• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2020 14:12
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2020 15:20

Detail zákazky Z20202381

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2020 14:12
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2020 15:20

Základné údaje

Z20202381

OF-209369

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4442469

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

36675601

EZ - PROFINAL SK, spol. s r.o.

D. Štúra 1009/8, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Záložný zdroj pre Server

záložný zdroj, zdroj nepretržitého napájania

  • 31154000-0 - Zdroje nepretržitého/stáleho napájania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Záložný zdroj pre server
Funkcia
zdroj nepretržitého napájania pre server a aktívne sieťové prvky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. ZÁLOŽNÝ ZDROJ pre server ks 1
1.1 výstupný výkon VA/W 3000/2700
1.2 výstupy C13 ks 8
1.3 výstupy C19 ks 3
1.4 vstupy C20 ks 1
1.5 výdrž pri plnom výkone ( 2700W ) min 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.6 Inštalácia záložného zdroja RACK - na ležato
1.7 Technológia Line-interaktívne
1.8 Montážna sada pre inštaláciu do Racku áno, súčasťou
1.9 Správa cez sieť áno
1.10 LCD displej áno
1.11 Výmena  batérie Jednoduchá, bez servisného zásahu
1.12 Ukazovateľ doby do výmeny batérie áno
1.13 Súčasťou balenia Dokumentácia + softvér na CD/ DVD
1.14 Záruka na zariadenie 3 roky
1.15 Záruka na batérie 2 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru.
3. Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy
4.Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v  EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a cenu za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH a to v  rozsahu: Názov jednotlivých položiek predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku, vyobrazenie výrobku.
5. Požaduje sa záručná doba minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy.
6. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť  svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
7. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných  náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH ,  sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH , Cenu za  počet MJ v EUR bez DPH, Cenu za počet MJ v EUR s DPH.
8. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy (KZ) vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto  KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi  akékoľvek práva a povinnosti z tejto KZ vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na  tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie  písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa
10. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky"  sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy
11. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci  Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
12. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude  zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

20.02.2020 07:30 — 26.02.2020 15:00

1,00 ks

1 853,51

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.02.2020 14:12

12.02.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.02.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 496
 5
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.02.2020 20:31 - Vstupná ponuka 1 020,00 € Cena s DPH
07.02.2020 20:31 - Najvýhodnejšia ponuka 1 020,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS