35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36239763
Autoprofit, s.r.o.
Šaľská 743/2, Galanta , 92401, SVK
Motorové vozidlo kombi
Osobný automobil
Tovar, Služba
1. Osobný automobil kategórie M1
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Osobný automobil kategórie M1 | ks | 1 | ||
Zdvihový objem motora | cm3 | 1968 | ||
Počet valcov | ks | 4 | ||
Výkon motora | kW | 110 | ||
Maximálny krútiaci moment | Nm | 340 | ||
Spotreba paliva kombinovaná | l/100km | 4,9 | 5,8 | |
Prevodovka automatická dvojspojková | ° | 7 | ||
Rázvor vozidla | mm | 2686 | ||
Dĺžka vozidla | mm | 4667 | ||
Šírka vozidla | mm | 1814 | ||
Výška vozidla | mm | 1495 | ||
Celková hmotnosť | kg | 1926 | ||
Objem palivovej nádrže | l | 50 | ||
Užitočná hmotnosť | kg | 450 | 584 | |
Objem batožinového priestoru bez rezervného kolesa | l | 610 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Palivo – nafta motorová | |
Pohon – predných kolies | |
Farba interiéru - čierna | |
Farba karosérie – sivá metalíza | |
Karoséria 5 - dverová, 5 – miestna, combi | |
Modelový rok – 2020 | |
Motor – vznetový EURO 6 | |
Kotúčové brzdy na všetkých kolesách | |
Imobilizér v kľúči vozidla | |
Disky z ľahkých zliatin 17” s pneumatikami 225/45R17 z oficiálneho katalógu importéra | |
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním | |
Elektrické ovládanie okien vpredu a vzadu | |
Tónované sklá | |
Športový, kožený, nastaviteľný a multifunkčný volant | |
Farebný Maxi DOT PC s plne grafickým displejom | |
Tempomat | |
Predné sedadlá výškovo nastaviteľné a vyhrievané | |
Zadné sedadlá delené a sklopné | |
Poťahy sedadiel a operadiel v prevedení látka | |
ESC vrátane ABS, MSR, ASR, EDS, asistent rozjazdu do kopca, štart –stop systém | |
Hmlové svetlomety predné aj zadné | |
Parkovacie senzory predné aj zadné | |
Elektricky ovládané, vyhrievané a sklopné vonkajšie spätné zrkadlá | |
Schránka na okuliare | |
Autorádio s 8" dotykovým displejom s USB , SD | |
Dvojzónová automatická klimatizácia | |
Vyhrievané zadné sklo | |
Airbag vodiča a spolujazdca, spolujazdca s deaktiváciou | |
Hlavové airbagy a bočné airbagy vpredu | |
Kolenný airbag vodiča | |
Kontrola tlaku v pneumatikách | |
Bezkľúčové odomykanie, zamykanie a štartovanie | |
Komfortné telefonovanie s Bluetooth | |
Full LED svetlomety s AFS a výsuvným ostrekovačom svetlometov | |
Neplnohodnotná rezerva na oceľovom disku + zdvihák + kľúč na kolesá | |
Navigačný systém s 8" displejom | |
1 rok Online Infotainment | |
Povinná výbava | |
Predĺžená záruka na 5 rokov/100 000 km (platí tá z podmienok, ktorá nastane skôr, prvé 2 roky bez obmedzenia počtu kilometrov) | |
Alarm | |
Tkané vkladané koberce | |
Systém varujúci pred hrozbou kolízie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nákup nového motorového vozidla v súlade s Predmetom zmluvy / opisným formulárom, spôsobilého na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ. |
Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole. |
Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom / zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorázovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej príloh poslanou v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy, na miesto plnenia určené elektronicky Objednávateľom ak sa s Objednávateľom nedohodne inak. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa minimálne 5 ( päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste plnenia, elektronicky určené objednávateľom, oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom. |
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, platný technický preukaz, protokol COC, povinnú výbavu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: |
i. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy; |
ii. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH; |
iii. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy; |
iv. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy; |
v. doklady potrebné pre uzatvorenie zákonného a havarijného poistenia na Predmet zmluvy; |
vi. doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú. |
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii / opisnom formulári / v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť servis vrátane dodania náhradných dielov. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby musí byť uvedené v preberacom protokole. |
V prípade ak táto povinnosť bude porušená, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. Zároveň má Objednávateľ popri vyššie uvedených nárokoch nárok aj na náhradu škody a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľa vznikne. |
Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis (sieť servisov) nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, ako aj poskytovať autorizované servisné služby, zabezpečiť dodanie náhradných dielov pre Objednávateľa. |
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS. |
Bratislavský, Slovenská republika
17.02.2020 00:00 — 16.03.2020 00:00
1,00 ks
24 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.02.2020 08:44
14.02.2020 09:00
14.02.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.02.2020 10:16 - Vstupná ponuka | 24 290,00 | € | Cena bez DPH |
13.02.2020 16:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 877,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: