00166197
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK
35975946
Disig, a.s.
Záhradnícka 151, Bratislava, 82108, SVK
Servisné služby na produkty QES Signer
Servisné služby, update, upgrade, QES Signer
Služba, Tovar
1. Servisné služby na produkty QES Signer
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie a zabezpečovanie služieb typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah a Podpora produktov QES Signer na obdobie 24 mesiacov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servisné služby typu Service desk, Servisný zásah, Update a Upgrade na produkty QES Signer (tri rozmnoženiny programu, ktorý Objednávateľ používa v súčasnosti vo verzii 4.6.11 v dvoch dátových centrách) | mesiac | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hotline - poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní produktov QES Signer, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií potrebných pri práci s produktami QES Signer | Rozsah: v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 18.00hod |
Pohotovosť - pripravenosť Dodávateľa poskytnúť riešenie pri výskytoch kritických, závažných a nepodstatných incidentov súvisiacich s produktami QES Signer v stanovenom čase podľa typu incidentu | Rozsah: v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 18.00hod |
Servisný zásah na incidenty súvisiace s produktami QES Portal s nasledovnými parametrami: | Kritický incident : Doba reakcie do 4 hod/ Doba neutralizácie incidentu do 8 hod |
Servisný zásah na incidenty súvisiace s produktami QES Portal s nasledovnými parametrami: | Závažný incident : Doba reakcie do 8 hod/ Doba neutralizácie incidentu do 40 hod |
Servisný zásah na incidenty súvisiace s produktami QES Portal s nasledovnými parametrami: | Nepodstatný incident/Prevádzková podpora: Doba reakcie do 24 hod/ Doba neutralizácie incidentu do 80 hod (v rozsahu: max 2 požiadavky/kal. mesiac, s časom na vyriešenie do 3 človekohodín/kal. mesiac |
Prevádzková podpora - pravidelná profylaktika | min. 2x ročne čistenie logov (vždy ku koncu polroka), monitoring vyťaženosti |
Názov |
Súlad s legislatívou a európskymi štandardmi: Služby musia byť poskytované v súlade s výnosom MF SR o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy v aktuálnom znení. |
Servisná zmluva sa uzatvára na dobu 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy |
Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe originál, alebo overenú kópiu dokladu o tom, že disponuje od výrobcu / distribútora oprávnením dodávať príslušné softvérové licencie a licenčný maintenance na QES Signer. |
Poskytovateľ vyhlasuje, že používaním diela v rozsahu a spôsobom uvedeným v tomto článku Zmluvy nedôjde k porušeniu práv tretích osôb a že na základe tejto Zmluvy dodaný predmet plnenia nemá právne vady. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady priamo či nepriamo súvisiace s plnením. |
Cena za poskytnutie služieb typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah a Podpora prevádzky bude fakturovaná ako mesačný poplatok. Dňom dodania služby je posledný deň príslušného kalendárneho mesiaca. |
Prílohou faktúry je vždy rozpis poskytnutých a dodaných služieb, ktorý bude potvrdený Objednávateľom. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky, alebo požiadavky na predmet zákazky, funkčnej a technickej špecifikácie /parametrov alebo osobitných požiadaviek na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska platnými v čase zákazky. |
Dodávateľ je povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výškach a v prípadoch uvedených v obchodných podmienkach elektronického trhoviska v bodoch 13.1 až 13.3 a vo výškach a prípadoch uvedených v obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
Bratislavský, Slovenská republika
01.03.2020 00:00 — 28.02.2022 23:59
1,00 zákazka
162 576,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.02.2020 09:51
20.02.2020 11:00
20.02.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.02.2020 15:36 - Vstupná ponuka | 161 400,00 | € | Cena s DPH |
20.02.2020 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 980,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: