30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
36718114
printio, s.r.o.
Kragujevská 1, Žilina, 01001, SVK
Tlač propagačných materiálov - brožúry, mapy, propagačné materiály
tlač, brožúry, mapy
Tovar, Služba
1. Trhacie mapy UNESCO
|
|
---|---|
Funkcia |
propagačný materiál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
jazyková mutácia angličtina/slovenčina | blok | 1500 | ||
počet blokov v balíku | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
formát | A3, 420x300 mm, orientácia na šírku |
gramáž g/m2 | 100 |
farba | 5+5 |
rozsah (á 10ks/blokov v balíku) | 50 listov/blok |
tlač | obojstranná, ofset, na jednej strane_mapa SR/text_jazyk slovenský/jazyk anglický; na druhej strane_fotografie/text_jazyk slovenský/jazyk anglický |
papier | mapový, matný, natieraný |
lepenie | lepené pokratšej strane |
2. Brožúra č. 1 - č. 5 To najkrajšie na Slovensku
|
|
---|---|
Funkcia |
propagačný materiál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Brožúra č. 1/jazyk anglický | ks | 3000 | ||
Brožúra č. 2/jazyk slovenský | ks | 3000 | ||
Brožúra č. 3/jazyk ruský | ks | 2000 | ||
Brožúra č. 4/jazyk poľský | ks | 1000 | ||
Brožúra č. 5/jazyk maďarský | ks | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
formát | A5/220x155 mm, orientácia na šírku |
gramáž g/m2 | 100 |
farba | 5+5 |
väzba | V1 (2 spinky, kratšia strana) |
rozsah | 40 strán |
papier obálka | ONL + jednostranné lesklé lamino 1+0 |
papier vnútro | obojstranne natieraný lesklý ONL |
počet ks v balení | 20 ks do fólie |
3. Brožúra č. 6 - č. 10 Poklady Svetového dedičstva UNESCO
|
|
---|---|
Funkcia |
propagačný materiál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Brožúra č. 6/jazyk anglický | ks | 3000 | ||
Brožúra č. 7/jazyk slovenský | ks | 3000 | ||
Brožúra č. 8/jazyk ruský | ks | 1000 | ||
Brožúra č. 9/jazyk poľský | ks | 1000 | ||
Brožúra č. 10/jazyk maďarský | ks | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
formát | A5, 220x155 mm, orientácia na šírku |
gramáž g/m2 | 100 |
farba | 5+5 |
väzba | V1 (2 spinky, dlhšia strana) |
rozsah | 32 strán |
papier obálka | ONL + jednostranné lesklé lamino 1+0 |
papier vnútro | obojstranne natieraný lesklý ONL |
počet ks v balení | 20 ks do fólie |
4. Brožúra č. 11 Kempingy na Slovensku
|
|
---|---|
Funkcia |
propagačný materiál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Brožúra č. 11/jazyk slovenský/ jazyk anglický | ks | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
formát | A5, 220x155 mm, orientácia na šírku |
gramáž g/m2 | 100 |
farba | 5+5 |
väzba | V1 (2spinky, kratšia strana) |
rozsah | 100 strán |
papier vnútro | obojstranne natieraný lesklý ONL |
papier obálka | ONL + jednostranné lesklé lamino 1+0 |
počet ks v balení | 20 ks do fólie |
5. Leták č. 12 MICE brožúra
|
|
---|---|
Funkcia |
propagačný materiál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Leták č. 12/jazyk anglický | ks | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
formát | A4, 210x297 mm, orientácia na výšku |
gramáž g/m2 | 250 |
farba | 5+5 |
väzba | leták A4 skladaný, zložený na dlhšej strane (zložený na 210x297mm) |
rozsah | 6 strán |
papier | obojstranne natieraný lesklý ONL |
počet ks v balení | 20 ks do fólie |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1.1 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do troch mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, jednorazovo na základe požiadavky na celý predmet zmluvy. |
1.2 Dodávateľ dodá predmet plnenia na základe požiadavky odoslanej objednávateľom e-mailom, pričom prijatie požiadavky potvrdí kontaktná osoba dodávateľa do 24 hodín na emailovú adresu kontaktnej osobe objednávateľa formou odpovede na požiadavku. |
1.3 Dodávaný tovar musí byť nový, bez vád s požadovanými technickými parametrami, vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Dodávateľ dodá predmet plnenia, ktorý je pripravený na dovoz v SR, resp. v rámci EÚ. |
1.4 Dodávateľ predloží minimálne 3 pracovné dni pred dodávkou požadovaného tovaru objednávateľovi spracovanú jednu vzorku na schválenie objednávateľovi z každej položky . |
1.5 Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre jeho preukázateľné vady (napr. nedostatočná kvalita tlače – nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar, nezapracovanie požiadaviek odoslaných objednávateľom emailom a pod.). |
1.6 Ak objednávateľ zistí, že dodaný tovar nespĺňa požadované parametre uplatní postup v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, konkrétne podľa článku XII. 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“. Uvedený postup objednávateľ uplatní aj v prípade, ak vady tovaru zistí po uhradení faktúry, pričom má právo požadovať odstránenie vád tovaru dodaním náhradného tovaru bez vád.“ |
1.7 Dodávateľ oznámi objednávateľovi skutočnosť, že plnenie je pripravené na dodanie na miesto dodania, telefonicky alebo e-mailom, a to najneskôr 2 pracovné dni pred plánovaním dodaním plnenia. Dodávateľ je povinný začať s plnením požiadaviek najneskôr do 14 dní odo dňa finálneho odsúhlasenia potvrdenej požiadavky. Plnenie bude poskytované v pracovných dňoch počas pracovnej doby objednávateľa. |
1.8 Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné informácie: |
1.8.1 položkový rozpočet, v ktorom rozpíše cenu celkom, pričom uvedie jednotkové ceny v eur v členení bez DPH a s DPH podľa technickej špecifikácie, pričom v cene predmetu plnenia budú zahrnuté náklady na dopravu a služby s tým spojené. Jednotkové ceny jednotlivých položiek vychádzajúci z celkovej ceny plnenia a ich počtu. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené na maximálne dve desatinné miesta. |
1.8.2 zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu) pre realizáciu dodávky. |
1.8.3 Dodávateľ spracuje návrh na tlač jednotlivých brožúr č. 1 - 5 a predloží kontaktnej osobe na schválenie. |
1.9 Objednávateľ do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy predloží dodávateľovi: |
1.9.1 kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne prevzatie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
1.9.2 podklady na tlač-tlačové súbory na elektronickom nosiči USB. |
1.9.3 presnú adresu dodania. |
II. CENA |
2.1 Cena predmetu plnenia zohľadňuje všetky náklady tzn. cena za spracovanie, vytlačenie a dodanie brožúr, dovoz do miesta určeného objednávateľom, vykládku v mieste určenom objednávateľom a pod. |
2.2 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítali do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
2.3 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
III. FAKTURÁCIA |
3.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude/ú faktúra/y vystavená/é Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodávateľ doručí faktúru listinne poštou alebo osobne. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo Objednávateľa. |
3.2 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
3.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
3.4 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2017 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
3.5 Splatnosť faktúry za riadne dodaný tovar je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe dodaného tovaru za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie. Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
3.6 Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
3.7 Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky. Objednávateľ túto oznámi dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy. |
IV. PORUŠENIE ZMLUVY |
4.1 V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, s výnimkou ustanovení uvedených v bode III. Fakturácia. |
4.1.1 V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany dodávateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10 % zo zmluvnej ceny, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté. |
4.1.2 v prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom, Objednávateľ vyhotoví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
4.2 Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu 4.1.1 Osobitných požiadaviek na plnenie je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy ako aj v dôsledku potreby opakovania obstarávania predmetu plnenia vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
4.3 Zmluvná pokuta podľa bodov 4.1.1 Osobitných požiadaviek na plnenie sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní alebo počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, prípadne ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi objednávateľ. |
4.4 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní")oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
V. ĎALŚIE USTANOVENIA |
5.1 Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v aktuálnych Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
5.2 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou Špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
5.3 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
14.02.2020 10:00 — 11.05.2020 10:00
1,00 projekt
21 733,26
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.02.2020 09:08
10.02.2020 13:00
10.02.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.02.2020 09:27 - Vstupná ponuka | 21 683,00 | € | Cena s DPH |
07.02.2020 14:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 994,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: