• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2020 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2020 10:21
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2020 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2020 11:15

Detail zákazky Z20202364

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2020 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2020 10:21
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2020 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2020 11:15

Základné údaje

Z20202364

OF-208273

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4447969

Objednávateľ

00891479

Stredná odborná škola polytechnická

Jelšavská 404, Dolný Kubín-Kňažia, 02601, SVK

Dodávateľ

36394556

Liptovské pekárne a cukrárne VČELA - Lippek k.s.

1.mája 1919, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb a pečivo

chlieb, pečivo, pekárenské výrobky

  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15811000-6 - Pekársky tovar
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb a pečivo
Funkcia
Dovoz čerstvého chleba a pečiva do školskej jedálne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb pšeničný biely, 1 kg ks 2000
Rožok biely, 40 g ks 11300
Kaiserka tmavá, 50 g ks 240
Žemľa biela, 40 g ks 1100
Bageta biela, 150 g ks 400
Sendvič, 400 g ks 30
Pagáč škvarkový, 50 g ks 620
Pizza koláč, 100 g ks 70
Rožok sladký, 55 g ks 800
Pľunder, 100 g ks 750
Šatôčka tvarohová, 100 g ks 200
Šatôčka maková, 80 g ks 100
Šiška smažená, 50 g ks 2500
Croisant čokoládový, 60 g ks 500
Vianočka s hrozienkami, 400 g ks 450
Závin tvarohový, 400 g ks 110
Závin jablkový, 400 g ks 110
Závin makový, 400 g ks 110
Večka s náplňou, 100 g ks 100
Rožok grahamový, 55 g ks 1300
Croisant maslový, 60 g ks 150
Bábovka mramorová, 400 g ks 30
Slniečko s náplňou, 80 g ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čerstvé a nedopekané výrobky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Uchádzač o zákazku musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona - musí byť oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Dovoz čerstvého chleba a pečiva požadujeme denne do 05.30 hod. V pracovných dňoch, ale v prípade potreby aj počas víkendov a školských prázdnin (pre potreby podnikateľskej činnosti).
S úspešným uchádzačom bude uzatvorená Rámcová dohoda na obdobie 12 mesiacov. Od 01.02.2020 do 31.01.2021.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe denných objednávok vedúcej školskej jedálne (telefonicky alebo mailom).
Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky požiadavky v zmysle platnej legislatívy a platného Potravinového kódexu SR pre pekárenské výrobky.
Požadujeme iba čerstvé a nedopekané výrobky. Dodávku vyžadujeme v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/2.
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názor tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu potravín.
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si obstarávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvá sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Dodávateľ musí disponovať certifikátom bezpečnosti potravín ISO 22000 a HACCP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jelšavská 404, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

2 806,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.02.2020 10:18

13.02.2020 10:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.02.2020 10:36

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 145
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.02.2020 10:17 - Vstupná ponuka 2 805,48 € Cena s DPH
13.02.2020 10:17 - Najvýhodnejšia ponuka 2 805,48 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS