• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2020 16:49
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2020 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2020 11:20

Detail zákazky Z20202173

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2020 16:49
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2020 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2020 11:20

Základné údaje

Z20202173

OF-209017

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4436712

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45952671

METRO Cash & Carry SR s.r.o.

Senecká cesta 1881, Ivanka pri Dunaji, 90028, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazená hydina, ryby, zelenina

mrazená hydina, mrazené ryby, mrazená zelenina

  • 15112000-6 - Hydina
  • 15221000-3 - Mrazené ryby
  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazená hydina, ryby, zelenina
Funkcia
Dodávka mrazenej hydiny, rýb a zeleniny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kuracie stehná s kožou a kosťou, kalibrované 240-260g, hlboko mrazené, trieda A kg 600
Kuracie rezne, polovica pŕs alebo celé prsia bez hrudnej kosti, rebier a vidlicovej kosti a bez kože, hlboko mrazené, trieda A kg 600
Kuracie pečienky hlboko mrazené, trieda A, 500g ks 300
Morčacie prsia bez kosti a kože, hlboko mrazené, trieda A kg 600
Mrazené rybie filé 100-150g kg 300
Mrazené filety z aljašskej tresky kg 300
Pstruh mrazený pitvaný 200-250g kg 250
Rybie filé obaľované 100g kg 200
Mrazená brokolica - ružičky kg 200
Mrazený hrášok kg 200
Mrazený karfiol kg 200
Mrazený kel kg 200
Mrazená kukurica kg 200
Mrazené šampiňóny kg 200
Mrazený špenát kg 200
Čínska zmes mrazená kg 200
Mochovská zmes mrazená kg 200
Podsviečková zmes mrazená kg 200
Polievková zmes mrazená kg 200
Americké zemiaky mrazené kg 400
Hranolky predsmažené mrazené kg 400
Držky mrazené, krájané, predvarené kg 200
Mrazený obaľovaný karfiol kg 300
Lístkové cesto mrazené 400g ks 100
Mrazené knedlíky (rôzne náplne) kg 200
Nanuk smotanový 75-100ml (rôzne príchute) ks 300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus/kg bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH v zaokrúhlení na 2 desatinné miesta.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Počas krízovej situácie bude miesto plnenia spresnené pri objednávke podľa miesta nasadenia.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to od dátumu nadobudnutia účinnosti do 31.12.2020, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 08.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných objednávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Súčasne s dodávkou tovaru je požadované dodať 2x originál faktúry (faktúra slúži zároveň ako dodací list, čo musí byť uvedené na faktúre).
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2014/2006 - 100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, Vojenský útvar 1046 , Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

10.02.2020 00:01 — 31.12.2020 23:59

1,00 opisný formulár predmetu zákazky

21 024,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.02.2020 16:49

07.02.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 188
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.02.2020 13:44 - Vstupná ponuka 21 024,00 € Cena s DPH
07.02.2020 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka 21 020,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS