• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2020 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2020 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2020 11:05

Detail zákazky Z20202116

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2020 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2020 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2020 11:05

Základné údaje

Z20202116

OF-208935

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4435039

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

36022331

NABIMEX, s.r.o.

Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske kreslo s podrúčkami

kreslo, otočné, podrúčky

  • 39113100-8 - Kreslá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslo
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelárske kreslo Aurelius (alebo ekvivalent) kancelárske kreslo s vysokým operadlom a podrúčkami
- mechanizmus regulujúci výšku sedenia, polohovanie sedáka a opierky
- pevný chrómový kríž s kolieskami
čalunenie: kvalitná ekokoža
farba: biela
rozmery kresla (š x h x v): 65x67x110-120
výška sedu: 45 - 55 cm
nosnosť: do 115 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi na predmet plnenia záruku v trvaní min. 24 mesiacov. Presnú dĺžku poskytnutej záruky dodávateľ objednávateľovi uvedie na dodacom liste.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 15:00 hod.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami a fotografiou prípadne prospektom. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou,že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (návod na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku, záručný list).
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

13.02.2020 07:00 — 27.02.2020 15:00

1,00 ks

144,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.02.2020 09:56

06.02.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.02.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 257
 27
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.02.2020 16:04 - Vstupná ponuka 144,00 € Cena s DPH
06.02.2020 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 143,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS