• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.02.2020 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2020 09:05
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2020 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2020 08:45

Detail zákazky Z20202194

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.02.2020 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2020 09:05
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2020 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2020 08:45

Základné údaje

Z20202194

OF-208222

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4440717

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Farebná laserová tlačiareň

laserová tlačiareň

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Farebná laserová tlačiareň určená na tlač samolepiacich polyesterových etikiet
Funkcia
Tlačiareň na tlač samolepiacich polyesterových nálepiek pre olepenie v exteriéri
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laserová farebná tlačiareň ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farebná laserová tlačiareň vhodná na tlač samolepiacich polyesterových etikiet s gramážou min. 160 g/ m2 s akrylovým lepidlom vo formáte A5 pomocou viacúčelového podávača metódou priamej trasy média a výstup na druhej strane
Rozlíšenie 2400dip
Formát papiera A4, A5
Pamäť 1 GB
Pripojenie LAN 10/100/1000 + USB + WIFI
Dotykový LCD displej uhlopriečka min. 6 cm
Štandardná rýchlosť farebnej tlače min. 30 strán / min
Viacúčelový podávač určený pre médiá s gramážou min. 150 g/m2
Toner pre min. 6500 strán
Tlačový profil určený na potlač polyesterových nálepiek/ štítkov áno
Vysoký objem tlače áno
Viacúčelový podávač s kapacitou min. 50 strán
Mesačný objem tlače min. 5500 strán /mesiac
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy na miesto plnenia osobe určenej Objednávateľom na preberanie tovaru.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru.
3. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavenie faktúry je podmienené kompletným dodaním celého predmetu zmluvy.
4. Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktnú osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
5. Požaduje sa záručná doba minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy.
6. Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy v lehote do 10 pracovných dní odo dňa nadobnudnutia účinnosti zmluvy.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevezme.
8. Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra bude vystavená na základe objednávky ,ktorú objednávateľ zašle dodávateľovi elektronicky . Podkladom pre fakturáciu bude dodací list s potvrdením o prevzatí tovaru. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/2004 v znení neskorších predpisov.
9. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné.
10. Objednávateľ požaduje dodať tovar celkom nový od výrobcu (továrensky vyrobený), nepoškodený, nevystavovaný, nerepasovaný v prvej akostnej triede, zodpovedejúci požiadavkám Objednávateľa, zabezpečený a opatrený ochrannými prvkami výrobcu t.j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
11. Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotlivých cien a podrobnej špecifikácie tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametov.
12. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožnuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s presným popisom porovnania požadovaných parametrov a dodaných parametorov tovaru.
13. Z dôvod minimalizácie dodatočných nákladov na servis tlačiarne spojený s výmenou válcov si obstarávateľ vyhradzuje právo testovania tlačiarne.
14. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy poskytnúť tlačiareň na vyskúšanie po dobu 1 týždňa za účelom preverenia funkcionality produktu a kvality tlače na polyesterové samolepiace etikety. Obstarávateľ si vyhraduzje právo na odstúpenie od zmluvy v prípade, že víťazný produkt nesplní podmienky požadovanej funkcionalizy a kvality tlače na polyesterové samelepiace etikety.
15. Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivanská cesta 22 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

14.02.2020 00:00 — 27.02.2020 09:08

1,00 ks

535,10

Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením podrobnej špecifikácie tovaru s uvedeným výrobcu, obchodného názvu a presného typového označenie ponúknutého tovaru, preukazujúci splnenie všetkých obchodných parametrov .

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.02.2020 09:30

10.02.2020 09:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.02.2020 09:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 407
 38
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.02.2020 07:12 - Vstupná ponuka 535,10 € Cena bez DPH
10.02.2020 09:01 - Najvýhodnejšia ponuka 535,07 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS