• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.02.2020 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2020 14:50

Detail zákazky Z20202308

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.02.2020 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2020 14:50

Základné údaje

Z20202308

OF-209317

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4440755

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

44845685

DETSKÉ IHRISKÁ, s.r.o.

Obchodná 9/17, Sečovce, 07801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zhotovenie regálov do príručnej spisovne

regál

  • 39151100-6 - Regály
  • 45421140-7 - Montáž kovových stolárskych výrobkov okrem dverí a okien
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zhotovenie regálov do príručnej spisovne
Funkcia
Regál požadujeme vyhotoviť z kovových častí, s montážou a kotvením do steny, s drevenými policami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Regál ks 1
Výška regálu cm 250
Šírka regálu cm 150
Hĺbka regálu cm 33
Počet políc ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál regál kov ošetrený náterom, kotvenie do steny
Materiál polica drevo
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia,  vynesenia do miesta určenia, inštalácie/montáže a likvidácie obalov.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov.
Dodávateľ odsúhlasí s odberateľom pred dodaním farebný odtieň, rozmery a umiestnenie osobne na obhliadke.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie a obrazovej prílohy, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy .
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

14.02.2020 08:00 — 28.02.2020 14:00

1,00 ks

300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.02.2020 11:13

11.02.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.02.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1006
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.02.2020 13:22 - Vstupná ponuka 300,00 € Cena s DPH
06.02.2020 13:22 - Najvýhodnejšia ponuka 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS