• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2020 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2020 10:50

Detail zákazky Z20202269

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2020 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2020 10:50

Základné údaje

Z20202269

OF-209233

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4438916

Objednávateľ

00679089

Centrum biológie rastlín a biodiverzity Slovenskej akadémie vied, v. v. i.

Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84523, SVK

Dodávateľ

47899948

X logistics, s.r.o.

Dvorčianska 815, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

monitor

monitor

  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monitor HP 27 f
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
LED monitor HP 27 f ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný dodať nový tovar, doposiaľ nepoužitý, ani repasovaný alebo inak renovovaný, nie testovaný ani vystavovaný, bez vád, s požadovanými vlastnosťami, v originálnom balení, s príslušnou dokumentáciou týkajúcou sa tovaru (napr. záručný list, návod na používanie apod.) v slovenskom jazyku. balenie obsahuje: monitor, HDMI kábel, VGA kábel, sieťový napájací kábel
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaných tovarov, ich špecifikáciu a vyobrazenie. Ak takto ponúknuté výrobky budú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento zašle Dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať Dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ poskytuje na tovar, ktorý je predmetom plnenia, záruku za akosť 36 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru Objednávateľom.
Kontaktná osoba Objednávateľa, poverená na prevzatie tovaru, tovar prevezme na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru skontrolovať tovar, ktorý je predmetom plnenia, a v prípade dodávky iného tovaru, poškodeného tovaru, tovaru, ktorý nespĺňa parametre stanovené Objednávateľom alebo nekompletnosti dodávky, takýto tovar neprevziať. V takomto prípade nevzniká Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej ceny.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru Objednávateľovi až po dodaní celého predmetu plnenia. Na faktúre je povinný uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavok, ani zálohovú platbu.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade porušenia povinností Dodávateľa a využitia práva na ukončenie zmluvy Objednávateľom nevzniká Dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej ceny.
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči Objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „OZ“) tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky Dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa je neplatné podľa § 39 OZ. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva SR).
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

13.02.2020 09:00 — 21.02.2020 16:00

2,00 ks

310,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.02.2020 13:21

10.02.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.02.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 387
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.02.2020 13:36 - Vstupná ponuka 270,00 € Cena s DPH
05.02.2020 13:36 - Najvýhodnejšia ponuka 270,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS