00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
35755989
LASER servis, spol. s.r.o.
Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK
Farebná laserová tlačiareň
laserová tlačiareň
Tovar, Služba
1. Farebná laserová tlačiareň určená na tlač samolepiacich polyesterových etikiet
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlačiareň na tlač samolepiacich polyesterových nálepiek pre olepenie v exteriéri |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laserová farebná tlačiareň | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farebná laserová tlačiareň | vhodná na tlač samolepiacich polyesterových etikiet s gramážou min. 160 g/ m2 s akrylovým lepidlom vo formáte A5 pomocou viacúčelového podávača metódou priamej trasy média a výstup na druhej strane |
Rozlíšenie | 2400dip |
Formát papiera | A4, A5 |
Pamäť | 1 GB |
Pripojenie | LAN 10/100/1000 + USB + WIFI |
Dotykový LCD displej | uhlopriečka min. 6 cm |
Štandardná rýchlosť farebnej tlače | min. 30 strán / min |
Viacúčelový podávač určený pre médiá s gramážou | min. 150 g/m2 |
Toner pre | min. 6500 strán |
Tlačový profil určený na potlač polyesterových nálepiek/ štítkov | áno |
Vysoký objem tlače | áno |
Viacúčelový podávač s kapacitou | min. 50 strán |
Mesačný objem tlače | min. 5500 strán /mesiac |
Názov |
1. Vrátane dopravy a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy na miesto plnenia osobe určenej Objednávateľom na preberanie tovaru. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru. |
3. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavenie faktúry je podmienené kompletným dodaním celého predmetu zmluvy. |
4. Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktnú osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
5. Požaduje sa záručná doba minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy. |
6. Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy v lehote do 10 pracovných dní odo dňa nadobnudnutia účinnosti zmluvy. |
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevezme. |
8. Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra bude vystavená na základe objednávky ,ktorú objednávateľ zašle dodávateľovi elektronicky . Podkladom pre fakturáciu bude dodací list s potvrdením o prevzatí tovaru. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/2004 v znení neskorších predpisov. |
9. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. |
10. Objednávateľ požaduje dodať tovar celkom nový od výrobcu (továrensky vyrobený), nepoškodený, nevystavovaný, nerepasovaný v prvej akostnej triede, zodpovedejúci požiadavkám Objednávateľa, zabezpečený a opatrený ochrannými prvkami výrobcu t.j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
11. Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotlivých cien a podrobnej špecifikácie tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametov. |
12. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožnuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s presným popisom porovnania požadovaných parametrov a dodaných parametorov tovaru. |
13. Z dôvod minimalizácie dodatočných nákladov na servis tlačiarne spojený s výmenou válcov si obstarávateľ vyhradzuje právo testovania tlačiarne. |
14. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy poskytnúť tlačiareň na vyskúšanie po dobu 1 týždňa za účelom preverenia funkcionality produktu a kvality tlače na polyesterové samolepiace etikety. Obstarávateľ si vyhraduzje právo na odstúpenie od zmluvy v prípade, že víťazný produkt nesplní podmienky požadovanej funkcionalizy a kvality tlače na polyesterové samelepiace etikety. |
15. Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS |
Ivanská cesta 22 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
14.02.2020 00:00 — 27.02.2020 09:08
1,00 ks
535,10
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením podrobnej špecifikácie tovaru s uvedeným výrobcu, obchodného názvu a presného typového označenie ponúknutého tovaru, preukazujúci splnenie všetkých obchodných parametrov .
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.02.2020 09:30
10.02.2020 09:05
10.02.2020 09:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.02.2020 07:12 - Vstupná ponuka | 535,10 | € | Cena bez DPH |
10.02.2020 09:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 535,07 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: