• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2020 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2020 10:20

Detail zákazky Z20202348

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2020 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2020 10:20

Základné údaje

Z20202348

OF-209004

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4451722

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36289906

MIVASOFT, spol. s r.o.

M.R. Štefánika 67/14, Šaľa, 927 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie a montáž projektorov

dodanie, montáž, projektor, kabeláž

  • 32321200-1 - Audiovizuálne zariadenia
  • 32417000-9 - Multimediálne siete
  • 32421000-0 - Kabeláž siete
  • 45255400-3 - Montážne práce
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Projektor vrátane montáže signálnej kabeláže, elektrokabeláže a vyvedenia výstupov do stola (BENQ MH 750 alebo plný ekvivalent)
Funkcia
Zabezpečenie pracovných aktivít
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dodanie a montáž  projektora, ktorý bude osadený v strope, vrátane elektrokabeláže, signálnej kabeláže, vrátane stropného držiaka a vrátane vyvedenia výstupov do stola. ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodanie a montáž  projektora, ktorý bude osadený v strope, vrátane elektrokabeláže, signálnej kabeláže, vrátane stropného držiaka a vrátane vyvedenia výstupov do stola.
Systém projekcie DPL
Rozlíšenie: min. 1920 × 1080 (natívne)
Jas: 4500 ANSI lumenov
Kontrastný pomer: min.10 000:1
Rozhranie: 2 x HDMI, 1 x S-Video vstup, 1 x VGA vstup, 1 x VGA výstup, 1 x mini USB typ-B, 1 x USB typ-A, 1 x RS-232, 1× kompozitný vstup, 2× audio vstup, 1× audio výstup, 1× RJ-45 LAN
Záruka: 3 roky
Hmotnosť: do 5 kg
Životnosť lampy: min. 2 500 hod.
Životnosť lampy v eco režime: min. 4 500 hod.
Funkcia: funkcia vyrovnávania rohov (obraz do rohu)
Vyvedenie výstupov do stola -KOVOVÁ káblová podlahová prechodová lišta - pochôdzna -otvárací zásuvkový rámik do stola k konektormi - VGA, HDMI, 230V, JACK 3,5mm -legrand noha alebo plný ekvivalent
 2. Projektor bez inštalovania kabeláže (BENQ MH 750 alebo plný ekvivalent)
Funkcia
Zabezpečenie pracovných aktivít
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dodanie a montáž  projektora - pevný zabudovaný v strope bez inštalovania  kabeláže (výmena kus za kus) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodanie a montáž  projektora - pevný zabudovaný v strope bez inštalovania kabeláže (výmena kus za kus)
Systém projekcie DPL
Rozlíšenie: min. 1920 × 1080 (natívne)
Jas: 4500 ANSI lumenov
Kontrastný pomer: min.10 000:1
Farba: Farba:
Záruka: 3 roky
Hmotnosť: do 5 kg
Životnosť lampy: min. 2 500 hod.
Životnosť lampy v eco režime: min. 4 500 hod.
Funkcia: funkcia vyrovnávania rohov (obraz do rohu)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu zmluvy uvádzajú údaje, alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent, alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných, alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Cena za dodanie predmetu zákazky je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní, montáže, inštalácii na mieste plnenia, t.j. celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
ROZPIS PREDMETU ZMLUVY: Objednávateľ požaduje do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis plnenia zmluvy a to: - jednotkové ceny bez DPH, výšku DPH a celkovú cenu s DPH s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta - konkrétne typy zariadení, ktorými bude plniť predmet zmluvy.
VIZUALIZÁCIA Objednávateľ požaduje do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť NÁVRH VIZUALIZÁCIE VEDENIA SIGNÁLNEJ KABELÁŽE,  ELEKTROKABELÁŽE A VYÚSTENIA VÝSTUPOV DO STOLA (TJ VIZUALIZÁCIA CELKOVÉHO RIEŠENIA PREDMETU ZMLUVY, ĎALEJ LEN VIZUALIZÁCIA) S OHĽADOM NA ESTETICKÉ A TECHNICKÉ POŽIADAVKY OBJEDNÁVATEĽA.
Dodávateľ  si termín obhliadky miesta plnenia vopred dohodne s kontaktnou osobou objednávateľa. Obhliadka miesta plnenia je možná v pracovných dňoch od 8:00 h do 15: 00 h.
VIZUALIZÁCIU ODSÚHLASUJE POVERENÝ ZAMESTNANEC OBJEDNÁVATEĽA DO 3 PRACOVNÝCH DNÍ od jej doručenia objednávateľovi. UZATVORENÚ ZMLUVU BUDE MOŽNÉ PLNIŤ AŽ PO ODSÚHLASENÍ VIZUALIZÁCIE. V PRÍPADE,AK OBJEDNÁVATEĽ NEODSÚHLASÍ PREDLOŽENÚ VIZUALIZÁCIU, BUDE TO POVAŽOVANÉ ZA DÔVOD NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi predmet plnenia,  v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodat', objednávateľ je oprávnený uplatnit' si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. Cieľom zmluvnej pokuty je pokryt' náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a
opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodat', alebo nedokázaním splnit' osobitné požiadavky.
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred jej dodaním.
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste dodávateľa, ktorý bude prílohou faktúry.
Dodávateľ dodá celý predmet zmluvy v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou  nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle zmluvy. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať predmet plnenia zmluvy, ktorý bol objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

09.03.2020 14:00

3,00 celok

4 142,63

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.02.2020 08:55

17.02.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.02.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1071
 62
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.02.2020 10:55 - Vstupná ponuka 4 140,00 € Cena s DPH
12.02.2020 15:30 - Najvýhodnejšia ponuka 4 138,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS