• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.02.2020 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2020 15:20

Detail zákazky Z20202321

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.02.2020 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2020 15:20

Základné údaje

Z20202321

OF-209286

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4440771

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skladové regály s vysokou nosnosťou

Regál

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39151100-6 - Regály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Regál
Funkcia
Výška regálu: 200-240 cm; hĺbka regálu/police 45-50 cm; šírka regálu/police: 90 cm; počet políc v regáli: 5; nosnosť každej police: 150-180 kg; nosnosť celého regálu: 750 – 900 kg; materiál políc: drevo alebo drevovláknitá doska; materiál koštrukcie: oceľ; možnosť nastaviteľnej výšky jednotlivých políc.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy vlastný návrh na plnenie – t.j. predloží, aký typ a akú značku ponúka, pričom preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom.
Do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predloží úspešný uchádzač elektronicky jednotkovú cenu bez DPH, DPH, jednotkovú cenu s DPH, cena celkom bez DPH a s DPH.
Úspešný uchádzač zabezpečí dopravu na miesto určenia nákladným vozidlom, pričom konkrétne miesto určenia bude spresnené s úspešným uchádzačom po uzavretí zmluvy.
Podkladom pre fakturáciu je čitateľný dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami s uvedením predmetu, množstva a dátumu dodania.
Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (doprava, balenie, iné...).
Záruka minimálne 12 mesiacov.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Centrum informačných technológií UK, Šafárikovo námestie 6, 814 99 Bratislava 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

17.02.2020 09:00 — 28.02.2020 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

250,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.02.2020 13:52

11.02.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.02.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 268
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.02.2020 12:36 - Vstupná ponuka 250,00 € Cena bez DPH
07.02.2020 12:36 - Najvýhodnejšia ponuka 250,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS