• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.02.2020 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2020 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2020 15:23
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2020 15:35

Detail zákazky Z20202313

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.02.2020 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2020 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2020 15:23
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2020 15:35

Základné údaje

Z20202313

OF-208829

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4440777

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

31666540

PROSOFT Košice, a.s.

Letná 27, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencia programu DOPRAVA, modul eZdravie

Licencie MIS PROMIS®, podpora, upgrade,

  • 48900000-7 - Rôzne softvérové balíky a počítačové systémy
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. LICENCIA programu DOPRAVA, modul eZdravie
Funkcia
1. Predmetom je rozšírenie existujúceho programového vybavenia s názvom DOPRAVA , modul eZdravie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Licencia programu DOPRAVA, modul  eZdravie ks 10
1.1 podpora a upgrade do 31.1.2022 ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodanie licenčných práv k informačným systémov uvedených vyššie uvedenému počtu  licenciám Medicínskeho Informačnému Systému (MIC) Promis  s platnosťou do 31.01.2022, ktorá oprávňuje užívateľov využívať licenciu systému MIS Promis.
2. Dodávateľ zabezpečí zároveň produktovú podporu (maintenace), upgrade  licencií do 31.1.2022 k informačným systémov uvedených vyššie uvedenému počtu licencií
3. V rámci produktovej podpory dodávateľ poskytuje update a upgrade softvérového riešenia. Pod pojmom „update“ sa rozumie iba taká zmena softvérového produktu, ktorá prináša zlepšenie alebo prispôsobenie jeho existujúcej funkcionality a funkčnej špecifikácii softvéru alebo odstránenie prípadných chýb. Pod pojmom „upgrade“ sa rozumie povýšenie softvérového riešenia na novú verziu s novými funkciami resp. zásadnou zmenou existujúcej funkčnosti.
4. Výška konečnej ceny za predmet plnenia musí zahrňovať všetky náklady ktoré bezprostredne súvisia s plnením zákazky.
5. Cena vrátane dopravy na miesto plnenia.
6. Plnenie predmetu zákazky podľa opisu predmetu zákazky 1.1. Osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky (licenčné práva) sa dodávateľ zaväzuje dodať po potvrdení Objednávateľa a toto plnenie potvrdí oprávnená osoba Objednávateľa podpísaním protokolu o akceptácii dodania.
7. V rámci plnenia predmetu zákazky podľa opisu predmetu zákazky 1.2. Osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky (produktová podpora) je Dodávateľ povinný poskytovať Objednávateľovi údržbu  softvérových licencií, ktorá zahŕňa aktualizovanie SW aplikácie na najvyššiu možnú verziu nasledovne:
7.1. Informovať písomne alebo elektronickou poštou bez zbytočného odkladu o nových verziách SW aplikácie.
7.2. Realizovať každú aktualizáciu bez zbytočného odkladu po uvedení nových verzií SW aplikácie, vrátane úpravy dokumentácie spojenej s vykonanou aktualizáciou.
8. Úspešný  Dodávateľ predloží Objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy:
8.1 podrobnú cenovú kalkuláciu.
8.2. oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Dodávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) pracovných  dní odo dňa účinnosti  zmluvy.
8.3. oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr 3 pracovných dní pred uskutočnením zmeny.
9. Objednávateľ predloží dodávateľovi  do 3 pracovných  dní odo dňa účinnosti zmluvy:
9.1. informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Objednávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) pracovných dní odo dňa účinnosti  zmluvy;
9.2. oznámi Dodávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Objednávateľa a to najneskôr do troch (3) pracovných  dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby;
10. Na licencie dodané v rámci plnenia predmetu zákazky Dodávateľ udelí Objednávateľovi tieto licencie ako:
10.1. časovo neobmedzené (po dobu ochrany majetkových práv trvajúce)
10.2. nevýhradné a neprenosné platné len pre potreby Objednávateľa.
11. Objednávateľ získava zaplatením dohodnutej zmluvnej ceny licenciu, ako právo používať dodaný SW v rozsahu tejto zmluvy. Poskytnuté licencie oprávňujú Objednávateľa používať softvér, v akom mu bol dodaný, resp. modifikovaný Dodávateľom na základe dohody zmluvných strán.
12. Zmluvné strany sa vzájomne zaväzujú, že zachovajú mlčanlivosť o všetkých informáciách akejkoľvek povahy, s ktorými sa oboznámia s plnením tejto Zmluvy a že v prípade kontaktu s osobnými údajmi fyzických osôb budú postupovať v zmysle zákona č 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a súčasne sa zaväzujú, že zaistia dodržiavanie tohto záväzku svojimi pracovníkmi.
13. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
14. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
15. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru.
16. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude  zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej Objednávateľom.
17. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len  po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
18.V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti Zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom.
19. Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať  za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
20. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto licenčnej zmluvy (LZ)  vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto LZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z LZ vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto LZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

21.02.2020 07:30 — 28.02.2020 15:00

10,00 ks

6 187,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.02.2020 14:41

11.02.2020 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.02.2020 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 408
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.02.2020 10:11 - Vstupná ponuka 6 180,00 € Cena s DPH
11.02.2020 10:11 - Najvýhodnejšia ponuka 6 180,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS