00314897
Mesto Trstená
Bernolákova 96/8, Trstená, 02801, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné lístky
stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov |
poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods.2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo stravných lístkov | ks | 0 | 25000 | |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | Eur | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravný lístok obsahuje | rok platnosti stravného lístka |
Stravný lístok obsahuje | nominálnu hodnotu stravného lístka |
Stravný lístok | papierová forma |
Knižná väzba | viazané po 20 kusov |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov do 48 hodín od podania objednávky do sídla objednávateľa, alebo na miesto určené v objednávke. |
Stravné lístky budú u dodávateľa objednávané na základe čiastkových objednávok. Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať poštou, e-mailom, faxom alebo telefonicky podľa dohody zmluvných strán. |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo stravných poukážok na 12 mesiacov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v objednávkach. Trvanie zmluvy je na dobu určitú a to odo dňa jej účinnosti po dobu maximálne 12 mesiacov resp. do vyčerpania celkovej výšky plnenia, čo nastane skôr. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvného počtu stravných lístkov alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit a celkový počet stravných poukážok. |
Celková cena za stravný lístok je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka v € a výškou poplatku za poskytnuté služby v € vrátane DPH. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných lístkov, zahŕňa províziu dodávateľa, pokrýva tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním stravných lístkov objednávateľovi, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady dodávateľa. |
Daňový doklad - faktúra - za objednané stravné lístky bude doručený objednávateľovi spolu so stravnými lístkami v zmysle platných predpisov. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne každý mesiac za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu so splatnosťou do 30 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľovi je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi rovnajúcej sa cene vrátených stravných lístkov, alebo dodanie nových stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka, ostatné poplatky ostanú nezmenené. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravného lístka akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravného lístka sú započítané v provízii Dodávateľa. Výška dohodnutej provízie vyjadrenej percentom (%) sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov (poplatku za poskytnuté služby) aj pri zmene nominálnej hodnoty stravných poukážok po celú dobu trvania zmluvy. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie poškodených stravných lístkov, resp. zásielky. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných lístkov. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Doba platnosti stravných lístkov vydaných v mesiacoch október, november a december príslušného kalendárneho roka trvá do konca nasledujúceho roka. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami. |
Bernolákova 96/8, Trstená, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika
12
25 000,00 ks
100 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.02.2020 10:12
12.02.2020 10:30
12.02.2020 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.02.2020 10:14 - Vstupná ponuka | 100 000,00 | € | Cena s DPH |
12.02.2020 07:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 99 998,50 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: