00738328
Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Prenájom laserových multifunkčných zariadení
tlačiareň, multifunkčný, laser, farebná, skener, fotokopírovanie
Tovar, Služba
1. Špecifikácia predmetu zákazky
|
|
---|---|
Funkcia |
• Predmetom zákazky je prenájom 1 ks nového farebného laserového multifunkčného zariadenia do formátu A3 a 2 kusov nových čiernobielych laserových multifunkčných zariadení do formátu A3 (kopírka, tlačiareň a skener v jednom), pripojiteľných prostredníctvom LAN siete. Prenájom sa uzatvára na dobu 36 mesiacov. Súčasťou zákazky nie je dodávka kancelárskeho papiera. Zariadenia budú spĺňať minimálne požiadavky uvedené nižšie |
• Predpokladaný objem tlače všetkých 3 zariadení na obdobie prenájmu je 850 000 strán, z toho 35 000 strán farebnej tlače. Objednávateľ nie je povinný počas obdobia nájmu vyhotoviť predpokladané množstvo vytlačených strán a naopak toto množstvo môže prekročiť. Množstvo uvedených vytlačených strán je len orientačné |
2. Farebné multifunkčné zariadenie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Farebné multifunkčné zariadenie | ks | 1 | ||
Veľkosť operačnej pamäte | MB | 2048 | ||
Veľkosť pevného disku | GB | 250 | ||
Rýchlosť kopírovania / tlač A4 za minútu | strana | 22 | ||
Rýchlosť kopírovania / tlač A3 za minútu | strana | 14 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ zariadenia - multifunkčné | farebná laserová kopírka, tlačiareň a farebný skener v jednom |
Formát originálov | A4, A3 |
Formát papiera | A6, A5, A4, A3, obálky C6 |
Kopírovanie, tlač | automatické obojstranné, automatický podávač originálov s obojstranným skenovaním, zošívačka dokumentov |
Zásobníky na papier | min. 2x500 listov + 1x2000 listov+ 1 x ručný podávač malých formátov na 100 listov |
Rozlíšenie kopírovania | min. 600x600 DPI |
Rozhranie | 10-Base-T/100-Baxe-T/1000-Base-T Ethernet, USB 2.0 |
Podporované sieťové protokoly | TCP/IP, SMB, HTTP, LDP |
Podporované operačné systémy | Microsoft Windows 7/8/8.1/10, 32/64 bit |
Podporované formáty súborov | JPG, TIFF, XPS, PDF, PDF-A |
Tlačové jazyky | PCL6, PCL5, PostScript 3, XPS |
Režimy skenovania | mail, PC, FTP server, adresár SMB server, USB memory |
3. Čiernobiele multifunkčné zariadenie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čiernobiele multifunkčné zariadenie | ks | 2 | ||
Veľkosť operačnej pamäte | MB | 2048 | ||
Veľkosť pevného disku | GB | 250 | ||
Rýchlosť kopírovania / tlač A4 za minútu | strana | 22 | ||
Rýchlosť kopírovania / tlač A3 za minútu | strana | 14 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ zariadenia - multifunkčné | čiernobiela laserová kopírka, tlačiareň a farebný skener v jednom |
Formát originálov | A4, A3 |
Formát papiera | A6, A5, A4, A3, obálky C6 |
Kopírovanie, tlač | automatické obojstranné, automatický podávač originálov s obojstranným skenovaním, zošívačka dokumentov |
Zásobníky na papier | min. 2x500 listov + 1x2000 listov+ 1 x ručný podávač malých formátov na 100 listov |
Rozlíšenie kopírovania | min. 600x600 DPI |
Rozhranie | 10-Base-T/100-Baxe-T/1000-Base-T Ethernet, USB 2.0 |
Podporované sieťové protokoly | TCP/IP, SMB, HTTP, LDP |
Podporované operačné systémy | Microsoft Windows 7/8/8.1/10, 32/64 bit |
Podporované formáty súborov | JPG, TIFF, XPS, PDF, PDF-A |
Tlačové jazyky | PCL6, PCL5, PostScript 3, XPS |
Režimy skenovania | mail, PC, FTP server, adresár SMB server, USB memory |
4. Spoločné vlastnosti farebného a čiernobieleho multifunkčného zariadenia
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Správa zariadení | cez webové zohranie |
Správa zariadení | centrálna správa 3 zariadení cez jednu aplikáciu, umožňujúcu nastavenie prístupových kont vrátane aktualizácie z active directory, stav spotrebného materiálu, tvorbu štatistických reportov za rok a.i. |
Autorizácia užívateľa pre tlač, skenovanie, kopírovanie | prostredníctvom 4 miestneho PIN kódu. Minimálny počet užívateľov 200. |
Iné požiadavky | zariadenia musia poskytovať informácie o vytlačených, skopírovaných, naskenovaných stranách pre jednotlivých užívateľov |
Iné požiadavky | zariadenia budú inštalované ako jeden printserver v LAN. Po prihlásení sa užívateľa cez PIN na ktoromkoľvek zariadení sa vytlačí dokument |
Iné požiadavky | printserver bude inštalovaný na súčasnom Windows server 2016 |
Iné požiadavky | servis bude vykonávaný výhradne dodávateľom zariadenia |
Názov |
Fakturácia štvrťročne v zložení - cena za nájom a mesačné náklady za skutočne vytlačený počet strán (farebných a čiernobielych). Na faktúre budú rozpísane náklady na každé zariadenie samostatne. |
Pre fakturáciu sa za počet strán považuje nasledovne: 1 strana formátu A4 = 1 strana, 1 strana formátu A3 = 2 strany formátu A4. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie, inštaláciu dvoch zariadení na adresu objednávateľa a jedného zariadenia do strediska objednávateľa vzdialeného cca 15km od sídla objednávateľa |
Splatnosť faktúry v zmysle platných obchodných podmienok ET je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať kopírovacie zariadenie a začať poskytovať služby v zmysle rámcovej dohody 2.3.2020 do 28.2.2023. (tzn. rámcová dohoda je platná na dobu určitú - 36 mesiacov). |
Cena za predmet zákazky sa skladá z ceny za prenájom zariadení na 36 mesiacov a z ceny za jednu stranu A4 čiernobielu a farebnú stranu násobenú predpokladaným počtom strán, bez kancelárskeho papiera. Cena mesačného nájmu je pevne stanovená a vytlačené strany sa budú fakturovať podľa skutočného množstva. V tejto cene je zahrnutý celkový servis dodávateľa uvedený v tejto zmluve. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 5 osôb v rozsahu min. 1 hodiny |
Dodávateľ sa zaväzuje v cene nájmu a v cene za skutočne vytlačené strany zabezpečovať: dodávky tonerových náplní, dodávky iného spotrebného materiálu (fotovalce, zobrazovacie jednotky, prenosový pás a valec a iné). |
Dodávateľ sa zaväzuje v cene nájmu a v cene za skutočne vytlačené strany zabezpečovať: Servis, bezporuchový chod zariadenia, výmeny opotrebovaných a poškodených dielov, práce mechanika, opravy, výmeny spotrebného materiálu, nastavovanie, čistenie zariadenia, dopravné a cestovné náklady |
Dodávateľ sa zaväzuje v cene nájmu a v cene za skutočne vytlačené strany zabezpečovať: V prípade poruchy zariadenia presahujúcej 48 hodín od jej nahlásenia, dodanie plne funkčného náhradného zariadenia na celú dobu trvania opravy. |
Dodávateľ sa zaväzuje v cene nájmu a v cene za skutočne vytlačené strany zabezpečovať: V prípade poruchy vykonať servisný zásah do 24 hodín od jeho nahlásenia v pracovný deň. |
V prípade, že nastane zo strany objednávateľa v budúcnosti ( počas trvania tejto ramcovej dohody ) potreba obstarať ďaľšie multifunkčné zariadenie, bude to riešené dodatkom k tejto rámcovej dohode za rovnakých podmienok aké sú v nej uvedené. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. Rozpočet bude obsahovať cenu mesačného nájmu za jednotlivé zariadenia a cenu za 1 ks A4 farebnej tlače a 1 ks A4 čiernobielej tlače. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Množstvo uvedené v technickej špecifikácii je predpokladané množstvo na 36 mesiacov a nie je záväzné. Množstvo bude odobraté podľa potreby objednávateľa. Za ukončenie rámcovej dohody sa považuje dátum po uplynutí 36 mesiacov a nie je rozhodujúce, či bol vyčerpaný celý objem predmetu zákazky alebo bol tento objem prečerpaný. |
Dodávateľ a objednávateľ sa dohodli, že v prípade ak budú čiastočné plnenia prebiehať bez problémov, vystaví objednávateľ dodávateľovi len jednu referenciu v zmysle § 12 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní po ukončení rámcovej dohody. |
Doba trvania Rámcovej dohody je od 2. 03. 2020 do 28. 02. 2023. |
Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
02.03.2020 00:00 — 28.02.2023 23:59
3,00 ks
14 490,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.02.2020 13:59
13.02.2020 12:00
13.02.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.02.2020 09:28 - Vstupná ponuka | 14 400,00 | € | Cena s DPH |
13.02.2020 11:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 262,11 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: