00738255
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK
48074918
PROTEX SK s.r.o.
Beša 26, Beša, 93536, SVK
Materiál na výrobu vreca na šaty
Bavlnené tkaniny
Tovar, Služba
|
1. Bavlnená tkanina /SOMAX 300 alebo ekvivalent/
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Tkanina vhodná na výrobu pracovných odevov, ktoré vyžadujú časté a náročné ošetrovanie pri zachovaní užívateľských vlastností. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Plošná hmotnosť: | g/m2 | 300 | ||
| Pevnosť v ťahu osnova/útok - STN EN ISO 13934-1 | N | 1000/600 | ||
| Šírka materiálu: | cm | 150 | 160 | |
| Množstvo | bm | 250 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Odolnosť voči oderu: STN EN ISO 12947-2 | min. 20 000 |
| Materiálové zloženie: | 100% Bavlna |
| Väzba: | keper 3/1 |
| Farba materiálu: | Vinous/3683 alebo po vzájomnej dohode s objednávateľom |
| Pranie: | pri teplote do 60 stupňov C |
| Sušenie: | možnosť sušenia v sušičke |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
| Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť materiálový list ponúkanej tkaniny. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, nepreviať zásielku. |
| Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to čase 08:00 h do 14:00 h. |
| V prípade, že dodávateľ neoznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
| V prípade reklamácie si dodávateľ prevezme tovar na vlastné náklady u objednávateľa. |
| Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa. |
| Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní. |
| Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
| V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0. |
Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
17.02.2020 08:00 — 21.02.2020 12:00
250,00 bm
900,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.02.2020 10:46
14.02.2020 12:00
14.02.2020 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.02.2020 15:11 - Vstupná ponuka | 900,00 | € | Cena s DPH |
| 12.02.2020 15:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 900,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: