• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2020 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2020 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2020 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2020 11:50

Detail zákazky Z20202568

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2020 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2020 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2020 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2020 11:50

Základné údaje

Z20202568

OF-209541

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4448021

Objednávateľ

30793629

Kancelária Súdnej rady Slovenskej republiky

Hlavné námestie 8, Bratislava, 81422, SVK

Dodávateľ

44310595

JKC, s. r. o.

Šoltésovej 1995, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie licencií, aktualizácia a rekonfigurácia Kerio Connect, Kerio Control a Kerio Operator

Kerio Connect, Kerio Control, Kerio Operator

  • 48223000-7 - Softvérový balík pre elektronickú poštu
  • 48211000-0 - Softvérový balík na vzájomnú prepojiteľnosť počítačových platforiem
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie licencií, aktualizácia a rekonfigurácia Kerio Connect, Kerio Control a Kerio Operator
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Upgrade to Kerio Connect GOV, Kerio Antivirus, ActiveSync, 35 users, +1 Year SWM (licenčné číslo: 18128-5UPXX-9P2MA) 35 užívateľov + predĺženie na 1 rok
Ugrade to Kerio Control GOV, Kerio Web Filter, Kerio Antivirus, 35 users, +1 Year SWM (licenčné číslo: 26128-5USQJ-5XQ4S) 35 užívateľov + predĺženie na 1 rok
Upgrade to Kerio Operator Box 3230, 35 users, +1 Year (licenčné číslo: 50339-7C357-ZEG42) 35 užívateľov + predĺženie na 1 rok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Dodávateľ zabezpečí inštaláciu a parametrizáciu dodávaného programového vybavenia certifikovanými technikmi
Dodávateľ predloží aktuálne certifikácie technikov najneskôr nasledujúci pracovný deň po výhre v súťaži a to pre každý dodávaný software samostatne
Dodávateľ vykoná požadované rekonfigurácie prostredia Windows na klientskych staniciach PC ako aj VoIP telefónoch pri zachovaní všetkých užívateľských nastavení
Dodávateľ vykoná testovanie prostredia pred spustením do ostrej prevádzky
Dodávateľ poskytne technickú podporu spojenú s rekonfiguračnými prácami v režime 12x5 po dobu 1 mesiac
Vrátane nástupu na riešenie do 2 hodín pri vzniku technického problému spojeného s prechodom do virtuálneho prostredia po dobu 1 mesiac
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 8 hodiny certifikovaným školiteľom pre prostredie MS Windows Server 2012R2, VMWARE, KERIO, Veeam
Do ceny obstarávanej softvérovej licencie vo všeobecnosti musia byť zahrnuté celkové náklady (TCO), vrátane nákladov na inštaláciu
Pri zohľadňovaní nákladov na inštaláciu je možné zohľadniť už existujúce inštalácie na všetkých dotknutých strojoch
Do ceny musia byť zahrnuté náklady na podporu a údržbu softvéru (ročný poplatok výrobcovi softvéru, ak je potrebný)
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 8, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

17.02.2020 12:00 — 17.02.2020 17:00

105,00 ks

1 150,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.02.2020 10:35

13.02.2020 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.02.2020 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 26
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.02.2020 09:18 - Vstupná ponuka 1 140,00 € Cena bez DPH
11.02.2020 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka 1 140,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS