• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2020 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2020 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2020 10:55

Detail zákazky Z20202523

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2020 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2020 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2020 10:55

Základné údaje

Z20202523

OF-209397

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4451742

Objednávateľ

17335345

Slovenský pozemkový fond

Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prípravné práce na infraštruktúre a následná implementácia vybraných služieb SW balíka M365 E3

softvér, platforma, office

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48300000-1 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov, kreslenie, vytváranie obrázkov, harmonogramov a zlepšovanie produktivity
  • 72513000-4 - Automatizácia kancelárskych prác
  • 72512000-7 - Správa dokumentov
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prípravné práce na infraštruktúre a následná implementácia vybraných služieb SW balíka M365 E3
Funkcia
Objednávateľ požaduje dodávku softvéru Microsoft 365 E3 GOV na 1 rok, súčasťou dodávky budú odborné služby. Súčasťou odborných služieb je aj dodanie užívateľskej dokumentácie a zaškolenie správcov objednávateľa.
Objednávateľ v súčasnosti používa produkt O365 E3 a dodaný produkt musí byť plne kompatibilný s existujúcou infraštruktúrou a systémom obstarávateľa. Plnenie predmetu zmluvy musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov objednávateľa. Objednávateľ požaduje produkt určený pre štátnu správu (GOV).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1 AAD-34679 Microsoft 365 E3 GOV ks 340
Položka č. 2 Odborné služby - analýza , diagnostika, dizajn ks 1
Položka č. 3 Odborné služby - implementácia ks 1
Položka č. 4 Odborné služby - testovanie ks 1
Položka č. 5 Odborné služby - zaškolenie a dokumentácia ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
K položke č. 1 Tovar Produkt obsahuje upgrade z podkladovej licencie podporovaného operačného systému vo verzií Pro na verziu Windows 10 Enterprise. Produkt obsahuje balík Office 365 E365 GOV.
K položke č. 1 Tovar Produkt obsahuje balík bezpečnostných produktov a služieb Enterprise Mobility and Security E3.
K položke č. 2 Odborné služby Analýza existujúcej infraštruktúry a potrieb všetkých koncových užívateľov, kompatibilita koncových zariadení pre použitie s komunikačným nástrojom.
K položke č. 2 Odborné služby Analýza existujúcej infraštruktúry z pohľadu členenie WAN a DMZ zóny, analýza skupín koncových užívateľov.
K položke č. 2 Odborné služby Analýza a katalogizácia typu dokumentov, definícia sady zdrojov, na ktoré sa bude ochrana vzťahovať. Analýza OS mobilných zariadení, potrieb organizácie z pohľadu správy zariadení.
K položke č. 2 Odborné služby Analýza existujúcej infraštruktúry Active Directory, definícia sady Windows Eventov, príprava na VPN integráciu.
K položke č. 2 Odborné služby Kontrola kompatibility a splnenia predpokladov potrebných na úspešné nasadenie portálu, dizajn. Kontrola kompatibility koncových zariadení, rozdelenie na skupiny a dizajn nasadenia.
K položke č. 3 Odborné služby Implementácia - rollout tučného klienta pre všetkých užívateľov, zalicencovanie a plošné nasadenie služby
K položke č. 3 Odborné služby Nasadenie viacfaktorovej autentifikácie a jej konfigurácia pre jednotlivé skupiny užívateľov podľa výsledkov analýzy
K položke č. 3 Odborné služby Konfigurácia zásad pre podmienený prístup, kontrola aplikácie politík pre jednotlivé skupiny užívateľov na základe analýzy
K položke č. 3 Odborné služby Rollout AIP klientov, nasadenie klasifikácie a štítkovania, voľba a implementácia topológie kľúčov tenanta, konfigurácia štítkov a nastavení, aplikácií a služieb pre ochranu dát
K položke č. 3 Odborné služby Nasadenie a konfigurácia služby INTUNE, nastavenie autority, výber povolených platforiem, pridanie a nasadenie politík, Wi-fi, VPN a aplikácií, registrácia zariadení
K položke č. 3 Odborné služby Nasadenie a konfigurácia analytickej služby na ochranu Active Directory
K položke č. 3 Odborné služby Konfigurácia portálu pre samoobslužnú zmenu hesla - konfigurácia užívateľov a licencií, nastavenie Azure SSPR pre registráciu a samoobslužné služby a funkciu password writeback
K položke č. 3 Odborné služby Nasadenie technológie Windows Hello na všetky kompatibilné zariadenia podľa odsúhlaseného dizajnu
K Položke č. 4 Odborné služby Funkčný test overenia pomocou viacfaktorovej autentifikácie pre všetky skupiny užívateľov a rôzne metódy
K Položke č. 4 Odborné služby Funkčný test podmieneného pripojenia pre všetky politiky a skupiny užívateľov
K Položke č. 4 Odborné služby Funkčný test zabezpečenia vybraných dokumentov pre všetky definované klasifikované typy dokumentov a vybrané skupiny užívateľov
K Položke č. 4 Odborné služby Funkčný test registrácie všetkých typov mobilných zariadení pre definované operačné systémy, funkčný test politík, test zaradenia počítača s Windows 10
K Položke č. 4 Odborné služby Funkčný test portálu na samoobslužnú zmenu hesla, funkčné testy prihlásenia pre všetky skupiny užívateľov a všetky metódy prihlásenia
K Položke č. 5 Odborné služby Zaškolenie administrátorov na správu prostredia a prácu v aplikácii TEAMS, zaškolenie hlavných užívateľov na prácu v TEAMS (15), vypracovanie konfiguračnej dokumentácie, projektové vedenie
K Položke č. 5 Odborné služby Zaškolenie administrátorov na konfiguráciu viacfaktorovej autentifikácie, vypracovanie manuálu pre koncových užívateľov
K Položke č. 5 Odborné služby Zaškolenie správcov na konfiguráciu služby podmieneného pripojenia, vypracovanie konfiguračnej dokumentácie služby, projektové vedenie
K Položke č. 5 Odborné služby Zaškolenie správcov na konfiguráciu služby Azure Information Protection, vypracovanie užívateľského manuálu na používanie služby, projektové vedenie
K Položke č. 5 Odborné služby Zaškolenie správcov na konfiguráciu služby INTUNE, vypracovanie dokumentácie nastavenia služby INTUNE, projektové vedenie
K Položke č. 5 Odborné služby Zaškolenie správcov na konfiguráciu služby Azure Advanced Threat Analytics, vypracovanie konfiguračnej dokumentácie služby ATA, projektové vedenie
K Položke č. 5 Odborné služby Zaškolenie správcov na konfiguráciu služby Azure AD self-service password reset, vypracovanie konfiguračnej dokumentácie služby, projektové vedenie
K Položke č. 5 Odborné služby Zaškolenie správcov na konfiguráciu služby Windows Hello, vypracovanie konfiguračnej dokumentácie služby, užívateľský manuál, projektové vedenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva uzatvorená na 12 mesiacov. Kalkulácia musí rešpektovať cenové podmienky určené pre štátny subjekt (Government) definované v multilicenčnom programe „MPSA“. Ponuka dodávateľa musí zohľadňovať náklady na vytvorenie užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb. Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR. Č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrená v eurách a preloží bez výzvy verejnému obstarávateľovi (objednávateľovi) do 24 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, na systémom EKS zaslanú kontaktnú adresu verejného obstarávateľa (objednávateľa).
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, neposkytnutie služby podľa popisu uvedenom v zmluvnom formulári je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa (Objednávateľa) uvedený v zmluve do 10 pracovných dní.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy a požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe.
Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa č. XI Obchodných podmienok elektronického trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte, IBAN a BIC/SWIFT. Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
Názov Upresnenie
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: dodávateľ musí byť zapísaný: v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: dodávateľ musí byť zapísaný: V registri partnerov verejného sektora, podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: dodávateľ musí predložiť do 24 hodín od uzavretia zmluvného vzťahu na EKS emailom oskenované: Kompetencia GOLD Cloud Productivity
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: dodávateľ musí predložiť do 24 hodín od uzavretia zmluvného vzťahu na EKS emailom oskenované: Potvrdenie, že má k dispozícii aspoň dvoch certifikovaných pracovníkov s certifikátom Microsoft Certified Solutions Associate – Office 365
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: dodávateľ musí predložiť do 24 hodín od uzavretia zmluvného vzťahu na EKS emailom oskenovaný: Microsoft Licensing Solution Partner (LSP) – lokálny kontrakt
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: dodávateľ musí predložiť do 24 hodín od uzavretia zmluvného vzťahu na EKS emailom oskenovaný: Certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality dodávateľom t.j.platný certifikát na systémy manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: dodávateľ musí predložiť do 24 hodín od uzavretia zmluvného vzťahu na EKS emailom oskenovaný: Certifikát ISO 20 000–certifikát o zavedení systému riadenia IT služieb,vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienky riadenia IT služieb vyplývajúcej z normy ISO/IEC 20000-1

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Búdková 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

21.02.2020 07:00 — 21.02.2021 16:00

344,00 ks

204 780,48

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.02.2020 11:31

17.02.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.02.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 530
 22
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.02.2020 13:51 - Vstupná ponuka 204 780,00 € Cena s DPH
17.02.2020 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 204 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS