. Digitálny teplomer
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 8 | ||
presnosť merania | °C | 1 | ||
citlivosť merania | °C | 0,1 | ||
rozsah merania | °C | -50 | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
teplomer s časom odberu vzoriek: 1 mp, po 10 mp automatický, napájanie: 1,5 V DC, min. rozmer: 30 x 200 mm, veľkosť snímacej ihly musí byť min. 150 mm |
11. Sada kovových, plastových a iných laboratórnych pomôcok
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí obsahovať min. kliešte, pinzety, sieťky – s keramickou vložkou na trojnožku, nožnice a plastové injekčné striekačky |
12. Stavebnice modelov molekúl
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stavebnica musí obsahovať min.: 12 x vodík (biely, min. priemer 30 mm), 9 x kyslík (červený, min. priemer 40 mm), 2 ks dusík (modrý, priemer min. 40 mm), 5 x uhlík (čierny, priemer min. 35 mm), 1 x síra (žltá, priemer min. 50 mm), 1 x chlór (zelený, priemer min. 49,5 mm |
13. Tabuľky chemických prvkov pre žiakov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
formát A4, plnofarebné, periodická sústava chemických prvkov pre žiakov |
14. Osobné ochranné pracovné prostriedky -plášť, rukavice, chňapka na horúce predmety, okuliare, štít
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
táto sada pre učiteľa musí obsahovať min.: 1 ks ochranných okuliarov- polykarbonátové, číre, nepriamo vetrané, spĺňajúce požiadavky príslušných noriem, 1 ks ochranného štítu – polykarbonátový taktiež spĺňajúci príslušné normy, 1 ks ochranného pracovného plášťa bieleho s dlhým rukávom aspoň s 3 vreckami a vzadu s nastaviteľným opaskom, min. veľkosť XL,1 ks ochranných rukavíc spĺňajúcich požiadavky príslušných noriem a vhodných pre chemické prostredie, 1 ks silikónovej chňapky v hodnej do chemického prostredia, sada pre žiaka musí obsahovať min. 16 ks ochranných polykarbonátových okuliarov, | |
čírych, nepriamo vetraných spĺňajúcich požiadavky príslušných noriem, 16 ks ochranných polykarbonátových štítov spĺňajúcich požiadavky príslušných noriem, 16 ks pracovných bielych plášťov s dlhým rukávom a 3 vreckami, vzadu s nastaviteľným opaskom, veľkosti max. M, 16 ks ochranných pracovných rukavíc vhodných do chemického prostredia, ktoré spĺňajú požiadavky príslušných noriem, 16 ks silikónových chňapiek vhodných do chemického prostredia |
15. Lekárnička
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
musí obsahovať poličky a zámok so štandardnou výbavou |
16. Pracovisko učiteľa - stôl, stolička, kontajner
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súprava | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
katedra musí byť z pevnej kovovej konštrukcie, musí obsahovať odkladací priestor, min. 1 uzamykateľnú zásuvku na kvalitných výsuvoch a výškovonastaviteľných nožičkách, hrúbka pracovnej dosky musí byť min. 22 mm, min. rozmer katedry musí byť 1 300 x 600 x 800 mm, hrana min. 2 mm s polyuretnovou stoličkou pre učiteľa a pevným uhlom operadla, s nastaviteľnou výškou operadla a hĺbkou sedáku s plynovým piestom |
17. Mobilné laboratórne pracovisko pre učiteľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pracovisko musí byť pripojiteľné na sieťové napätie 230 V, jeho min. rozmer musí byť: 1 500 x 600 x 800 mm, konštrukcia a pracovná plocha musí byť vyrobené z chemicky odolného materiálu, musí mať 4 masívne otáčavé kolieska, z toho min. 2 s brzdou, na pracovnej ploche musí byť vyvedené pripojenie médií (voda, plyn – propán-bután), napätie 230 V, bezpečné napätie 30 V,musí mať úložný priestor pre stoličku, učebné pomôcky a prístroje, dvierka sa musia otvárať do min. 90 °, pracovisko musí spĺňať príslušné certifikáty, musí obsahovať výlevku s min. rozmermi 150 x 150 mm alebo priemer 150 mm, | |
so sifónom |
18. Bezpečnostná skriňa na chemikálie
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dvojskriňa musí byť vyrobená z oceľového plechu s hrúbkou min. 0,7 mm, zváraná s oblými hranami, uzamykateľná, musí mať min. 4 ks vysúvateľných nepriepustných vaničiek z pozinkovaného plechu, pričom ich hmotnosť bude min. 30 kg, musí byť zabezpečené odvetrávanie v spodnej a vrchnej časti skrine, min. rozmery skrine: 900 x 550 x 1 900 mm, 900 x 350 x 1 900 mm |
19. Žiacky laboratórny stôl
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
musí ísť o dvojstol s kovovou konštrukciou, ktorý bude samostatne výškovonastaviteľný, min. rozmery stolu: 1 300 x 600 x 750 mm |
20. Laboratórne podnosy
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
min. obsah tejto sady musí mať aspoň 2 ks tácok s min. rozmermi 300 x 400 x 40 mm, 250 x 250 x 40 mm, s teplotnou odolnosťou min. do 50 °C a chemickou odolnosťou |
21. Sada chemických kahanov s príslušenstvom pre žiaka
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí obsahovať min. 2 ks sklenených liehových kahanov s príslušenstvom s kapacitou min. 250 ml, hrúbka skla min. 1,8 mm, 2 ks laboratórnej trojnožky so sieťkou na kahan, 2 ks balenia 250 ml liehu na horenie |
22. Sada prístrojov na určenie ph s príslušenstvom pre žiakov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 8 | ||
rozsah merania | pH | 0 | 14 | |
rozlíšenie | pH | 0,01 | ||
presnosť | pH | 0,2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí obsahovať min. 2 ks prístrojov na určenie pH – pH tester s digitálnym displejom a zabudovanou elektródou, kalibrácia: 2-bodová, automatické rozpoznanie pufrov, musí obsahovať náhradnú elektródu min. na 1 000 hod. kontinuálneho merania, 2 sáčky po 20 ml pufru pH 4, 2 sáčky po 20 ml pufru pH 7, 2 sáčky po 20 ml čistiaceho roztoku |
23. Sada laboratórneho skla a pomôcok pre žiakov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí min. obsahovať 4 x vysokú kadičku s výlevkou 400 ml, 2 x nízku kadičku s výlevkou 150 ml, 2 x vysokú kadičku s výlevkou 250 ml, 4 x banku kužeľovú úzkohrdlú 250 ml, 4 x banku s plochým dnom titračnú 250 ml, 4 x skúmavku s guľatým dnom s min. priemerom 14 mm, 2 x pipetu delenú 10 ml, 4 x sklenená miska 90 mm, 4 x vysoký odmerný valec 250 ml, 2 x lievik, 2 ks byreta s objemom 25 ml, 4 x sklenená tyčinka, 2 x stojan na 10 skúmaviek, 6 x držiaky, 16 x vysoká kadička s výlevkou 250 ml, 16 x kužeľová banka úzkohrdlá 250 ml, 16 x skúmavka s guľatým dnom s min. priemerom 12 mm, | |
16 x skúmavka s guľatým dnom s priemerom min. 14 mm, 16 x delená pipeta 10 ml, 16 x sklenená miska 90 mm, 16 x odmerný vysoký valec 250 ml, 16 x lievik, 16 x sklenená tyčinka, 16x stojan na 10 skúmaviek, 16 x 3 rôzne držiaky |
24. Sada DVD – Školské chemické pokusy
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí obsahovať min. 3 ks DVD s krátkymi filmami na výučbu pokusov |
25. Laboratórna stolička pre žiaka
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stoličky musia byť zhotovené z kovovej konštrukcie, výškovo nastaviteľné so sedákom a operadlom vhodné pre chemické a laboratórne prostredie |
26. Modely trojrozmerné skladacie pre chémiu
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
tieto modely musia obsahovať min. anorganické molekuly, kyseliny, oxidy, soli, chloridy, alkaloidy, alkány, alkoholy, uhlíky, aminokyseliny a stavbu DNA |
27. Sada 3D modelov na chémiu pre žiaka
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
táto sada musí obsahovať min. 3 ks demonštračných 3 D modelov na chémiu – min. 1 x interaktívny model atómu, 1 x anorganickú chémiu, 1 x organickú chémiu, všetky modely musia byť z odolného plastu a v slovenskom jazyku |
28. Sada laboratórneho skla a laboratórnych pomôcok pre žiaka
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
každý laboratórny stojan musí byť s doskou a tyčou veľkou min. 750 mm a musí obsahovať 1 ks kruhu na varenie v priemere min. 130 mm, 1 ks kruhu na varenie s priemerom min. 100 mm, 1 ks kruhu na varenie s priemerom min. 70 mm, 1 ks veľkého držiaku na chladič, 2 ks držiaku bez svorky, 6 ks krížovej svorky a siete na kahan s keramickým stredom |
29. Digitálny mikroskop pre učiteľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
musí ísť o kombinovaný digitálny mikroskop so zabudovateľným senzorom aspoň s rozlíšením 1 280 x 1 024 pixelov, so širokouhlovým okulárom, musí mať hrubé a jemné zaostrovanie, osvetlenie LED s kontrolou intenzity, s napájaním 220 V – 240 V, s USB 2.0 PC pripojením, s operačným softvérom na spracovanie obrazu v slovenskom jazyku, musí zabezpečovať min. tieto funkcie: meranie, automatické vyplňovanie formulárov z databázy,importovanie mierok v reálnom rozmere, komparácie, odčítavanie dvoch obrazov, taktiež musí mať HDMI výstup a klávesnicu pripojiteľnú k mikroskopu |
30. Mikroskop pre žiaka
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
musí ísť o monokulárny mikroskop s max. zväčšením 400 x, musí mať širokouhlý okulár WF 10 x s hrubým doostrovaním, spodným osvetlením, napájaním 230 V (AC), k tomu musí byť aspoň 5 ks biologických stabilný preparátov, 1 ks farbiacej tekutiny s min. množstvom 0,02 ml, 1 hárok čistiacich obrúskov, sada podložných a krycích sklíčok, pipeta, pinzeta, skúmavka) |
31. Modely trojrozmerné skladacie pre biológiu – botanika
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí obsahovať min. 6 ks 3 D modelov na biológiu – botanika – aspoň kvet zemiaka, kvet jablone, kvet čerešne, kvet hrachu, kvet repky, model rastlinnej bunky, každý model musí byť z odolného plastu, min. v 3-násobnom a väčšom prevedení na podstavci s popisom častí v slovenskom jazyku |
32. Modely trojrozmerné skladacie pre biológiu – zoológia (
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí obsahovať min. 10 ks 3 D modelov na biológiu – zoológia – aspoň had, ryba, zajac, holub, žaba, netopier, včela, motýľ, jašterica, model živočíšnej bunky, každý model musí byť z odolného plastu, min. v životnej alebo väčšej veľkosti s popisom častí v slovenskom jazyku |
33. Modely trojrozmerné skladacie pre biológiu – neživá príroda
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí obsahovať min. 5 ks 3 D modelov na biológiu – neživá príroda – kolobeh vody v prírode, slnečná sústava, model pangea,sada min. 12 ks skamenelín rastlín a živočíchov v samostatnom obale, sada min. 20 ks rôznych minerálov a hornín, každý model je z odolného plastu, s popisom častí v slovenskom jazyku |
34. Zbierky prírodnín – zoológia
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
zbierka musí min. obsahovať 10 ks vypreparovaných živočíchov – aspoň holub, vrana, sojka, vrabec, hraboš, myš, motýle, včely, blanokrýdlovce, mravce |
35. Súbor zbierky prírodnín – nerasty a horniny
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
súbor musí min. obsahovať 13 ks sád hornín a minerálov |
36. Súbory preparátov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
súbory musia obsahovať min. 6 rôznych 10-kusových sád preparátov pre žiakov i pre učiteľa aspoň na témy: Ľudské telo, Reprodukcia rastlín, Reprodukcia živočíchov, Parazity, Svet v kvapke vody, Bezstavovce a hmyz |
37. Súbor lúp
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
súbor musí obsahovať min. 17 ks lúp s min. 2-násobným zväčšením, s možnosťou pripojenia nádobky s otvormi na vetranie s priemerom min. 50 mm na pozorovanie drobného hmyzu, rastlín a hornín s prenosným obalom |
38. Fonendoskop
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
musí byť s obojstrannou hlavicou, laditeľnou membránou, musí mať výkonný 1-kanálový zvukovod s tepelnou izoláciou obruby |
39. Sada na zhotovenie preparátov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí pozostávať min. 7 ks rôznych preparačných nástrojov – pinzeta, nožnice, skalpel, stierka, preparačná ihla, pipeta, palička, ďalej musí obsahovať podložné sklíčka – aspoň 50 ks, krycie sklíčka – aspoň 100 ks a farbiacu tekutinu s min. množstvom 100 ml |
40. Atlas nerastov a hornín/fotografie CD
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
atlas musí obsahovať základné vyobrazenie nerastov, hornín, minerálov, ich zatriedenie, spôsob opisu, digitálne fotografie mikropreparátov – aspoň 200 ks min. vo vysokej kvalite na CD |
41. Vizualizér
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
prenosný vizualizér musí byť s flexibilným ramenom s kamerou min. 8 MPx HD s LED osvetlením, pripojiteľný k monitore, TV a dataprojektoru, pomocou kamery, VGA či HDMI kábla, 20 x ZOOM, 30 snímok za sekundu, rozlíšenie: 1 080 p, korekcia jasu, pamäť min. na 400 fotografií, zrkadlenie obrazu, rotácia, rozdelenie obrazu, zmrazenie obrazu, s výstupmi na VGA, HDMI, USB, konektor na pripojenie do siete LAN, napájací konektor DC 5 V, zabezpečenie proti krádeži, diaľkové ovládanie, laserové ukazovadlo, max. hmotnosť do 1,3 kg |
42. Resuscitačná figurína na CPR
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
softvér na ovládanie figuríny musí byť v slovenskom jazyku s archiváciou výstupu a spracovaním na PC, ďalej figurína musí mať nastaviteľný úkon hlavy, ventil proti spätnému nadýchnutiu, pulz na krčnej tepne, zmena zreníc po úspešnej resuscitácii, dvíhanie a klesanie hrudníka pri nádychu a výdychu, kontrola hĺbky vdychu, správneho umiestnenia rúk, správne vyvinutého tlaku v procese resuscitácie, videomanuál musí byť v slovenskom jazyku |
43. Sada preparačných nástrojov s príslušenstvom pre žiakov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí obsahovať min. 7 ks rôznych preparačných nástrojov – pinzetu, nožnice, skalpel, stierku, preparačnú ihlu, pipetu, paličku, podložné sklíčka aspoň 50 ks, krycie sklíčka aspoň 100 ks a farbiacu tekutinu aspoň 100 ml |
44. Spirometer
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
musí mať nízky senzor tlaku +- 1 kPa, s náustkom, musí umožňovať meranie frekvencie dýchania a zhodnotenia, ako dobre pracujú pľúca pokusnej osoby |
45. Vybavenie pre analýzu vody
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obal musí byť pevný a vodotesný, min. musí obsahovať návod na použitie s farebnými ilustráciami a tabuľkami s podrobným vysvetlením v slovenskom jazyku, musí obsahovať roztoky min. na 59 experimentov od pH 3 do pH 9 |
46. Interaktívna tabuľa a dataprojektor k interaktívnej tabuli
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súprava | 1 | ||
uhlopriečka | palec | 79 | ||
hmotnosť | kg | 23 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
tabuľa musí byť s elektromagnetickou technológiou s vysokou presnosťou a citlivosťou na dotyk, min. rozmer tabule musí byť 1 600 x 1 207 mm , musí mať tlačidlá pre jednoduché ovládanie, nabíjacia stanica musí byť pre 2 nabíjateľné programovateľné perá pre 2 užívateľov súčasne, softvér tabule musí byť v slovenskom jazyku a musí obsahovať vizuálnu knižnicu s obsahom stoviek 3 D modelov, dataprojektor: min. s DLP technológiou a podporou 3 D, rozlíšenie min. XGA 1 024 x 768, svetelný výkon min. 3 000 ANSI lumenov, HDMI, S-Video, USB, hlučnosť max. 35 dB |
47. Notebook pre učiteľa s aplikačným softvérom
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
procesor - min. 2-jadrový, 2,9 GHz, Intel Core i3, 15,6-palcový monitor LED s rozlíšením 1 920 x 1 080, RAM 8 GB, grafická karta Intel HD Graphics, HDD 500 GB, Wi-Fi, Bluetooth, HD webkamera, USB 2.0, 3.0, 6-článková batéria, operačný program Windows 10, HDMI, DVD RW, čítačka SD kariet, Enternet LAN 10/100 |
48. Hasiaci prístroj
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
prenosný, práškový, min. 6 kg vážiaci, spĺňajúci príslušné normy |
49. Súbor obrazov na biológiu
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí obsahovať min. 4 ks obrazov v slovenskom jazyku s min. rozmermi 110 x 140 cm, obrazy musia byť laminované so závesnými lištami a háčiky na zavesenie – aspoň témy: Biosignály a ľudské telo, Rastliny, Živočíchy a Neživá príroda |
50. Destilačný set s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
musí umožňovať prevádzanie destilačným procesov |
51. Indukčný varič
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: musí byť jednoplatňový s min. príkonom 2 000 W, s regulovateľným termostatom a ochranou proti prehriatiu s kontrolkami |
52. Demonštračná súprava Mechanika
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súprava | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: magnetická súprava na bielu tabuľu musí obsahovať viac ako 40 komponentov na pokusy z mechaniky pre prezentáciu min. 25 experimentov napr. naklonená rovina, pákové zákony, momenty a sily, sily pôsobiace na ramene páky, sila ako vektor, pohyb kyvadla, fyzikálne kyvadlo, pevné a pohyblivé kladky, blokovanie a riešenia, Hookov zákon rezonancie, ťažisko, trenie |
53. Demonštračná súprava Termodynamika
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súprava | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: súprava musí obsahovať statívový stojan s viac ako 40 komponentami, musí umožňovať prezentáciu experimentov na šírenie tepla – aspoň model teplomera, kalibrácia teplomera, bimetal, dĺžková rozťažnosť pevných látok, zmena objemu kvapalín, zmena objemu vzduchu pri konštantnom tlaku, zmena tlaku pri konštantnom objeme, vedenie tepla, prúdenie tepla, sálanie tepla, tepelná izolácia, experimenty na zmenu skupenstva – aspoň miešanie teplôt, merná tepelná kapacita kvapalín,pevných látok, teplota topenia, chladiaca zmes, skupenské teplo tuhnutia, teplota varu, destilácia |
54. Sada propán butánových kahanov – pre termodynamiku
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | Sada | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: min. musí obsahovať pre učiteľa 1 ks propán-butánového plynového horáku s ventilovou náhradnou náplňou s min. 230 g propán-butánovej zmesi spĺňajúcej požiadavky príslušnej normy v bezpečnostnej nádržke, 1 ks Joulového kalorimetra a 2 ks laboratórnych teplomerov, pre žiakov musí obsahovať min. 2 k propán-butánových plynových horákov s ventilovou náhradnou náplňou s min. 230 g propán butánovej zmesi spĺňajúcej požiadavky príslušnej normy v bezpečnostnej nádržke, 2 ks Joulových kalorimetrov a 4 ks laboratórnych teplomerov, sada musí byť určená max. pre 4 žiakov |
55. Súprava Optika pre učiteľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: musí obsahovať min. 28 komponentov na prezentáciu min. týchto experimentov – aspoň odraz a lom svetla (snellov zákov), totálny odraz, geometrická konštrukcia obrazu pomocou význačných lúčov, funkcia zdravého ľudského oka, chyby oka a korekcie, funkcia základných optických prístrojov, fotoaparát, ďalekohľad a pod., min. zloženie súpravy je aspoň 15 ks optických komponentov magneticky fixovateľných – napr. sada spojok a rozptyliek, optické hranoly, zrkadlo rovinné, vypuklé,duté, svetelný čln, sada RGB filtrov, difrakčná mriežka, ďalej musí obsahovať sadu min. 7 ks laminovaných | |
pracovných listov magnetického formátu A3 s popisom v slovenskom jazyku, zbierku min. 22 úloh v slovenskom jazyku, 1 ks magnetickej tabule min. formátu A2 s opierkou, 1 ks zdroju 5 paralelných lúčov (min. 1 x 532 nm, 4 x 635 nm) s elektronickým prepínaním lúčov, 3 ks samostatných čiarových laserov s možnosťou vzájomného prepojenia DC prepojovacími káblami, 5-lúčový zdroj a samostatné čiarové lasery musia spĺňať požiadavky na triedu bezpečnosti podľa príslušných noriem, | |
k zdroju a k laserom je potrebné predložiť vyhlásenie o zhode a protokol s reálne nameranými hodnotami výkonu jednotlivých lúčov – splnenie požiadavky na zaradenie do triedy bezpečnosti podľa príslušnej normy, 1 ks napájací zdroj, 1 ks zdroj bieleho svetla umožňujúci demonštrovať rozklad svetla po prechode hranolom |
56. Edukačná súprava pre učiteľa – Elektrostatika a základné elektrické obvody
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súprava | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: táto sada musí byť využiteľná s interfejsom pre senzory, musí obsahovať min. 30 komponentom umožňujúcich prezentáciu min. 50 experimentov z elektriny, elektrostatiky, magnetizmu – aspoň jednoduchý elektrický obvod, vodiče, nevodiče,sériové a paralelné zapojenie zdrojov, spotrebičov, pevný a pohyblivý spínač, Ohmov zákon, tepelnú poistku, vedenie elektriny v kvapalinách elektromagnet, relé, zvonček, meranie elektrických veličín, elektrický náboj, polarita elektrického náboja, elektrostatické sily, princíp a model elektroskopu, | |
elektrostatický výboj, simulácia blesku, pohyb guličky medzi 2 nabitými platňami, princíp kopírovacieho stroja, elektrostatický zvonček, elektromagnetická indukcia, merania na transformátore a model elektrodynamického meracieho systému |
57. Žiacka edukačná súprava – Elektrina
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súprava | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: súprava musí byť využiteľná s interfejsom pre senzory a musí obsahovať min. 10 komponentov umožňujúcich vykonať min. tieto experimenty – aspoň zostavenie elektrického obvodu, elektrický obvod so spínačmi, vodič a nevodič, vedenie prúdu v kvapalinách, elektrický odpor, tepelný, magnetický a chemický efekt v elektrickom prúde, elektromagnet, sériové a paralelné spojenie elektrického obvodu, súčasťou je ručný generátor a sada musí byť určená pre min. 2 a max. 4 žiakov |
58. Edukačná súprava – Magnetizmus
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súprava | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: musí obsahovať viac ako 20 komponentov so statívovým stojanom umožňujúca prezentácie min. týchto experimentov: vzájomné pôsobenie magnetov, magnety, magnetické póly, príťažlivá a odpudivá sila magnetu, magnetická indukcia, vytvorenie magnetu, vnútro valcového magnetu, elementárne magnety, magnetické siločiary, magnetické pole Zeme |
59. Notebook pre učiteľa s aplikačným softvérom
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: procesor - min. 2-jadrový, 2,9 GHz, Intel Core i3, 15,6-palcový monitor LED s rozlíšením 1 920 x 1 080, RAM 8 GB, grafická karta Intel HD Graphics, HDD 500 GB, Wi-Fi, Bluetooth, HD webkamera, USB 2.0, 3.0, 6-článková batéria, operačný program Windows 10, HDMI, DVD RW, čítačka SD kariet, Enternet LAN 10/100 |
60. Mobilné laboratórne pracovisko pre učiteľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súprava | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: pracovisko musí byť pripojiteľné na sieťové napätie 230 V, min. rozmery pracoviska musia byť aspoň 1 500 x 600 x 800 mm, konštrukcia a pracovná plocha musí byť vyrobená z chemicky odolného materiálu, na pracovnej ploche musí byť vyvedené pripojenie médií – napr. voda, plyn – propán-bután, napätie 230 V, bezpečné napätie 30 V, úložný priestor pre uskladnenie učiteľskej stoličky, učebných pomôcok a prístrojov |
61. Multifunkčný model mechanického auta
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: model musí umožňovať meranie dĺžky telesa, musí demonštrovať treciu silu, princíp rovnoramennej aj nerovnoramennej páky, jednoramennej páky, priamočiareho zrýchleného aj spomaleného pohybu, priemernej rýchlosti, potenciálnej energie, hybnosti telesa, Newtonovho zákona sily, mechanickej práce, výkonu, premenu polohovej energie na pohybovú, kladky a dvojitého kladkostroja, súčasťou musí byť aj videomanuál v slovenskom jazyku |
62. Sada objem a hmotnosť
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: sada musí min. obsahovať 17 ks komponentov využiteľných s interfejsom na zber dát, ďalej musí obsahovať pre učiteľa min. 7 ks silomerov s min. rozsahom 0,2 – 100 N, materiál – plast, kovová pružina, 1 balenie 4 ks kovových valcov pre pokusy s hustotou, materiál min. Al/Fe/Cu/Pb, hmotnosť 200 g, priemer min. 25 mm, 1 balenie 6 ks rôznych materiálov na určenie hustoty vážením, materiál min. Al/Fe/Cu/Pb/Zn/drevo, min. rozmer 10 x 10 x 10 mm, pre žiakov musí obsahovať min. 14 ks silomerov s min. rozsahom 0,2 – 100 N, | |
materiál plast, kovová pružina, 2 x balenie 4 ks kovových valcov pre pokusy s hustotou, materiál min Al/Fe/Cu/Pb, hmotnosť 200 g, priemer min. 25 mm, 2 x balenie vzoriek 6 ks rôznych materiálov na určenie hustoty vážením, materiál min. Al/Cu/Fe/Pb/Zn/drevo, min. rozmer 10 x 10 x 10 mm, sada musí byť určená min. pre 2 a max pre 4 žiakov |
63. Učiteľská sada na miešanie farieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | Sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: táto sada musí byť určená na miešanie farieb a základných vlastností svetla a svetelných zdrojov pomocou LED diód, súprava musí min. obsahovať 1 x sadu rôznych svetelných zdrojov integrovaných do jedného celku – štvorcový RGB displej obsahujúci min. 36 ks LED 3 x 12 ks monofarebných diód, regulácia jednotlivých RGB farieb ťahovým potenciometrom, 1 x klasickú žiarovku, 1 x neónovú trubicu, sadu min. 5 ks farebných a difúznych filtrov, sadu min. 10 ks žiackych spektroskopov, 1 x bezpečné napájanie 12 V DC, | |
1 x zbierku úloh v slovenskom jazyku, súprava musí umožňovať vykonať min. tieto experimenty – aditívne a subtraktívne skladanie farieb, rozptyl svetla, rozklad svetla na spektrálne zložky rôzne spôsoby vytvárania bieleho svetla, spektrálne porovnanie rôznych zdrojov svetla pomocou spektroskopov |
64. Prístroj na výrobu vysokého DC napätia
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: prístroj musí slúžiť na výrobu veľmi vysokých jednosmerných napätí pri elektrostatických pokusoch, musí mať elektrický aj manuálny, nízkonapäťový motor – napájacia jednotka 3 – 12 V alebo s ručným napájaním, potenciálny rozdiel môže byť max. 300 kV a max. 10 cm iskry, priemer konduktorovej gule min. 27 cm, elektrický vír, menšia konduktorová guľa na stojane, elektrické pierka, 2 vodiče – 100 cm, ochranné okuliare |
65. Študentská súprava – Základné vedecké poznatky
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súprava | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: súprava musí byť jednoduchá a vhodná na realizáciu jednoduchých, základných vedeckých pokusov v 2 – 3-členných skupinách, musí byť vyrobená z masívnych plastov, uskladnená v kufríku vystlanom penou s rozmermi min. 50 x 40 x 14 cm, min. rozsah je pre aspoň 98 experimentov – asoň na témy sila/energia, voda, elektrický prúd, magnety, vzduch a zvuk, svetlo, teplo, rastliny, určený materiál pre prácu min. 2- a max. 3-člennej skupiny |
66. Lekárnička
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: musí obsahovať poličky a zámok so štandardnou výbavou |
67. Školský merací panel prenosný – interfejs
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súprava | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: tento merací panel musí byť kompatibilný so sadou senzorov na biológiu a školským softvérom k interfejsu, musí obsahovať min. 3 ks základných senzorov – senzor teploty, osvetlenia, napätia, min. 4 ks spojovacích káblov pre senzory a má mať min. zabudovaný mikrofón, merané veličinu musí umožňovať zobrazovať a spracovávať priamo v meracom paneli, na monitore PC alebo na interaktívnej tabuli |
68. Sada senzorov pre učiteľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: ide o sadu senzorov na fyziku pre interfejs na zber dát, ktorá musí obsahovať min. tieto senzory – 4 x sada prepojovacích káblikov - sada 4 ks, 1 ks senzor teploty, 1 ks senzor osvetlenia, 1 ks senzor napätia, 1 ks senzor prúdu, 1 ks senzor vzdialenosti, 1 ks senzor zrýchlenia trojosový, 1 ks senzor sily, 1 ks barometrický senzor, 1 ks senzor tlaku plynu, 1 ks senzor teploty – termočlánok, 1 ks senzor vlhkosti, 1 ks senzor magnetického poľa, 1 ks optická brána, 1 ks senzor rádioaktívneho žiarenia, 1 ks senzor zvuku |
69. Sada senzorov pre žiaka (pre každú jednotku) – kompatibilná s prenosným meracím panelom – interfejs
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: sada senzorov fyzika pre žiaka, musí byť kompatibilná s interfejsom na zber dát, musí min. obsahovať toto: 2 x sada prepojovacích káblikov – 1 sada 4 ks, 1 ks žiacky senzor prúdu do 12,5 mA, 1 ks senzor vzdialenosti, 1 ks senzor zrýchlenia trojosový, 1 ks senzor sily, 1 ks barometrický senzor, 1 ks senzor tlaku plynu, 1 ks senzor teploty – termočlánok, 1 ks senzor magnetického poľa, 1 ks optická brána, 1 ks senzor zvuku, sada musí byť určená min. pre 2 a max. pre 4 žiakov |
70. Kvapalinový baroskop s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: musí slúžiť na vysvetlenie a meranie tlaku kvapalín, musí obsahovať min. senzor s priemerom 50 mm, otočný okolo svojej osi, upevnený na stojane, plastovú tyč s dielikmi po 50 mm, manometer v tvare U, 2 x 10 cm, na podstavci s vodným stĺpcom max. do 200 mm, tlakomer s vodnou náplňou a kadičku, sada musí byť určená min. pre 2 a max. pre 4 žiakov |
71. SW k interfejsu – multilicencia
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: musí pracovať min. s operačným systémom Windows, kompatibilné s interfejsom, integrujúce meranie hodnôt, chemických veličín (min. teplota, pH, koncentrácia O2, koncentrácia CO2, rádioaktívne žiarenie), spracovanie a zobrazenie nameraných hodnôt v tabuľkách a v grafoch, modelovanie a tvorba interaktívnych animácií prepojených na reálne deje snímané senzormi, súčasťou musia byť inštruktážne aktivity pre učiteľov a žiakov v zmysle ŠVP pre ročníky 6. až 9. ročníky | |
ZŠ s inovovanou metodikou v digitálnej forme, multilicencia softvéru musí byť min. v slovenskom, anglickom jazyku a jej platnosť musí byť min. 5 rokov |
72. Interaktívna tabuľa a dataprojektor k interaktívnej tabuli
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 | ||
uhlopriečka | palec | 79 | ||
hmotnosť | kg | 23 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
tabuľa musí byť s elektromagnetickou technológiou s vysokou presnosťou a citlivosťou na dotyk, min. rozmer tabule musí byť 1 600 x 1 207 mm , musí mať tlačidlá pre jednoduché ovládanie, nabíjacia stanica musí byť pre 2 nabíjateľné programovateľné perá pre 2 užívateľov súčasne, softvér tabule musí byť v slovenskom jazyku a musí obsahovať vizuálnu knižnicu s obsahom stoviek 3 D modelov, dataprojektor: min. s DLP technológiou a podporou 3 D, rozlíšenie min. XGA 1 024 x 768, svetelný výkon min. 3 000 ANSI lumenov, HDMI, S-Video, USB, hlučnosť max. 35 dB |
73. Mobilné laboratórne pracovisko žiaka
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súprava | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: pracovisko musí byť pripojiteľné na sieťové napätie 230 V, min. rozmer je 1 200 x 600 x 700 mm, konštrukcia pracovná plocha z chemicky odolného materiálu, na pracovnej ploche vyvedené pripojenie médií – voda, plyn – propán-bután, napätie 230 V, bezpečné napätie 30 V |
74. Výveva pre ZŠ – ručná, demonštračná
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie fyzikálnej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súprava | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: súprava musí min. obsahovať 10 častí, vrátane ručnej vývevy a musí byť dodaná v prenosnom obale |
75. Digitálny mikroskop pre učiteľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: musí ísť o kombinovaný digitálny mikroskop so zabudovateľným senzorom aspoň s rozlíšením 1 280 x 1 024 pixelov, so širokouhlovým okulárom, musí mať hrubé a jemné zaostrovanie, osvetlenie LED s kontrolou intenzity, s napájaním 220 V – 240 V, s USB 2.0 PC pripojením, s operačným softvérom na spracovanie obrazu v slovenskom jazyku, musí zabezpečovať min. tieto funkcie: meranie, automatické vyplňovanie formulárov z databázy, importovanie mierok v reálnom rozmere, komparácie, odčítavanie dvoch obrazov, taktiež musí mať HDMI výstup a klávesnicu pripojiteľnú k mikroskopu |
76. Mikroskop pre žiaka
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: musí ísť o monokulárny mikroskop s max. zväčšením 400 x, mus mať širokouhlý okulár WF 10 x s hrubým doostrovaním, spodným osvetlením, napájaním 230 V (AC), k tomu musí byť aspoň 5 ks biologických stabilný preparátov, 1 ks farbiacej tekutiny s min. množstvom 0,02 ml, 1 hárok čistiacich obrúskov, sada podložných a krycích sklíčok, pipeta, pinzeta, skúmavka |
77. Digitálna váha pre učiteľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 | ||
kapacita váženia | g | 2000 | ||
stupnica | g | 0,01 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: musí ísť o váhu min. rozmer váhy musí byť 130 x 180 mm, váha musí umožňovať merať hmotnosť vo viacerých jednotkách, musí mať funkciu počítania kusov, závažia musí byť v balení, napájanie váhy musí byť zabezpečené pomocou batérií a adaptéra, ktoré budú súčasťou balenia, súčasťou budú aj kliešte |
78. Sada digitálnych žiackych váh
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 8 | ||
váživosť | g | 2000 | ||
presnosť | g | 0,1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: sadu musia tvoriť min. 2 ks váh,, min. rozmery: 100 x 94 mm, min. rozmery malej misky váh: 100 x 105 x 8 mm, min. rozmery veľkej misky váh: 130 x 110 x 21 mm, max. obrysové rozmery: 125 x 105 x 17 mm, musia mať funkciu privažovania, počítania kusov, prepínania medzi jednotkami, s batériami a sieťovým adaptérom pre napájanie |
79. Stojan na sušenie chemického skla a pomôcok pre učiteľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: min. kapacita stojanu musí byť 55 miest, musí obsahovať stojan a misku na zachytávanie vody, min. rozmery: výška 64 cm, dĺžka 36 cm a šírka 14 cm |
80. Plastové modely trojrozmerné pre biológiu
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súprava | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: modely musia byť min. v počte 9 ks, 3 D modely na biológiu – anatómia – rozoberateľné ľudské torzo (min. 10 častí výška min. 85 cm), aspoň model srdca, model kože, model oka, model mozgu, model lebky, model ucha, model panvy muža, model panvy ženy, všetky modely musia byť z odolného plastu, min. v rozmedzí 20 – 80 cm, na podstavci a s popisom jednotlivých častí v slovenskom jazyku |
81. Plastové modely trojrozmerné pre chémiu
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súprava | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: sada 3 D modelov pre učiteľa musí obsahovať min. 8 ks demonštračných 3 D modelov na chémiu – aspoň 1 ks interaktívneho modelu atómu, 1 ks žiackeho modelu atómu, 1 ks anorganickej chémie, 1 ks organickej chémie, 1 ks modelu Chloridu sodného, 1 ks modelu Grafitu, 1 ks modelu Diamantu, 1 ks modelu Síranu vápenatého, modely musia byť z plastu a ich popis musí byť v slovenskom jazyku |
82. Modely trojrozmerné skladacie pre biológiu – botanika
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: sada musí obsahovať min. 6 ks 3 D modelov na biológiu – botanika – aspoň kvet zemiaka, kvet jablone, kvet čerešne, kvet hrachu, kvet repky, model rastlinnej bunky, každý model musí byť z odolného plastu, min. v 3-násobnom a väčšom prevedení na podstavci s popisom častí v slovenskom jazyku |
83. Modely trojrozmerné skladacie pre biológiu – zoológia
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: sada musí obsahovať min. 10 ks 3 D modelov na biológiu – zoológia – aspoň had, ryba, zajac, holub, žaba, netopier, včela, motýľ, jašterica, model živočíšnej bunky, každý model musí byť z odolného plastu, min. v životnej alebo väčšej veľkosti s popisom častí v slovenskom jazyku |
84. Modely trojrozmerné skladacie pre biológiu – neživá prírod
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: sada musí obsahovať min. 5 ks 3 D modelov na biológiu – neživá príroda – kolobeh vody v prírode, slnečná sústava, model pangea, sada min. 12 ks skamenelín rastlín a živočíchov v samostatnom obale, sada min. 20 ks rôznych minerálov a hornín, každý model je z odolného plastu, s popisom častí v slovenskom jazyku |
85. Modely trojrozmerné skladacie pre chémiu
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
(parametre: tieto modely musia obsahovať min. anorganické molekuly, kyseliny, oxidy, soli, chloridy, alkaloidy, alkány, alkoholy, uhlíky, aminokyseliny a stavbu DNA |
86. Prístroj na určenie ph s príslušenstvom pre učiteľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 | ||
rozsah merania | pH | 0 | 14 | |
požadované rozlíšenie | pH | 0,01 | ||
presnosť | pH | +-0,2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: pH tester musí mať digitálny displej a zabudovanú elektródu, ďalej musí automaticky rozpoznať pufre, musí obsahovať náhradnú elektródu, cca 1 000 hod. kontinuálneho merania, v balení požadujeme aspoň 2 sáčky po 20 ml pufru pH 4, 2 sáčky po 20 ml pufru pH 7, 2 sáčky po 20 ml čistiaceho roztoku |
87. Resuscitačná figurína na CPR
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: softvér na ovládanie figuríny musí byť v slovenskom jazyku s archiváciou výstupu a spracovaním na PC, ďalej figurína musí mať nastaviteľný úkon hlavy, ventil proti spätnému nadýchnutiu, pulz na krčnej tepne, zmena zreníc po úspešnej resuscitácii, dvíhanie a klesanie hrudníka pri nádychu a výdychu, kontrola hĺbky vdychu, správneho umiestnenia rúk, správne vyvinutého tlaku v procese resuscitácie, videomanuál musí byť v slovenskom jazyku |
88. Základná sada pre simuláciu úrazov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: sada musí min. obsahovať 1 komplikovanú otvorenú zlomeninu holennej kosti, 1 krvácajúcu ranu zo zásobníkom a pumpičkou, 1 nekrvácajúcu ranu, 1 fľašu koagulantu na vytvorenie umelej krvi, 1 balenie krvného prášku na prípravu 4,5 l umelej krvi, 12 samolepiacich rôznych tržných rán a otvorených zlomenín, 1 vosk simulujúci zranenie, 1 balenie rozbitého plexiskla, 4 krémové farby – napr. bielu, modrú, hnedú a červenú, lepiacu tyčinku, 1 rozprašovač, 3 špachtle a 3 stláčače jazyka, všetky pomôcky musia byť uložené v kufríku s max. hmotnosťou 2,5 kg |
89. Súbor zbierky prírodnín – botanika
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: súbor musí obsahovať min. 13 lisov na kvetiny pre žiakov a učiteľa, aby sa dala vytvoriť zbierka prírodnín na botaniku |
90. Zbierky prírodnín – zoológia
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | zbierka | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
(parametre: zbierka musí min. obsahovať 10 ks vypreparovaných živočíchov – aspoň holub, vrana, sojka, vrabec, hraboš, myš, motýle, včely, blanokrýdlovce, mravce |
91. Súbor zbierky prírodnín – nerasty a horniny
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: súbor musí min. obsahovať 13 ks sád hornín a minerálov |
92. Súbory preparátov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: súbory musia obsahovať min. 6 rôznych 10-kusových sád preparátov pre žiakov i pre učiteľa aspoň na témy: Ľudské telo, Reprodukcia rastlín, Reprodukcia živočíchov, Parazity, Svet v kvapke vody, Bezstavovce a hmyz |
93. Sada laboratórneho skla
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: sada musí obsahovať min.: 1 ks kadičky 250 ml-ovej s výlevkou a stupnicou, 1 ks kadičky 500 ml-ovej s výlevkou a stupnicou, 1 ks Erlenmayer-ovej banky 250 ml-ovej so širokým hrdlom, 1 ks Frakčnej banky 125 ml-ovej, 3 ks skúmavky s min. rozmermi 13 x 120 mm, 3 ks skúmavky s min. rozmermi 16 x 150 mm, 1 ks skúmavky s min. rozmermi 8 x 150 mm, 4 ks skúmavky s min. rozmermi 22 x 150 mm, 1 ks skúmavky tvaru U s dvojitým bočným ramenom, 1 ks podkladového odmerného valca 50 ml-ového, 2 ks zakrivenej sklenej trubice s dlhou 90°-ou rúčkou, 2 ks skleneného Y – konektoru s Ø 7 mm | |
1 ks meracieho nátrubku so skleným kohútom, 1 ks teplomeru, -10 až +110°C, 1 ks skleného odmerného valca 10 ml, 1 ks skladovacieho boxu s vekom, 1 ks špeciálnej sklenej trubice k skúmaniu sálania tepla tekutín, 1 ks 45°-ovo zakrivenej sklenej trubice s Ø15 mm/5 mm, 1 ks liatej sklenenej kadičky so skleným vekom, 16,5 x 9 x 9,5 cm |
94. Ekologická sada s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre: sada musí obsahovať min. materiál na rozbor vody a pôdy a na meranie najdôležitejších látok, ktoré ovplyvňujú životné prostredie, obal kufríka musí byť pevný a vodotesný, pričom musí obsahovať min. návod na použitie s farebnými ilustráciami, tabuľkami a podrobnými vysvetleniami v slovenskom jazyku, ďalej musí obsahovať sadu s roztokmi na min. 59 experimentov od pH 3 do pH 9, amónium 0,05 – 10 mg/l, dusitan 0,02 – 1,0 mg/l, dusičan 10 – 80 mg/l, fosfát 0,5 – 6 mg/l, extrakčné tekutiny na analýzu pôdy, experimenty s dusičnanom, fosfátom | |
a amóniom, kartu s farbami na porovnanie nameraných hodnôt, filtračnú trojnožku, vreckové zväčšovacie sklíčko s 2- až 4-násobným zväčšením, špeciálny štetec na mikroorganizmy, vodeodolnú podložku na biologické experimenty, pomôcky ako sklíčka na vzorky, filtračný papier, laboratórne fľaše so širokým otvorom a kadičky, hárok veľkosti A2 na zapisovanie výsledkov meraní, sada musí obsahovať aj videomanuál pre prác s ekologickým kufríkom |
95. Digitálny teplomer
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 8 | ||
presnosť | °C | 1 | ||
citlivosť | °C | 0,1 | ||
rozsah merania | °C | -50 | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
teplomer s časom odberu vzoriek: 1 mp, po 10 mp automatický, napájanie: 1,5 V DC, min. rozmer: 30 x 200 mm, veľkosť snímacej ihly musí byť min. 150 mm |
96. Vybavenie pre analýzu vody
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obal musí byť pevný a vodotesný, min. musí obsahovať návod na použitie s farebnými ilustráciami a tabuľkami s podrobným vysvetlením v slovenskom jazyku, musí obsahovať roztoky min. na 59 experimentov od pH 3 do pH 9 |
97. Tabuľky chemických prvkov pre žiakov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
formát A4, plnofarebné, periodická sústava chemických prvkov pre žiakov |
98. Spirometer
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
musí mať nízky senzor tlaku+- 1 kPa, s náustkom, musí umožňovať meranie frekvencie dýchania a zhodnotenia, ako dobre pracujú pľúca pokusnej osoby |
99. Sada na zhotovenie preparátov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí pozostávať min. 7 ks rôznych preparačných nástrojov – pinzeta, nožnice, skalpel, stierka, preparačná ihla, pipeta, palička, ďalej musí obsahovať podložné sklíčka – aspoň 50 ks, krycie sklíčka – aspoň 100 ks a farbiacu tekutinu s min. množstvom 100 ml |
100. Osobné ochranné pracovné prostriedky (plášť, rukavice, chňapka na horúce predmety, okuliare, štít
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 | ||
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
táto sada pre učiteľa musí obsahovať min.: 1 ks ochranných okuliarov- polykarbonátové, číre, nepriamo vetrané, spĺňajúce požiadavky príslušných noriem, 1 ks ochranného štítu – polykarbonátový taktiež spĺňajúci príslušné normy, 1 ks ochranného pracovného plášťa bieleho s dlhým rukávom aspoň s 3 vreckami a vzadu s nastaviteľným opaskom, min. veľkosť XL, 1 ks ochranných rukavíc spĺňajúcich požiadavky príslušných noriem a vhodných pre chemické prostredie, 1 ks silikónovej chňapky v hodnej do chemického prostredia,sada pre žiaka musí obsahovať min. 16 ks | |
ochranných polykarbonátových okuliarov, čírych, nepriamo vetraných spĺňajúcich požiadavky príslušných noriem, 16 ks ochranných polykarbonátových štítov spĺňajúcich požiadavky príslušných noriem, 16 ks pracovných bielych plášťov s dlhým rukávom a 3 vreckami, vzadu s nastaviteľným opaskom, veľkosti max. M, 16 ks ochranných pracovných rukavíc vhodných do chemického prostredia, ktoré spĺňajú požiadavky príslušných noriem, 16 ks silikónových chňapiek vhodných do chemického prostredia |
101. Lekárnička
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
musí obsahovať poličky a zámok so štandardnou výbavou |
102. Notebook pre učiteľa s aplikačným softvérom
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
procesor - min. 2-jadrový, 2,9 GHz, Intel Core i3, 15,6-palcový monitor LED s rozlíšením 1 920 x 1 080, RAM 8 GB, grafická karta Intel HD Graphics, HDD 500 GB, Wi-Fi, Bluetooth, HD webkamera, USB 2.0, 3.0, 6-článková batéria, operačný program Windows 10, HDMI, DVD RW, čítačka SD kariet, Enternet LAN 10/100 |
103. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súprava | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
katedra musí byť z pevnej kovovej konštrukcie, musí obsahovať odkladací priestor, min. 1 uzamykateľnú zásuvku na kvalitných výsuvoch a výškovonastaviteľných nožičkách, hrúbka pracovnej dosky musí byť min. 22 mm, min. rozmer katedry musí byť 1 300 x 600 x 800 mm, hrana min. 2 mm s polyuretnovou stoličkou pre učiteľa a pevným uhlom operadla, s nastaviteľnou výškou operadla a hĺbkou sedáku s plynovým piestom |
104. Mobilné laboratórne pracovisko žiaka
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | súprava | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pracovisko musí byť pripojiteľné na sieťové napätie 230 V, musí byť aspoň pre 2 žiakov, jeho min. rozmer musí byť 1 200 x 600 x 700 mm, konštrukcia i pracovná plocha musia byť z chemicky odolného materiálu, musí mať 4 x masívne kolieska s min. 2 kolieskami, čo majú brzdu, na pracovnej ploche musí byť vyvedené pripojenie médií min. voda, plyn (propán-bután), bezpečné napätie 30 V, musí obsahovať členený úložný priestor na uskladnenie učebných pomôcok a prístrojov |
105. Bezpečnostná skriňa na chemikálie
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dvojskriňa musí byť vyrobená z oceľového plechu s hrúbkou min. 0,7 mm, zváraná s oblými hranami, uzamykateľná, musí mať min. 4 ks vysúvateľných nepriepustných vaničiek z pozinkovaného plechu, pričom ich hmotnosť bude min. 30 kg, musí byť zabezpečené odvetrávanie v spodnej a vrchnej časti skrine, min. rozmery skrine: 900 x 550 x 1 900 mm, 900 x 350 x 1 900 mm |
106. Laboratórne podnosy
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
min. obsah tejto sady musí mať aspoň 2 ks tácok s min. rozmermi 300 x 400 x 40 mm, 250 x 250 x 40 mm, s teplotnou odolnosťou min. do 50 °C a chemickou odolnosťou |
107. Planktónové siete
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
pocet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
min. musia obsahovať 6 ks rôznych komponentov (sieť s rúčkou dlhou min. 50 cm, lupu, nádobu na pozoroovanie, štetec, pinzetu, špionážne zrkadlo, materiál musí byť z odolného plastu |
108. Sada chemických kahanov s príslušenstvom pre žiaka
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí obsahovať min. 2 ks sklenených liehových kahanov s príslušenstvom s kapacitou min. 250 ml, hrúbka skla min. 1,8 mm, 2 ks laboratórnej trojnožky so sieťkou na kahan, 2 ks balenia 250 ml liehu na horenie |
109. Sada tácok
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí obsahovať min. 4 ks tácok pre skupinu min. 2 žiakov v zložení min. 2 ks s min. rozmerom 300 x 400 x 40 mm a 2 ks s min. rozmerom 250 x 250 x 40 mm, s teplotnou odolnosťou min. do 50 °C a chemickou odolnosťou |
110. Sada prístrojov na určenie ph s príslušenstvom pre žiakov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 8 | ||
rozsah | pH | 0 | 14 | |
rozlíšenie | pH | 0,01 | ||
presnosť | pH | +-0,2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí obsahovať min. 2 ks prístrojov na určenie pH – pH tester s digitálnymdisplejom a zabudovanou elektródou, kalibrácia: 2-bodová, automatické rozpoznanie pufrov, musí obsahovať náhradnú elektródu min. na 1 000 hod. kontinuálneho merania, 2 sáčky po 20 ml pufru pH 4, 2 sáčky po 20 ml pufru pH 7, 2 sáčky po 20 ml čistiaceho roztoku |
111. Ekologická sada s príslušenstvom pre žiakov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí min. obsahovať 2 ks súprav pre min. 2 žiakov, min. musí obsahovať materiál na rozbor vody a pôdy, na meranie najdôležitejších látok ovplyvňujúcich životné prostredie, všetko musí byť v kufríku z pevného vodotesného materiálu v podrobným návodom na použitie, s farebnými ilustráciami, tabuľkami a podrobnými vysvetleniami v slovenskom jazyku, sada ďalej musí obsahovať roztoky min. na 59 experimentov od pH 3 do pH 9, amónium 0,05 – 10 mg/l, dusitan 0,02 – 1,0 mg/l, dusičan 10 – 80 mg/l, fosfát 0,5 – 6 mg/l, extrakčné tekutiny na analýzu pôdy, experimenty s dusičnanom, | |
fosfátom a amóniom, kartu s farbami na porovnanie nameraných hodnôt, filtračnú trojnožku, vreckové zväčšovacie sklíčko s 2- až 4-násobným zväčšením, špeciálny štetec na mikroorganizmy,vodeodolnú podložku na biologické experimenty, pomôcky ako sklíčka na vzorky, filtračný papier, laboratórne fľaše so širokým otvorom a kadičky, hárok veľkosti A2 na zapisovanie výsledkov meraní, musí obsahovať aj videomanuál pre prácu s ekologickým kufríkom |
112. Sada preparačných nástrojov s príslušenstvom pre žiakov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí obsahovať min. 7 ks rôznych preparačných nástrojov – pinzetu, nožnice, skalpel, stierku, preparačnú ihlu, pipetu, paličku, podložné sklíčka aspoň 50 ks, krycie sklíčka aspoň 100 ks a farbiacu tekutinu aspoň 100 ml |
113. Sada planktónových sietí
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí obsahovať min. 2 ks súborov planktónových sietí pre skupinu žiakov v rozmedzí min. 2 a max. 4, každý súbor musí min. obsahovať 6 ks rôznych komponentov (sieť s rúčkou dlhou min. 50 cm, lupu, nádobu na pozorovanie, štetec, pinzetu, špionážne zrkadlo, materiál musí byť z odolného plastu |
114. Sada DVD – Školské chemické pokusy
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí obsahovať min. 3 ks DVD s krátkymi filmami na výučbu pokusov |
115. Destilačný set s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
musí umožňovať prevádzanie destilačným procesov |
116. Laboratórny stojan s príslušenstvom pre učiteľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stojan musí obsahovať 3 min. rôzne kruhy na varenie s priemermi aspoň 70, 100 a 130 mm, ďalej aspoň 1 držiak na chladič, 2 držiaky bez svorky a 6 dvojitých svoriek, musí mať kovovú základňu, výška základovej tyče musí byť min. 750 mm, aspoň 1 sieťku na kahan s rozmermi min. 120 x 120 mm s keramickou vrstvou |
117. Sada kovových, plastových a iných laboratórnych pomôcok
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie biologicko-chemickej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada musí obsahovať min. kliešte, pinzety, sieťky – s keramickou vložkou na trojnožku, nožnice a plastové injekčné striekačky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Zaškolenie obsluhy na údržbu a prevádzku |
Úspešný uchádzač (Dodávateľ) je tiež povinný spolu s dodaným tovarom dodať: návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne záväzných predpisov a noriem platných v čase dodania tovaru. |
Dodávateľ je povinný dodať Odberateľovi pracovný stroj v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a plne funkčný a spôsobilý na užívanie na určený účel vyplývajúci z povahy danej pracovného stroja vrátane dokumentácie. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
Dodávateľ môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné plnenie. Ekvivalentom sa rozumie rovnocenná náhrada. Dodávateľ môže ponúknuť aj kvalitatívne lepšie plnenie. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. |
Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že súčasne dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom nenávratného finančného príspevku a príjemcom a k schváleniu procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. |
V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Najneskorší termín dodania tovaru vrátane inštalácie do 15.04.2020. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Čierne 189, Čierne, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
26.02.2020 12:21 — 15.04.2020 12:27
1,00 súbor
128 908,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.02.2020 12:41
21.02.2020 12:00
21.02.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.02.2020 09:33 - Vstupná ponuka | 128 904,00 | € | Cena s DPH |
21.02.2020 11:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 128 900,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: