• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2020 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2020 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2020 10:40

Detail zákazky Z20202095

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2020 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2020 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2020 10:40

Základné údaje

Z20202095

OF-208993

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4435021

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby

toaletné potreby

  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 19520000-7 - Plastové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby
Funkcia
Dodávka vrátane balenia, dopravy, vyloženia v mieste plnenia a všetkých nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Hygienické potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Skladané jednovrstvové papierové uteráky typu ZZ s použitím do väčšiny bežne používaných zásobníkov. Balenie kartón: 20 balíkov × 250 útržkov, farba biela. krt 35
2. Toaletný papier 2-vrstvový Jumbo 19cm 130m ks 500
3. Dvojvrstvový recyklovaný papier s veľkým návinom, zvýšená belosť. V cene 1 × 528 útržkov, návin 69 m ks 400
4. Tekuté mydlo Mitia oceán 5l ks 5
5. Kefa na WC so stojanom z plastu, farba biela ks 120
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko, iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodanie tovaru vo vopred dohodnutom termíne.
Ako súčasť dodávky je potrebný dodací list a faktúra. Na faktúre musí byť uvedené číslo zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

10.02.2020 08:15 — 19.02.2020 12:00

1,00 sada

1 600,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.02.2020 08:18

06.02.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.02.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 460
 91
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.02.2020 17:22 - Vstupná ponuka 1 600,00 € Cena bez DPH
06.02.2020 07:36 - Najvýhodnejšia ponuka 1 300,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS