• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2020 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2020 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2020 12:55

Detail zákazky Z20202576

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2020 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2020 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2020 12:55

Základné údaje

Z20202576

OF-209365

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4448027

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

46995935

Ecolab s.r.o.

Voctářova 2449/5, Praha 8, 180 00, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dezinfekčný prípravok na endoskopy

dezinfekčný prípravok

  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Granulovaný dezinfekčný a čistiaci prípravok na nástroje a endoskopy na vyšší stupeň dezinfekcie (Sekusept Aktív) "alebo ekvivalentný"
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
účinná látka kyselina peroxyoctová vzniká pri príprave pracovného roztoku. 2 % roztok = viac 1000Ppm Ppm 1000
peruhličitan sodný g/100g 50
balenie g 6000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
účinnosť A (B) M T
baktericídny, tuberkulocídny účinok a účinok proti kvasinkám, 1 % (norma VAH) 60 min.
EN 13727, EN 14561, EN 13624, EN 14562, EN 14348, EN 14563, 2 % 5 min.
mykobaktericídny účinok 1 % 60 min.
EN 14348, EN 14563, 2 % 15 min.
EN 13704 (sporicídny účinok: bacillus subtilis), 2 % 15 min.
Clostridium difficile, 2 % 5 min.
EN 14476 (virucídny účinok), 1 % 60 min.
Požadujeme preukázať stanovisko o materiálovej kompatibilite rigídnych a flexibilných endoskopov od výrobcov - STORZ, OLYMPUS, WOLF, FUJI
Požadujeme preukázať stanovisko o materiálovejkompatibilite s kovmi (nerez, meď, hliník, eloxovaný hliník, mosadz), plasty (PC, PE, PP, PMMA, ABS, PA, PS, PVC)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
"Alebo ekvivalentný" Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotne úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
V cene musia byť zahrnuté všetky vedľajšie náklady ako sú DPH, doprava, manipulácia a iné.
Dodávateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodanie tovaru sa bude realizovať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnej potreby verejného obstarávateľa po dobu trvania zmluvy alebo do vyčerpania zásob.
Požadujeme predložiť do 5 pracovných dní doklad na doporučenú koncentráciu, ktorá je potrebná k dosiahnutiu požadovanej účinnosti.
Požadujeme predložiť do 5 pracovných dní doklad o materiálovej znášanlivosti.
Požaduje sa predložiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy doklad o registrácii ŠÚKL alebo rozhodnutie z MH SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cennou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľatejto
zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia (ani s nimi nebudú inak obchodovať) s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu. Prípadný súhlas verejného obstarávateľa je platný iba za podmienky, že bol udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa verejného obstarávateľa - MZ SR.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Splatnosť každej vystavenej faktúry je 60 dní.
Miesto dodania je sídlo objednávateľa.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých čiastkových dodávok.
Zmluva sa uzatvára na obdobie 24 mesiacov.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

21.02.2020 00:00 — 21.02.2022 23:59

240,00 kus

13 593,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.02.2020 11:13

13.02.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.02.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 189
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.02.2020 21:51 - Vstupná ponuka 13 593,00 € Cena bez DPH
12.02.2020 12:37 - Najvýhodnejšia ponuka 13 592,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS