• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2020 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2020 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2020 11:45

Detail zákazky Z20202247

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2020 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2020 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2020 11:45

Základné údaje

Z20202247

OF-208996

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4438896

Objednávateľ

36855642

agrokomplex NÁRODNÉ VÝSTAVISKO, štátny podnik

Výstavná 4, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jedálny kupón

Jedálne kupóny, stravné poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok v stravovacích zariadeniach akceptujúcich stravné poukážky úspešného uchádzača.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
stravná poukážka - predpokladané množstvo kus 12000
stravná poukážka 1 ks - nominálna hodnota eur 3,90
počet poukážok v knižnej väzbe kus 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje minimálne rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Číselný resp. čiarový kód
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Nominálna hodnota stravných poukážok a odobrané množstvo stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od zmien v právnych predpisoch a organizačných zmien objednávateľa.
2. Objednávateľ má počas trvania zmluvného vzťahu právo požiadať o zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky, ktorá sa vykoná na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Dodávateľ je povinný tejto žiadosti objednávateľa vyhovieť.
3. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané v percente provízie dodávateľa, toto percento zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky nebude menené.
4. Dodávateľ si je vedomý, že počas trvania tejto zmluvy objednávateľ nie je povinný odobrať celé množstvo stravných poukážok. Neodobratie predpokladaného množstva stravných poukážok dodávateľ nebude považovať za jemu spôsobenú škodu.
5. Stravné poukážky nespotrebované následkom zmeny nominálnej hodnoty dodávateľ spätne odkúpi za rovnakú cenu, akú za ne objednávateľ zaplatil.
6. Objednávanie stravných poukážok sa bude realizovať podľa potreby objednávateľa formou písomných objednávok zaslaných na emailovú adresu dodávateľa, alebo cez on-line systém dodávateľa.
7. Dodávateľ v deň doručenia objednávky potvrdí objednávateľovi jej prijatie.
8. Objednávka musí obsahovať číslo tejto zmluvy v EKS, číslo objednávky, množstvo a nominálnu hodnotu požadovaných stravných poukážok a adresu sídla objednávateľa a meno oprávnenej osoby objednávateľa, ktorá poukážky prevezme.
9. Dodanie stravných poukážok do sídla objednávateľa zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od doručenia objednávky.
10. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní.
11. Na predmet tejto zákazky objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohové platby.
12. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom prevzatia stravných poukážok zodpovednou osobou objednávateľa.
13. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa § 10 ods. 1 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a prílohy: objednávateľom odsúhlasený súpis dodaných stravných poukážok (dodací list) a fotokópia objednávky.
14. V prípade, že predložená faktúra nebude obsahovať náležitosti a prílohy uvedené v predchádzajúcom bode, objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, ktorý je povinný vystaviť novú faktúru s novou lehotou splatnosti.
15. Splatnosť faktúry s uvedenými náležitosťami je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
16. Úhrada ceny za dodané stravné poukážky v zmysle tejto zmluvy bude realizovaná výhradne prevodným príkazom na základe faktúry vystavenej dodávateľom a odsúhlasenej objednávateľom po dodaní stravných poukážok.
17. Stravné poukážky sú platné pre obdobie vyznačené na každej stravnej poukážke.
18. Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané, pri objednávke v 11. a 12. mesiaci príslušného kalendárneho roka je platnosť do konca nasledujúceho kalendárneho roka.
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 31.1. kalendárneho roka nasledujúceho po skončení doby platnosti stravných poukážok spätne odkúpiť od objednávateľa stravné poukážky dodané podľa tejto zmluvy, alebo ich vymeniť za platné stravné poukážky v rovnakej nominálnej hodnote.
20. V prípade spätného odkúpenia stravných poukážok dobropisuje dodávateľ objednávateľovi cenu, ktorú objednávateľ dodávateľovi za tieto poukážky zaplatil so splatnosťou do 14 dní.
21. Cena za jeden kus stravnej poukážky predstavuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR, výšku provízie v EUR a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH.
22. Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa spojené s plnením tejto zmluvy, vrátane nákladov za dopravu a doručenie stravných poukážok objednávateľovi, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, za prípadnú zmenu nominálnej hodnoty stravných poukážok a všetky ďalšie náklady.
23. Žiadne iné náklady a poplatky si dodávateľ nebude účtovať.
24. Výška provízie sa vyjadruje v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky, ktoré je nemenné počas celej doby trvania zmluvného vzťahu.
25. Vzor tlačiva na vyčíslenie provízie poskytne odberateľ na vyžiadanie dodávateľa. Vyčíslenie percenta provízie bude obsahovať najmä tieto údaje:
25.1 obchodné meno, sídlo (adresa), IČO, telefónne číslo a email objednávateľa,
25.2 výšku sprostredkovateľského poplatku: v % (na 3 desatinné miesta) a v € vrátane DPH (na 5 desatinných miest),
25.3 súťaženú nominálnu hodnotu stravovacej poukážky (3,90€), cenu za 1ks stravovacej poukážky vrátane sprostredkovateľského poplatku a vrátane DPH (na 5 desatinných miest).
26. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú: na obdobie do 31.01.2022 alebo do vyčerpania celkového vysúťaženého finančného objemu, podľa toho čo nastane skôr.
27. Od zmluvy môže odstúpiť ktorákoľvek zo zmluvných strán bez udania dôvodu, písomnou formou. Výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
28. ak dodávateľ nezabezpečí dodanie stravných poukážok do 5 pracovných dní od doručenia objednávky,
29. ak dodávateľ nezabezpečí výmenu poškodených stravných poukážok podľa bodu 10 zmluvy.
30. ak objednávateľ odstúpi od zmluvy, prípadná nezrealizovaná objednávka bude považovaná za stornovanú. Dodávateľovi týmto nevznikne nárok na uplatnenie akéhokoľvek poplatku.
31. Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Výstavná 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

17.02.2020 07:00 — 31.01.2022 22:00

12 000,00 ks

48 210,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.02.2020 09:04

10.02.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.02.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 356
 96
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.02.2020 09:12 - Vstupná ponuka 48 200,00 € Cena bez DPH
07.02.2020 11:44 - Najvýhodnejšia ponuka 46 798,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS