36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36289906
MIVASOFT, spol. s r.o.
M.R. Štefánika 67/14, Šaľa, 927 01, SVK
Dodanie a montáž projektorov
dodanie, montáž, projektor, kabeláž
Tovar, Služba
1. Projektor vrátane montáže signálnej kabeláže, elektrokabeláže a vyvedenia výstupov do stola (BENQ MH 750 alebo plný ekvivalent)
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pracovných aktivít |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dodanie a montáž projektora, ktorý bude osadený v strope, vrátane elektrokabeláže, signálnej kabeláže, vrátane stropného držiaka a vrátane vyvedenia výstupov do stola. | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodanie a montáž projektora, ktorý bude osadený v strope, vrátane elektrokabeláže, signálnej kabeláže, vrátane stropného držiaka a vrátane vyvedenia výstupov do stola. | |
Systém projekcie | DPL |
Rozlíšenie: | min. 1920 × 1080 (natívne) |
Jas: | 4500 ANSI lumenov |
Kontrastný pomer: | min.10 000:1 |
Rozhranie: | 2 x HDMI, 1 x S-Video vstup, 1 x VGA vstup, 1 x VGA výstup, 1 x mini USB typ-B, 1 x USB typ-A, 1 x RS-232, 1× kompozitný vstup, 2× audio vstup, 1× audio výstup, 1× RJ-45 LAN |
Záruka: | 3 roky |
Hmotnosť: | do 5 kg |
Životnosť lampy: | min. 2 500 hod. |
Životnosť lampy v eco režime: | min. 4 500 hod. |
Funkcia: | funkcia vyrovnávania rohov (obraz do rohu) |
Vyvedenie výstupov do stola | -KOVOVÁ káblová podlahová prechodová lišta - pochôdzna -otvárací zásuvkový rámik do stola k konektormi - VGA, HDMI, 230V, JACK 3,5mm -legrand noha alebo plný ekvivalent |
2. Projektor bez inštalovania kabeláže (BENQ MH 750 alebo plný ekvivalent)
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pracovných aktivít |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dodanie a montáž projektora - pevný zabudovaný v strope bez inštalovania kabeláže (výmena kus za kus) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodanie a montáž projektora - pevný zabudovaný v strope bez inštalovania kabeláže (výmena kus za kus) | |
Systém projekcie | DPL |
Rozlíšenie: | min. 1920 × 1080 (natívne) |
Jas: | 4500 ANSI lumenov |
Kontrastný pomer: | min.10 000:1 |
Farba: | Farba: |
Záruka: | 3 roky |
Hmotnosť: | do 5 kg |
Životnosť lampy: | min. 2 500 hod. |
Životnosť lampy v eco režime: | min. 4 500 hod. |
Funkcia: | funkcia vyrovnávania rohov (obraz do rohu) |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu zmluvy uvádzajú údaje, alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent, alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných, alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Cena za dodanie predmetu zákazky je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní, montáže, inštalácii na mieste plnenia, t.j. celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
ROZPIS PREDMETU ZMLUVY: Objednávateľ požaduje do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis plnenia zmluvy a to: - jednotkové ceny bez DPH, výšku DPH a celkovú cenu s DPH s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta - konkrétne typy zariadení, ktorými bude plniť predmet zmluvy. |
VIZUALIZÁCIA Objednávateľ požaduje do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť NÁVRH VIZUALIZÁCIE VEDENIA SIGNÁLNEJ KABELÁŽE, ELEKTROKABELÁŽE A VYÚSTENIA VÝSTUPOV DO STOLA (TJ VIZUALIZÁCIA CELKOVÉHO RIEŠENIA PREDMETU ZMLUVY, ĎALEJ LEN VIZUALIZÁCIA) S OHĽADOM NA ESTETICKÉ A TECHNICKÉ POŽIADAVKY OBJEDNÁVATEĽA. |
Dodávateľ si termín obhliadky miesta plnenia vopred dohodne s kontaktnou osobou objednávateľa. Obhliadka miesta plnenia je možná v pracovných dňoch od 8:00 h do 15: 00 h. |
VIZUALIZÁCIU ODSÚHLASUJE POVERENÝ ZAMESTNANEC OBJEDNÁVATEĽA DO 3 PRACOVNÝCH DNÍ od jej doručenia objednávateľovi. UZATVORENÚ ZMLUVU BUDE MOŽNÉ PLNIŤ AŽ PO ODSÚHLASENÍ VIZUALIZÁCIE. V PRÍPADE,AK OBJEDNÁVATEĽ NEODSÚHLASÍ PREDLOŽENÚ VIZUALIZÁCIU, BUDE TO POVAŽOVANÉ ZA DÔVOD NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi predmet plnenia, v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodat', objednávateľ je oprávnený uplatnit' si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. Cieľom zmluvnej pokuty je pokryt' náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a |
opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodat', alebo nedokázaním splnit' osobitné požiadavky. |
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred jej dodaním. |
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste dodávateľa, ktorý bude prílohou faktúry. |
Dodávateľ dodá celý predmet zmluvy v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle zmluvy. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať predmet plnenia zmluvy, ktorý bol objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
09.03.2020 14:00
3,00 celok
4 142,63
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.02.2020 08:55
17.02.2020 09:00
17.02.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.02.2020 10:55 - Vstupná ponuka | 4 140,00 | € | Cena s DPH |
12.02.2020 15:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 138,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: