• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.02.2020 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2020 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2020 13:15

Detail zákazky Z20202206

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.02.2020 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2020 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2020 13:15

Základné údaje

Z20202206

OF-208601

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4436760

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

51447878

HygArt s.r.o.

Nábrežná 861/15, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné náplne do mechanických hygienických dávkovačov

Náhradné náplne

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné náplne do mechanických dávkovačov- kompatibilné s dávkovačmi XIBU, alebo ekvivalent.
Funkcia
1. Toaletný papier rola 950 útržkov, 2-vrstvový, čisto biely, vrúbkovaný.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier rola 950 útržkov, 2-vrstvový, čisto biely, vrúbkovaný. ks 1890
 2. Náhradné náplne do mechanických dávkovačov- kompatibilné s dávkovačmi XIBU, alebo ekvivalent.
Funkcia
Penové mydlo pre citlivú a suchú pokožku, koncentrát.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Náhradná náplň, penové mydlo kg 216
 3. Náhradné náplne do mechanických dávkovačov- kompatibilné s dávkovačmi XIBU, alebo ekvivalent.
Funkcia
Papierové utierky, 160 metrov/rola, 2-vrstvový biely.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Náhradná náplň, papierové utierky ks 360
 4. Náhradné náplne do mechanických dávkovačov- kompatibilné s dávkovačmi XIBU, alebo ekvivalent.
Funkcia
Náplň do dávkovača osviežovača vzduchu mix. parfumov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Náhradná náplň, dámske hyg. vrecká bal/rol 240
 5. Náhradné náplne do mechanických dávkovačov- kompatibilné s dávkovačmi XIBU, alebo ekvivalent.
Funkcia
Dámske hygienické vrecká do dávkovača, šesťdesiat kusov v balení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Náhradná náplň, vôni mix ks 32
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia určenia.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, t. j. ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien s uvedením ich obchodného názvu, ako aj oznámiť kontaktné údaje na osobu oprávnenú prijímať objednávky.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou na miesto plnenia.
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, resp. pracoviská v sídle objednávateľa.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia platnosti rámcovej dohody, podľa potrieb objednávateľa, na základe čiastkovej objednávky, zadávanej telefonicky, e-mailom alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa.
Množstvo predmetu zmluvy je predpokladané, určené na základe predchádzajúcej spotreby objednávateľa a môže byť objednávateľom počas platnosti rámcovej dohody upravované podľa jeho aktuálnych potrieb bez nároku na dodanie celkového predpokladaného množstva náplní a súvisiacich služieb.
Objednávateľ požaduje dodávku objednaného tovaru max. do 10 dní od doručenia čiastkovej objednávky.
Predmetom fakturácie bude len skutočne dodané množstvo a druh tovaru na základe objednávky objednávateľa.
Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ich súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete - príslušnom dodanom množstve tovaru a súvis. službách, potvrdené zástupcami oboch zmluvných strán.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou faktúry je dodací list). Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 kompletný predmet zákazky

12 757,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.02.2020 11:12

07.02.2020 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2020 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 323
 53
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.02.2020 12:10 - Vstupná ponuka 12 757,00 € Cena bez DPH
05.02.2020 13:29 - Najvýhodnejšia ponuka 12 740,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS