• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.02.2020 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2020 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2020 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2020 13:50

Detail zákazky Z20202216

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.02.2020 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2020 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2020 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2020 13:50

Základné údaje

Z20202216

OF-208890

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4436762

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chladnička jednodverová

chladnička

  • 39711130-9 - Chladničky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chladnička jednodverová
Funkcia
Chladnička jednodverová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chladnička jednodverová ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hrubý objem chladničky min. 392 l
čistý objem chladničky min. 387 l
energetická trieda min. A+
spotreba za 24 hod. max. 0,38 kWh
spotreba energie za rok max. 148 kWh
klimatická trieda SN-T
rozmery (v x š x h) cm min. 185 x 59,5 x 66,8 cm
hlučnosť max. 39 dB
zameniteľné otváranie dvierok áno
prevedenie jednodverové
počet políc chladničky min. 5 ks
police - materiál sklenené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR!!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII „Ukončenie Zmluvy“ 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru.Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom,ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
3.POZOR !!! - V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
4.POZOR !!! V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
5.POZOR !!! - Požaduje sa dodanie nového nepoužitého tovaru:
- Do 7 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy,
- Na dohodnuté miesto plnenia,
- V pracovný deň od 9:00 do 14:00 hod.
- S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH),
- So servisnou dokumentáciou, ktorá musí min. obsahovať návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, záručný list, preberací protokol,
6.Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy).
7.Dodávateľ má právo fakturovať po poskytnutí riadneho a včasného plnenia, pričom povinnou náležitosťou faktúry bude dodací list.
8. Objednávateľ požaduje min. 24 mesačnú záručnú dobu odo dňa podpísania preberacieho protokolu.
9.Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami:
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami,
- nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od nahlásenia poruchy dodávateľovi,
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu,
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky,
- v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu,
- dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.)
10.Nedodržanie požiadavky objednávateľa č. 11, 5 a  1 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
11. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

18.02.2020 08:00 — 28.02.2020 14:00

1,00 ks

241,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.02.2020 11:12

07.02.2020 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2020 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.02.2020 11:14 - Vstupná ponuka 201,39 € Cena bez DPH
07.02.2020 11:14 - Najvýhodnejšia ponuka 201,39 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS