00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
47634065
WIRTUOS, s. r. o.
Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 821 04, SVK
Rozšírenie integračnej platformy a externých integrácií
Integrácie
Služba
1. Elektronická služba umožňujúca prístup objednávateľa k odpisu a výpisu z Registra trestov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Analýza, návrh riešenia integrácie (scenáre použitia) | ks | 1 | ||
2. Príprava a schválenie integračnej dokumentácie - Dohoda o integračnom zámere (podpísanie DIZ) | ks | 1 | ||
3. Implementácia riešenia integrácií | ks | 1 | ||
4. Akceptácia a spustenie do prevádzky | ks | 1 |
2. Elektronická služba umožňujúca objednávateľa získať informáciu o pridelenom identifikačnom čísle cudzinca z Registra fyzických osôb
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Analýza, návrh riešenia integrácie (scenáre použitia) | ks | 1 | ||
2. Príprava a schválenie integračnej dokumentácie - DIZ (podpísanie) | ks | 1 | ||
3. Implementácia riešenia integrácií | ks | 1 | ||
4. Akceptácia a spustenie do prevádzky | ks | 1 |
3. Rozšírenie existujúceho aplikačného prostredia Centrálnej Integračnej Platformy (CIP) Fabasoft eGOV Suite – Integration Platform pre využívanie el.služby prístupu k odpisu a výpisu z registra trestov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozšírenie aplikačného prostredia Centrálnej integračnej platformy pre komunikáciu s externým integračným partnerom Register trestov za účelom volania konzumentských služieb a ich poskytovania interným IS za účelom: § Prístupu k odpisu a výpisu z registra trestov (Umožniť objednávateľovi získať informácie z registra trestov) Na MetaIS boli identifikované potenciálne nasledovné služby: - Podanie žiadosti o výpis a odpis RT, sluzba_is_32918 - Poskytnutie výpisu a odpisu z RT, sluzba_is_32919 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Súčasťou rozšírenia CIP pre potreby poskytovania služieb interným IS bude zaškolenie administrátora. |
4. Rozšírenie existujúceho aplikačného prostredia Centrálnej Integračnej Platformy (CIP) Fabasoft eGOV Suite – Integration Platform pre využívanie el.služby poskytujúcej informáciu o pridelenom identifikačnom čísle cudzinca
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozšírenie aplikačného prostredia Centrálnej integračnej platformy pre elektronickú komunikáciu s integračným partnerom Register fyzických osôb za účelom volania konzumentskej služby a jej poskytovania interným IS za účelom:Získania informácie o pridelenom identifikačnom čísle cudzincaNa MetaIS boli identifikované potenciálne nasledovné služby:- Poskytnutie rozšírených údajov o osobe z REGOB, sluzba_is_34130- Poskytnutie konsolidovaných údajov o subjekte, sluzba_is_49247- Poskytnutie odpisu z registra fyzických osôb o evidencii cudzincov, sluzba_is_682 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Súčasťou rozšírenia CIP pre potreby poskytovania služieb interným IS bude zaškolenie administrátora. |
Názov |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EU a služba bude realizovaná v SR z iného členského štátu EU, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVlESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
Predmetom zákazky je rozšírenie existujúceho aplikačného prostredia Centrálnej integračnej platformy - Fabasoft eGov Suite - Integration platform pre zabezpečenie komunikácie s externým integračným partnerom podľa zadania za účelom integrácie na služby, ktoré sú poskytované externými integračnými partnermi vrátane poskytovania interným IS v prostredí objednávateľa. |
SPRESNENIE LEHOTY POSKYTNUTIA SLUŽBY: objednávateľ požaduje dodať analýzu návrhom riešenia a pripraviť a podpísať DIZ do troch (3) mesiacov od účinnosti zmluvy. Implementáciu riešenia integrácií a spustenie do prevádzky objednávateľ požaduje do šiestich (6) mesiacov od účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi tabuľku s 2 fakturačnými míľnikmi vrátane sumy za dodanie služieb bez DPH a s DPH. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní služieb v súlade s harmonogramom lehoty dodania v dvoch platbách, na základe podpísaných akceptačných protokolov a doručených faktúr so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi súhlas od autorizovaného partnera FABASOFT pre Slovenskú republiku na úpravy a rozšírenie existujúceho riešenia Centrálnej integračnej platformy postavenej na platforme Fabasoft eGov Suite - Integration platform o nové definované služby a funkcie implementované na uvedenej platforme. |
Nezaslanie súhlasu podľa predchádzajúcej vety a nedodržanie požadovaných výstupov, vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
20.02.2020 00:00 — 19.08.2020 00:00
1,00 celý rozsah
165 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.02.2020 16:42
17.02.2020 17:00
18.02.2020 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.02.2020 12:21 - Vstupná ponuka | 165 600,00 | € | Cena s DPH |
17.02.2020 16:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 164 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: