• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2020 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2020 10:50

Detail zákazky Z20202090

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2020 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2020 10:50

Základné údaje

Z20202090

OF-209038

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4438866

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

44989709

eGroup Solutions, a. s.

Plynárenská 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie kapacity diskových polí 3PAR

hardvér, technická podpora, inštalácia

  • 30233000-1 - Archivačné a čítacie zariadenia
  • 30233141-1 - Nadbytočné pole nezávislých diskov (RAID)
  • 30234000-8 - Pamäťové médiá
  • 30234100-9 - Magnetický disk
  • 30236100-3 - Zariadenia na rozšírenie pamäti
  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Komponenty do diskových polí 3PAR
Funkcia
Súčasná infraštruktúra pre ukladanie dát objednávateľa je postavená na diskových poliach HPE 3PAR StoreServ 8000 SFF. Nakoľko sa jedná o rozšírenie do existujúceho prostredia objednávateľ požaduje zaručenie funkčnosti a kompatibility s existujúcou infraštruktúrou. Z uvedeného dôvodu sú požadované konkrétne produkty miesto všeobecného opisu.
1.1 Samostatné SAS disk do 3PAR
1.2 Šasi pre disky pre diskové pole 3PAR na lokalite HTP
1.3 SAS disk do 3PAR
1.4 Montáž pri výrobe
1.5 SSD disk do 3PAR
1.6 Montáž pri výrobe
1.7 Šasi pre disky pre diskové pole 3PAR na lokalite ZTP
1.8 SAS disk do 3PAR
1.9 Montáž pri výrobe
1.10 SSD disk do 3PAR
1.11 Montáž pri výrobe
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1 K2P93B HPE 3PAR 8000 1.2TB SAS 10K SFF (2.5in) HDD with All-inclusive Single-system Software ks 16
1.2 E7Y71A HPE 3PAR StoreServ 8000 SFF(2.5in) Field Integrated SAS Drive Enclosure ks 2
1.3 K2P93B HPE 3PAR 8000 1.2TB SAS 10K SFF (2.5in) HDD with All-inclusive Single-system Software ks 40
1.4 K2P93B 0D1 Factory Integrated ks 40
1.5 R0P66A HPE 3PAR 8000 920GB SAS SFF (2.5in) SSD with All-inclusive Single-system Software ks 8
1.6 R0P66A 0D1Factory Integrated ks 8
1.7 E7Y71A HPE 3PAR StoreServ 8000 SFF(2.5in) Field Integrated SAS Drive Enclosure ks 2
1.8 K2P93B HPE 3PAR 8000 1.2TB SAS 10K SFF (2.5in) HDD with All-inclusive Single-system Software ks 40
1.9  K2P93B 0D1 Factory Integrated ks 40
1.10 R0P66A HPE 3PAR 8000 920GB SAS SFF (2.5in) SSD with All-inclusive Single-system Software ks 8
1.11 R0P66A 0D1 Factory Integrated ks 8
 2. Inštalačné a konfiguračné hardverové a softvérové služby pre dodané komponenty
Funkcia
Súčasná infraštruktúra pre ukladanie dát objednávateľa je postavená na diskových poliach HPE 3PAR StoreServ 8000 SFF. Nakoľko sa jedná o rozšírenie do existujúceho prostredia objednávateľ požaduje zaručenie funkčnosti a kompatibility s existujúcou infraštruktúrou. Z uvedeného dôvodu sú požadované konkrétne produkty miesto všeobecného opisu.
2.1 HPE Installation and Startup SVC
2.2 HPE Startup 3PAR 8000 Fld Int Dr Enc SVC
2.3 HPE Technical Installation Startup SVC
2.4 HPE Startup 3PAR 8000 Adaptive Opt SVC
2.5 HPE Storage SSD Extended Replacement SVC
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2.1 HA114A1 HPE Installation and Startup SVC ks 4
2.2 HA114A1 5XZ HPE Startup 3PAR 8000 Fld Int Dr Enc SVC ks 4
2.3 HA124A1 HPE Technical Installation Startup SVC ks 2
2.4 HA124A1 5Y1 HPE Startup 3PAR 8000 Adaptive Opt SVC ks 2
2.5 H0JD6A1 HPE Storage SSD Extended Replacement SVC ks 16
 3. Technická podpora pre dodané komponenty
Funkcia
3.1 D1 Support Contract 24x7, CTR6h na obdobie  do 28.02.2023
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3.1 D1 Support Contract 24x7, CTR6h na obdobie do 28.02.2023 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný v termíne do 15 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi rozpis jednotlivých položiek predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
2. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu za predmet zákazky tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy najmä dopravu do miest plnenia, inštaláciu v miestach plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby.
3. Miestami plnenia sú: dve miesta v Bratislave.
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky do miesta plnenia, vrátane zrealizovania inštalácie v mieste plnenia, najneskôr do 45 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
5. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť písomne oznámená druhej zmluvnej strane najneskôr 5 dní pred vykonaním zmeny.
6. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty, prihlasovacích údajoch na zákaznícky portál spoločnosti HPE a o e- mailovej adrese určenej na fakturáciu, na ktorých môže objednávateľ požadovať plnenie predmetu zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť písomne oznámené druhej zmluvnej strane najneskôr 5 dní pred vykonaním zmien.
7. Objednávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí písomne oznámená druhej zmluvnej strane najneskôr 5 dní pred vykonaním zmeny.
8. Objednávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení predmetu zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na písomne najneskôr 5 dní pred vykonaním zmien.
9. Dodávateľ sa zaväzuje všetky dodávané komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, dodať nové, nerepasované a zabalené v originálnom balení.
10. Dodávateľ je povinný zabezpečiť aj súvisiace služby spojené s dodaním tovaru na miesto dodania, s vyložením v mieste jeho umiestnenia ako aj s jeho inštaláciou.
11. Dodávateľ vyhlasuje, že je autorizovaným obchodným partnerom spoločnosti Hewlett Packard Enterprise (ďalej len „spoločnosť HPE“). Uvedené partnerstvo dodávateľa musí byť dohľadateľné na webovom sídle spoločnosti HPE počas trvania zmluvy alebo takéto partnerstvo doloží dodávateľ potvrdením spoločnosti Hewlett Packard Enterprise prostredníctvom elektronickej pošty do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, sú originálne produkty spoločnosti HPE, dodané cez autorizovaný distribučný kanál a sú určené pre použitie v Slovenskej republike, prípadne v regióne, ktorého je Slovenská republika súčasťou.
13. Objednávateľ požaduje, aby všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, boli spôsobilé na poskytovanie servisnej podpory od výrobcu, spoločnosti HPE. Objednávateľ má so spoločnosťou HPE uzatvorenú zmluvu pre poskytovanie servisnej podpory na zariadenia, ku ktorým sú dodávané komponenty zakupované. V prípade, ak spoločnosť HPE odmietne poskytnúť servisnú podporu dodaným komponentom, ktoré tvoria predmet tejto zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
14. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru za celý predmet zákazky naraz, najneskôr do 15 dní odo dňa preukázateľného dodania predmetu zákazky bez vád a nedorobkov.
15. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 6. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy.
16. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým  podpisom.
17. Za deň doručenia elektronickej faktúry objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na e- mailovú adresu určenú na fakturáciu.
18. Ak objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail dodávateľa. v tomto prípade je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v článku I. Zmluvné strany tejto zmluvy.
19. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do 10 dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi.
Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy a dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy.
20. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
21. Porušenie povinností dodávateľa uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy.
22.Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod, ak jeho plnenia prekračujú finančné limity stanovené zákonom č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V opačnom prípade podľa Čl. IV. bodu 4.4 VZP OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť v zmysle Čl. XVIII Ukončenie Zmluvy bodu 18.2 písm w) VZP OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

13.02.2020 00:00 — 27.03.2020 23:59

1,00 sada

177 455,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.02.2020 10:58

10.02.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.02.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 604
 20
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.02.2020 11:06 - Vstupná ponuka 166 749,00 € Cena bez DPH
07.02.2020 11:06 - Najvýhodnejšia ponuka 166 749,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS