• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2020 12:11
  •    Predkladanie ponúk
    18.02.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.02.2020 14:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.02.2020 14:45

Detail zákazky Z20202622

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2020 12:11
  •    Predkladanie ponúk
    18.02.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.02.2020 14:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.02.2020 14:45

Základné údaje

Z20202622

OF-209445

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4453901

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

48124419

VERDI, s. r. o.

Beňovského 1165/6, Bratislava, 84101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spotrebný materiál - kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30191400-8 - Skartovače
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky materiál
Funkcia
Skartovací stroj na CD s krížovým rezom a kancelársky materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Skartovací stroj, 12 listov, REXEL ProStyle+12 ks 5
2. Poštová obálka C5 - samolepiaca ks 10000
3. Poštová obálka C6 - samolepiaca ks 10000
4. Spisová doska A4 mramor čierna so šnúrkami a štítkom ks 2000
5. Zakladač kartónový 100mm -  DONAU ks 50
6. Kalkulačka Casio MS-120TER II ks 20
7. Rýchloviazač ROC prešpanový A4 ks 1000
8. Spinky do zošívačky SAX 23/10 /1000 ks bal. 50
9. Popisovač na CD/DVD/BD edding 8400 čierny ks. 50
10. Výkres A4 190g (200 ks) bal 10
11. Montážna penová páska vodoodolná ks 30
12. Pravítko 30 cm ks 50
13. termo paska 80/60/17mm ks 500
14. termo paska 57/40/12 mm ks 500
15. Zakladač pákový A4, 7,5 cm, mramor bal. 500
16. Orezávač WEDO Auto -Load ks 30
17. Etikety univerzálne biele formát listu A4, odstrániteľné 52,5x21,2 mm, 5600 etikiet/balenie APLI bal. 300
18. Plastové samolepiace záložky STICK´N 5x20ks, 45x12mm bal 50
19. Papierový rozlišovač - 105 x 240 mm, mix farieb bal 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Skartovací stroj, 12 listov, REXEL ProStyle+12
1. Bezpečnostná úroveňDIN P-4 Kapacita koša na papier20 liter Skartovanie kreditných karietÁno Skartovanie CD, DVD Áno Skartovanie sponiekÁnoSkartovanie spiniekÁno
2. rozmer 162mm x 229mm biela bal - 1000ks / obalky viditeľne delene po 100ks
3. rozmer 114mm x 162mm biela bal - 1000ks / obalky viditeľne delene po 100ks
4. Jednostranne poťahované kartónové dosky s gramážou 1320 g, spojené šnúrkami. Formát A4. Prevedenie prešpán. Väčšie balenie 50 ks. mix farieb
5. Stabilný skladací stojan z trojvrstvovej lepenky na archiváciu časopisov, katalógov a pod. do formátu A4. Šírka chrbta 100 mm, otvor na ľahkú manipuláciu, predtlač na popis. Využiteľný samostatne alebo v kombinácii s archivačnými krabicami. Farba: modrá/biela
6. Stolová kalkulačka s 12-miestnym nakloneným maticovým displejom a plastovými tlačidlami. Obsahuje pomocné tlačidlá na výpočet daní a prevod zahraničnej a domácej meny. Výpočet %, 3 tlačidlá na prácu s pamäťou, funkcia €-prevodu, zmeny znamienka +/-, funkcia TAX na výpočet dane, zobrazenie použitej funkcie +,, ×, ÷, označenie oddeľovania po tisícoch, duálne napájanie (solárne + batéria), rozmery 103×145×29 mm.
7. Rýchloviazače formátu A4, vyrobené z kvalitného prešpánu, hladký / color mix - Mechanika nezávesná
9. ekvivalent neakceptujeme špecializované pracovisko
10. výkres plošná hmotnosť: 190 g/m2 • formát: A4 • 200 hárkov v balení
11. Montážna penová páska vodeodolná TESA ( ekvivalent neakceptujeme ) Model montážna Šírka (mm) 19 mm Dĺžka (m) 5 m Materiál pena Farba BIELA
12. priehľadné plastové pravítko s ľahko čitateľnou stupnicou
13. Papierová termo páska do pokladne. Šírka 57mm, priemer celej pásky 40 mm, priemer dutinky 12mm. Návin 30m. Jednovrstvové kotúčiky TERMO sú vyrobené z termocitlivého 55 gr.papiera podľa zákona 289/2008 Z.z. a novele 361/2013 zo 17.10.2013
14. Papierová termo páska do pokladne. termo paska 57/40/12 mm 48g/m2 Jednovrstvové kotúčiky TERMO sú vyrobené z termocitlivého 55 gr.papiera podľa zákona 289/2008 Z.z. a novele 361/2013 zo 17.10.2013
15. pákový kartónový zakladač potiahnutý mramorovaným papierom • vybavený chrbtovým krúžkom, radokrúžkom, papierovým štítkom na chrbte a kvalitnou pákovou mechanikou • formát A4 • šírka chrbta: 7,5 cm kód .: 769528B / ekvivalent neakceptujeme doplnenie stavu
16. Wedo Nôž orezávací s auto dopĺňaním 18mm Šírka čepele 18 mm. V balení 6 náhradných čepiel.
17. Etikety bezokrajové vhodné do laserových a atramentových tlačiarní, ako aj kopírovacích strojov. Rozmery: 52,2x21,2 mm Počet etikiet: 56ks/hár. Balenie: 100 hárkov Gramáž etikiet 70 g/m2 Celková gramáž hárku 120 g/m2
18. Samolepiace plastové záložky v neónových farbách. Formát: 45 x 12 mm Farba: mix farieb Balenie: 5 x 20 ks
19. Papierový rozlišovač - 105 x 240 mm, mix farieb/1bal. 1bal./100ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, naskladnenia a vyloženia na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť elektronicky podrobný aktualizovaný rozpočet jednotlivých cien všetkých položiek bez DPH a s DPH do 48 hodín od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť elektronicky do 48 hodín od uzavretia zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, potvrdenie pôvodu tovaru stoličiek (prehlásenie výrobcu), produktový list použitých tovarov s podrobnou technická špecifikácia, platný certifikát lavíc /stoličiek/.
Požaduje sa predložiť dodací a záručný list k jednotlivým položkám predmetu plnenia.
Faktúra za dodané tovary musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky zaokrúhlenú na dve desatine miesta.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou, dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy  EKS.
Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný.
Požaduje sa poskytnúť bezplatne vzorky (fotky) každej položky predmetu zmluvy na účelu kontroly, či predložená vzorka každej položky predmetu zmluvy zodpovedá technickej špecifikácií predmetu zákazky do dvoch dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Požaduje sa poskytnúť bezplatne vzorník plastov v zmysle požiadavky pre výber farby plastov do dvoch dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Vzhľadom na to, že ide o doplnenie už dodaného tovaru z predchádzajúceho obdobia, objednávateľ požaduje dodať tovar, pri ktorom budú zachované všetky charakteristiky a špecifikácie tovaru, najmä rozmery konštrukcií, materiál, tvar a farba sedačiek a operadiel, profilov a farby kovových častí tovaru, rozmerov a vrátane jej farebnosti a ochranných prvkov z čierneho plastu. Pred zadaním do výroby žiadame víťazného uchádzača o presné zameranie celkových rozmerov lavíc.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenova, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

6

1,00 celok

8 990,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.02.2020 12:11

18.02.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.02.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 359
 207
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.02.2020 12:33 - Vstupná ponuka 8 990,00 € Cena bez DPH
17.02.2020 14:28 - Najvýhodnejšia ponuka 8 899,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS