• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2020 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2020 10:50

Detail zákazky Z20202670

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2020 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2020 10:50

Základné údaje

Z20202670

OF-209381

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4449879

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Poznámkový blok s kovovou  špirálou po dlhšej strana,  A5, 80 listový, linajkový ks 60
Zošit A5 s tvrdými doskami, 100 listov ks 5
Mikroceruzky zakončené gumou, plastové telo, kovový klip, hrúbka tuhy 0,5 mm ks 190
Pero gelové, sada 4 farieb sada 60
Jednorazový edding s jemným kovovým hrotom, šírka stopy 0,3mm, dĺžka stopy 140mm, farba červená ks 60
Guličkové perá, tenké písmo,typ "Solidly", príp. ekvivalent, gumený úchyt farba náplne modrá ks 190
Náhradná náplň Solidly modrá, alebo ekvivalent ks 190
Celokovová mechanická ceruzka (verzatilka) tuha hrúbky 2 mm ks 60
Korekčná páska na papier i fólie, šírka stopy 4,2 mm, návin 14 m ks 40
Dovolenka A6, blok 100 listov ks 10
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy, IGAZ 179,A5,blok 100 listov, samoprepisovací ks 10
Žiadanka na prepravu IGAZ 109,A-6,blok 100 listov ks 10
Lepiaca páska ECONOMY 12x20 mm, príp.ekvivalent ks 10
Lepiaca páska ECONOMY 18x30 mm, príp.ekvivalent ks 10
Lepiaca páska ECONOMY 24x30 mm,príp.ekvivalent ks 10
Baliaca páska Q- CONNECT 48x45,7 mm ks 10
Listová obálka C6 samolepiaca, otvor na dlhšej strane (1000 ks/bal) bal 2
Listová obálka C5 samolepiaca, otvor na dlhšej strane ( 1000ks/bal) bal 1
Obálka tašková , A4, samolepiaca, otvor na kratšej strane,s rozšíreným dnom, biele ks 100
Archivačná škatuľa EMBA, alebo ekvivalent ,33 x26x15, šírka chrbta 15 cm, gramáž 1150 g/m2, lepenka, ( 5 ks/bal) bal 3
Zvýrazňovač Centropen 8552 ( 4 farby- sada) príp. ekvivalent ks 10
Čistiaci roztok na obrazovky s utierkou CLEAN IT, 200 ml, alebo ekvivalent ks 20
Obal plastový PP s uzatváraním A4 mix ks 30
Obal plastový  PP s uzatváraním A5 mix ks 20
Kancelárske nožnice 16 cm, s pogumovaným úchytom a strihacou časťou z nehrdzavejúcej ocele ks 5
Kancelárske nožnice 21 cm, s pogumovaným úchytom a strihacou časťou z nehrdzavejúcej ocele ks 5
Kancelárske nožnice 26 cm, s pogumovaným úchytom a strihacou časťou z nehrdzavejúcej ocele ks 5
Etikety  vhodné do laserových tlačiarní,105 x 35 mm , bal/100 listov bal 10
Obal "L" na dokumenty z PP, lesklý , A4, priehľadný (10ks/bal) bal 20
Denník dispečera IGAZ 038, 50 listov, biely papier ks 6
Kocka biela 85x85, nelepená ks 50
Celokovová zošívačka pevná, 25 listov ks 5
Pevná dierovačka s posuvným pravítkom. Ropätie dier 8 cm,kapacita 30 listov ks 10
Klipy na dokumenty čierne v šírke 19 mm,na zopnutie spisov (10 ks/bal) bal 9
Klipy na dokumenty čierne v šírke 25 mm, na zopnutie spisov (10ks/bal) bal 2
Klipy na dokumenty čierne v šírke 32 mm, na zopnutie spisov (10 ks/bal) bal 2
Pákový zakladač mramor s pákovou mechanikou, A4, šírka chrbta 75 mm,mix ks 20
Korková nástenka v svetlom drevenom ráme, rozmer 90x120 cm ks 5
Zápisník Leitz Complete alebo ekvivalent,  A6, linajkový,mix ks 10
Objednávková kniha, samoprepisovacia IGAZ150, 100 listov, A5 ks 5
Pokladničná kniha I priepisová, ŠEVT, blok-100(50x2) listov ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ zašle faktúru na adresu miesta plnenia a fakturačné údaje mu budú písomne oznámené.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa o konkrétnych dodaných typoch kancelárskych potrieb do 48 hodín od zverejnenia zmluvy v CRZ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Framborská 23, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

21.02.2020 10:00

1,00 cena celkom

2 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.02.2020 09:18

14.02.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.02.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 348
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.02.2020 12:11 - Vstupná ponuka 2 500,00 € Cena s DPH
14.02.2020 08:10 - Najvýhodnejšia ponuka 2 499,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS