• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2020 12:41
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.02.2020 08:30

Detail zákazky Z20202695

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2020 12:41
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.02.2020 08:30

Základné údaje

Z20202695

OF-209014

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4453859

Objednávateľ

37961632

UNIVERZITA J. SELYEHO

Bratislavská cesta 3322, Komárno, 94501, SVK

Dodávateľ

47880775

Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO

Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

kancelársky nábytok, zostava, skriňa, polica, kontajner, vešiak

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok
Funkcia
Kancelársky nábytok nový, nepoužitý
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stojanový vešiak, buk/strieborná ks 1
Kontajner so zámkom, slivka/biela, JOHAN NEW 12 ks 1
FARELA  policový regál Haven, Sonoma dub ks 1
Polica Spring ER90,  DUB Artisan ks 2
BRW kancelársky regál Executive REG/22/8 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stojanový vešiak, buk/strieborná - Príloha č. 1 Stojanový vešiak v prevedení kov: strieborná + plastové guličky na  koncoch vo farbe buk. Materiál: kov/mramor , Farba: strieborná/buk  Rozmery (ŠxHxV): 35x35x178 cm
Kontajner so zámkom, slivka/biela, JOHAN NEW 12 - Príloha č. 2 Kontajner so zámkom. Štyri kolieska umožňujú ľahkú manipuláciu s kontajnerom. Na výrobu bola použitá kvalitná DTD laminovaná vo farebnej kombinácii slivka/biela.
Kontajner so zámkom, slivka/biela, JOHAN NEW 12 - Príloha č. 2 Materiál: DTD laminovaná , Farba: slivka/biela, Rozmery (ŠxHxV): 39×40,5×61,5 cm, Štyri šuplíky So zámkom Šuplík (ŠxHxV): 34,8×35,6×12,5 cm, Nosnosť kontajnera: max 15 kg,
Kontajner so zámkom, slivka/biela, JOHAN NEW 12 - Príloha č. 2 Nosnosť šuplíka: max 5 kg , Hrúbka materiálu: 16/22 mm , Úchytky , Štyri kolieska
FARELA policový regál Haven, Sonoma dub - Príloha č. 3 Výška 188 cm , šírka 68 cm , 5× ukladacia úroveň , 4× polica , oblá hrana na hornej doske , melamín v dekore Sonoma dub,hĺbka: 35 cm, hmotnosť: 29 kg
Polica Spring ER90,  DUB Artisan - Príloha č. 4 Rozmery police sú (ŠxHxV): 90x35x30 cm. Je vyrobená z kvalitnej laminovanej DTD (drevotriesková doska) s ABS hranami, ktoré sú zárukou dlhej životnosti. Farba (slovne) dub artisan, Váha s obalom 11 kg
BRW kancelársky regál Executive REG/22/8 - Príloha č. 5 Vyrobený z kvalitných materiálov, ktoré zvyšujú jeho odolnosť voči poškrabaniu a inému mechanickému poškodeniu každodenným používaním.  Kancelárský regál má päť políc.
BRW kancelársky regál Executive REG/22/8 - Príloha č. 5 Kancelárský regál je vyrobený v modernom farebnom prevedení dub san remo svetlý.Materiál: LTD/MDF, Rozmer: (HxŠxV) 36 x 80 x 218,5 cm.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ekvivalent - objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako požadovaný výrobok. Daný nábytok potrebujeme za účelom doplnenia už existujúcej zostavy kancelárskeho nábytku.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Fakulta ekonomiky a informatiky UJS, Hradná č. 21, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

20.02.2020 08:00 — 06.03.2020 15:00

1,00 zostava

633,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.02.2020 12:41

17.02.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.02.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.02.2020 14:14 - Vstupná ponuka 633,00 € Cena s DPH
17.02.2020 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka 633,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS