• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2020 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2020 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2020 14:15

Detail zákazky Z20202107

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2020 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2020 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2020 14:15

Základné údaje

Z20202107

OF-208181

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4438858

Objednávateľ

30416094

Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky

Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK

Dodávateľ

36718114

printio, s.r.o.

Kragujevská 1, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač propagačných materiálov - brožúry, mapy, propagačné materiály

tlač, brožúry, mapy

  • 22150000-6 - Brožúry
  • 22114300-5 - Mapy
  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trhacie mapy UNESCO
Funkcia
propagačný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
jazyková mutácia angličtina/slovenčina blok 1500
počet blokov v balíku ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
formát A3, 420x300 mm, orientácia na šírku
gramáž g/m2 100
farba 5+5
rozsah (á 10ks/blokov v balíku) 50 listov/blok
tlač obojstranná, ofset, na jednej strane_mapa SR/text_jazyk slovenský/jazyk anglický; na druhej strane_fotografie/text_jazyk slovenský/jazyk anglický
papier mapový, matný, natieraný
lepenie lepené pokratšej strane
 2. Brožúra č. 1 - č. 5 To najkrajšie na Slovensku
Funkcia
propagačný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Brožúra č. 1/jazyk anglický ks 3000
Brožúra č. 2/jazyk slovenský ks 3000
Brožúra č. 3/jazyk ruský ks 2000
Brožúra č. 4/jazyk poľský ks 1000
Brožúra č. 5/jazyk maďarský ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
formát A5/220x155 mm, orientácia na šírku
gramáž g/m2 100
farba 5+5
väzba V1 (2 spinky, kratšia strana)
rozsah 40 strán
papier obálka ONL + jednostranné lesklé lamino 1+0
papier vnútro obojstranne natieraný lesklý ONL
počet ks v balení 20 ks do fólie
 3. Brožúra č. 6 - č. 10 Poklady Svetového dedičstva UNESCO
Funkcia
propagačný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Brožúra č. 6/jazyk anglický ks 3000
Brožúra č. 7/jazyk slovenský ks 3000
Brožúra č. 8/jazyk ruský ks 1000
Brožúra č. 9/jazyk poľský ks 1000
Brožúra č. 10/jazyk maďarský ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
formát A5, 220x155 mm, orientácia na šírku
gramáž g/m2 100
farba 5+5
väzba V1 (2 spinky, dlhšia strana)
rozsah 32 strán
papier obálka ONL + jednostranné lesklé lamino 1+0
papier vnútro obojstranne natieraný lesklý ONL
počet ks v balení 20 ks do fólie
 4. Brožúra č. 11 Kempingy na Slovensku
Funkcia
propagačný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Brožúra č. 11/jazyk slovenský/ jazyk anglický ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
formát A5, 220x155 mm, orientácia na šírku
gramáž g/m2 100
farba 5+5
väzba V1 (2spinky, kratšia strana)
rozsah 100 strán
papier vnútro obojstranne natieraný lesklý ONL
papier obálka ONL + jednostranné lesklé lamino 1+0
počet ks v balení 20 ks do fólie
 5. Leták č. 12 MICE brožúra
Funkcia
propagačný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Leták č. 12/jazyk anglický ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
formát A4, 210x297 mm, orientácia na výšku
gramáž g/m2 250
farba 5+5
väzba leták A4 skladaný, zložený na dlhšej strane (zložený na 210x297mm)
rozsah 6 strán
papier obojstranne natieraný lesklý ONL
počet ks v balení 20 ks do fólie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
1.1 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do troch mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, jednorazovo na základe požiadavky na celý predmet zmluvy.
1.2 Dodávateľ dodá predmet plnenia na základe požiadavky odoslanej objednávateľom e-mailom, pričom prijatie požiadavky potvrdí kontaktná osoba dodávateľa do 24 hodín na emailovú adresu kontaktnej osobe objednávateľa formou odpovede na požiadavku.
1.3 Dodávaný tovar musí byť nový, bez vád s požadovanými technickými parametrami, vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Dodávateľ dodá predmet plnenia, ktorý je pripravený na dovoz v SR, resp. v rámci EÚ.
1.4 Dodávateľ predloží minimálne 3 pracovné dni pred dodávkou požadovaného tovaru objednávateľovi spracovanú jednu vzorku na schválenie objednávateľovi z každej položky .
1.5 Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre jeho preukázateľné vady (napr. nedostatočná kvalita tlače – nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar, nezapracovanie požiadaviek odoslaných objednávateľom emailom a pod.).
1.6 Ak objednávateľ zistí, že dodaný tovar nespĺňa požadované parametre uplatní postup v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, konkrétne podľa článku XII. 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“. Uvedený postup objednávateľ uplatní aj v prípade, ak vady tovaru zistí po uhradení faktúry, pričom má právo požadovať odstránenie vád tovaru dodaním náhradného tovaru bez vád.“
1.7 Dodávateľ oznámi objednávateľovi skutočnosť, že plnenie je pripravené na dodanie na miesto dodania, telefonicky alebo e-mailom, a to najneskôr 2 pracovné dni pred plánovaním dodaním plnenia. Dodávateľ je povinný začať s plnením požiadaviek najneskôr do 14 dní odo dňa finálneho odsúhlasenia potvrdenej požiadavky. Plnenie bude poskytované v pracovných dňoch počas pracovnej doby objednávateľa.
1.8 Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné informácie:
1.8.1 položkový rozpočet, v ktorom rozpíše cenu celkom, pričom uvedie jednotkové ceny v eur v členení bez DPH a s DPH podľa technickej špecifikácie, pričom v cene predmetu plnenia budú zahrnuté náklady na dopravu a služby s tým spojené. Jednotkové ceny jednotlivých položiek vychádzajúci z celkovej ceny plnenia a ich počtu. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené na maximálne dve desatinné miesta.
1.8.2 zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu) pre realizáciu dodávky.
1.8.3 Dodávateľ spracuje návrh na tlač jednotlivých brožúr č. 1 - 5 a predloží kontaktnej osobe na schválenie.
1.9 Objednávateľ do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy predloží dodávateľovi:
1.9.1 kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne prevzatie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa.
1.9.2 podklady na tlač-tlačové súbory na elektronickom nosiči USB.
1.9.3 presnú adresu dodania.
II. CENA
2.1 Cena predmetu plnenia zohľadňuje všetky náklady tzn. cena za spracovanie, vytlačenie a dodanie brožúr, dovoz do miesta určeného objednávateľom, vykládku v mieste určenom objednávateľom a pod.
2.2 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítali do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
2.3 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH.
III. FAKTURÁCIA
3.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude/ú faktúra/y vystavená/é Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodávateľ doručí faktúru listinne poštou alebo osobne. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo Objednávateľa.
3.2 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
3.4 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2017 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry.
3.5 Splatnosť faktúry za riadne dodaný tovar je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe dodaného tovaru za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie. Objednávateľ neposkytuje preddavky.
3.6 Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
3.7 Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky. Objednávateľ túto oznámi dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy.
IV. PORUŠENIE ZMLUVY
4.1 V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, s výnimkou ustanovení uvedených v bode III. Fakturácia.
4.1.1 V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany dodávateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10 % zo zmluvnej ceny, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté.
4.1.2 v prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom, Objednávateľ vyhotoví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
4.2 Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu 4.1.1 Osobitných požiadaviek na plnenie je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy ako aj v dôsledku potreby opakovania obstarávania predmetu plnenia vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
4.3 Zmluvná pokuta podľa bodov 4.1.1 Osobitných požiadaviek na plnenie sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní alebo počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, prípadne ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi objednávateľ.
4.4 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní")oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
V. ĎALŚIE USTANOVENIA
5.1 Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v aktuálnych Obchodných podmienkach elektronického trhoviska.
5.2 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou Špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
5.3 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

14.02.2020 10:00 — 11.05.2020 10:00

1,00 projekt

21 733,26

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.02.2020 09:08

10.02.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.02.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 361
 107
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.02.2020 09:27 - Vstupná ponuka 21 683,00 € Cena s DPH
07.02.2020 14:32 - Najvýhodnejšia ponuka 20 994,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS